Originally posted by GrEmLiNgS
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
-
Det er dugnad imorgen på tau så det er derfor jeg reiser inn da. Det blir jo klart mye kjøring også. Vi kan nok få til noe kjøring på søndag, men da på forus kanskje?
Jeg vet ikke helt hvilken båt jeg skal ta Thomas, men tipper det blir 10 eller 11 båtenHB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
ok eg må se ke båd eg tar. eg må inn å henta bilen hos rune så må t klepp så kan eg komma meg t færjåOriginally posted by GrEmLiNgS View PostDet er dugnad imorgen på tau så det er derfor jeg reiser inn da. Det blir jo klart mye kjøring også. Vi kan nok få til noe kjøring på søndag, men da på forus kanskje?
jeg vet ikke helt hvilken båt jeg skal ta Thomas, men tipper det blir 10 eller 11 båten
Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
+++++++
Spectrum DX6iGoProHDHero
Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2
Comment
-
|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|
Comment
-
Jeg er helt med for forus på søndag jegOriginally posted by GrEmLiNgS View PostDet er dugnad imorgen på tau så det er derfor jeg reiser inn da. Det blir jo klart mye kjøring også. Vi kan nok få til noe kjøring på søndag, men da på forus kanskje?
Jeg vet ikke helt hvilken båt jeg skal ta Thomas, men tipper det blir 10 eller 11 båten
| Spektrum DX8|
| Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |
Comment
-
Så du denne posten Robin?Originally posted by GrEmLiNgS View PostMen det sa han da jo ikke noe om i annonsen???
Om han ikke sa noe om det i annosen ville jeg prøvd meg på å få noe peng i retur eller lignende...HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Blir vist ikke kjøring på meg mest sannsynlig på søndag... mangler vist ball link på demperen fremme... Den knakk helt nede i plasten, så får ikke ut den gamle biten og må bytte den.| Spektrum DX8|
Comment
-
Husker faktisk ikke. Og tråden er jo seff slettet... Irriterende! Har heldigvis nr hans enda!Originally posted by GrEmLiNgS View PostSå du denne posten Robin?
Om han ikke sa noe om det i annosen ville jeg prøvd meg på å få noe peng i retur eller lignende...|HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|
Comment
-
ke kl går båden nøyaktigt? greit å veda:P
d e ikje tilfeldig vis noge så har nogen batteri eg kan låna me t tau?
kjedeligt me bare 2 batteri pakka...
+++++++
Spectrum DX6iGoProHDHero
Comment
-
ta en dremmel å lag et hakk så skrue du an ud me flattjernOriginally posted by xillianto View PostBlir vist ikke kjøring på meg mest sannsynlig på søndag... mangler vist ball link på demperen fremme... Den knakk helt nede i plasten, så får ikke ut den gamle biten og må bytte den.
+++++++
Spectrum DX6iGoProHDHero
Comment
-
Den knakk faktiskt NEDI plasten :P Er som vi sier, Losi sin plast er god :P Tåler jo mer enn metallet joOriginally posted by Thomas85 View Postta en dremmel å lag et hakk så skrue du an ud me flattjern
| Spektrum DX8|
Comment
-
HeHeOriginally posted by xillianto View PostDen knakk faktiskt NEDI plasten :P Er som vi sier, Losi sin plast er god :P Tåler jo mer enn metallet jo
gudd d
+++++++
Spectrum DX6iGoProHDHero
Comment
-
Hvilken del er det du trenger? Støtdempertårnet på LST2? Eller var det selve stangen i støtdemperen som var knukket?Originally posted by xillianto View PostDen knakk faktiskt NEDI plasten :P Er som vi sier, Losi sin plast er god :P Tåler jo mer enn metallet joXray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.
Comment
-
Og kjapt spørsmål til D8 Hara guruene:
Kjøpte Hara Rear hubs, og har montert dem. Skal det være spacere på den nedre akselen på hub'en, eller er den bare festet med 2 set-skruer? Hub'en er jo mye smalere enn orginalen, og det fulgte ikke med avstandsstykker. Virker litt svakt dersom alle horisontale belastninger skal holdes av 1 liten skrue som står i bærearmen og holder akselen på plass.Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment