Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Tau på lørdag folkens??

Det er dugnad så jeg tar nok turen inn uansett, men det vi skal gjøre på dugnad tar da ikke hele dagen, så EN HAUG av bilkjøring skal vi nok også få til ( eller skruuing for den saks skyld hehe )
    korti tenke folk seg opp t tau i mårå?
    Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
    +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
    Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
      korti tenke folk seg opp t tau i mårå?
      Blir ikke meg på lørdagen iallefall, Spurte tidligere i uken om noen skulle på søndag men fikk ikke noe respons...
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Det er dugnad imorgen på tau så det er derfor jeg reiser inn da. Det blir jo klart mye kjøring også. Vi kan nok få til noe kjøring på søndag, men da på forus kanskje?

Jeg vet ikke helt hvilken båt jeg skal ta Thomas, men tipper det blir 10 eller 11 båten
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

Det er dugnad imorgen på tau så det er derfor jeg reiser inn da. Det blir jo klart mye kjøring også. Vi kan nok få til noe kjøring på søndag, men da på forus kanskje?

jeg vet ikke helt hvilken båt jeg skal ta Thomas, men tipper det blir 10 eller 11 båten
          ok eg må se ke båd eg tar. eg må inn å henta bilen hos rune så må t klepp så kan eg komma meg t færjå

Comment

• Tenkte jeg kunne snike noen bilder av D8 jeg fikk
            Var skitten som fy, så demonterte alt fra chassiet og fikk rensket det meste
            (Måtte jo ha med bilde av bilen med alle 4 forskjellige karosseriene på)
            Attached Files
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

Det er dugnad imorgen på tau så det er derfor jeg reiser inn da. Det blir jo klart mye kjøring også. Vi kan nok få til noe kjøring på søndag, men da på forus kanskje?

Jeg vet ikke helt hvilken båt jeg skal ta Thomas, men tipper det blir 10 eller 11 båten
              Jeg er helt med for forus på søndag jeg
              | Spektrum DX8|

Comment

Men det sa han da jo ikke noe om i annonsen???
                Så du denne posten Robin?

Om han ikke sa noe om det i annosen ville jeg prøvd meg på å få noe peng i retur eller lignende...
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

Comment

• Blir vist ikke kjøring på meg mest sannsynlig på søndag... mangler vist ball link på demperen fremme... Den knakk helt nede i plasten, så får ikke ut den gamle biten og må bytte den.
                  | Spektrum DX8|

Comment

Så du denne posten Robin?

Om han ikke sa noe om det i annosen ville jeg prøvd meg på å få noe peng i retur eller lignende...
                    Husker faktisk ikke. Og tråden er jo seff slettet... Irriterende! Har heldigvis nr hans enda!
                    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• ke kl går båden nøyaktigt? greit å veda:P
                      d e ikje tilfeldig vis noge så har nogen batteri eg kan låna me t tau?
                      kjedeligt me bare 2 batteri pakka...

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                        Blir vist ikke kjøring på meg mest sannsynlig på søndag... mangler vist ball link på demperen fremme... Den knakk helt nede i plasten, så får ikke ut den gamle biten og må bytte den.
                        ta en dremmel å lag et hakk så skrue du an ud me flattjern

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
                          ta en dremmel å lag et hakk så skrue du an ud me flattjern
                          Den knakk faktiskt NEDI plasten :P Er som vi sier, Losi sin plast er god :P Tåler jo mer enn metallet jo
                          | Spektrum DX8|

Comment

Den knakk faktiskt NEDI plasten :P Er som vi sier, Losi sin plast er god :P Tåler jo mer enn metallet jo
                            HeHe gudd d

Comment

Hvilken del er det du trenger? Støtdempertårnet på LST2? Eller var det selve stangen i støtdemperen som var knukket?
                              Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

• Og kjapt spørsmål til D8 Hara guruene:

Kjøpte Hara Rear hubs, og har montert dem. Skal det være spacere på den nedre akselen på hub'en, eller er den bare festet med 2 set-skruer? Hub'en er jo mye smalere enn orginalen, og det fulgte ikke med avstandsstykker. Virker litt svakt dersom alle horisontale belastninger skal holdes av 1 liten skrue som står i bærearmen og holder akselen på plass.
                                Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X