Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Får du ikke gjøre det nå?
    har ingen link til noen side på siden min...???
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
      Ja jeg kan velge at siden ikke skal vises som en "meny" men at du kan linke til websiden... men da må du først lage innhold og så må jeg fjerne den fra meny så du kan lage link til.
      den skjønte jeg ikke noe av, hehe
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• gikk ikkje an og lese meldingen din Rune. hva gjalt det ?
        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
          har ingen link til noen side på siden min...???
          Den igjen forsto jeg lite av... Kom inn på live chat på web'ern nå som vi skriver så masse
          | Spektrum DX8|
          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• kan ikkje alle bare komme på live Chatt her på forumet ?
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
              Den igjen forsto jeg lite av... Kom inn på live chat på web'ern nå som vi skriver så masse
              er jo der jeg... men hvordan får jeg logget inn? kan jo skrive ting uten å logge meg inn jo...

Comment

• Mamba monster esc
                Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• Par bilder av bilen med det nye maxamp batteriet. Det passa på millimeteren hehe

Click image for larger version

Name:	ve8 2.jpg
Views:	1
Size:	55.1 KB
ID:	773884Click image for larger version

Name:	ve8.jpg
Views:	1
Size:	60.4 KB
ID:	773883
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

Comment

• Nå ser det ut for at jeg fant en passende chat og legge inn, Kan nå testes
                    | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by znaky85 View Post
                      du har vel ikke et like glimrende bilde med deans?
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Da er motor og esc loddet ihop mangler bare svar på åssen jeg lodder slik som mambaen i vorza, savage osv. . Bildet ditt var litt for uklart martin. . Eivind eller andre. . . Det ulgte med 12awg til motor/esc. . . Er det en grei tykkelse også til batteriledningen fra esc? Hva brukte du eivind?
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                          Da er motor og esc loddet ihop mangler bare svar på åssen jeg lodder slik som mambaen i vorza, savage osv. . Bildet ditt var litt for uklart martin. . Eivind eller andre. . . Det ulgte med 12awg til motor/esc. . . Er det en grei tykkelse også til batteriledningen fra esc? Hva brukte du eivind?
                          10/12 awg er helt fint det
                          | Spektrum DX8|

Comment

Da er motor og esc loddet ihop mangler bare svar på åssen jeg lodder slik som mambaen i vorza, savage osv. . Bildet ditt var litt for uklart martin. . Eivind eller andre. . . Det ulgte med 12awg til motor/esc. . . Er det en grei tykkelse også til batteriledningen fra esc? Hva brukte du eivind?
                            åååja, ok. blir dårlig kvalitet når du sender.

Comment

• Har tatt ned hele live chat'en på rcgutta.com og har fått en kammerat til og designe eget chat system for oss istedenfor som blir hostet hos han (nettop sotte i 40 min samtale for diskutering frem og tilbake)

Nytt og BRA chat system kommer muligens allerede over helga... Der må man registrere seg og logge inn, Dette er pga da kan ikke noen andre logge seg inn under hverrandre sitt nick og lage falske meldinger osv.
                              | Spektrum DX8|

Comment

du har vel ikke et like glimrende bilde med deans?
                                Humm.... jeg klarer ikke helt å skjønne hva du trenger, man ser jo alt på bildet her, er riktignok ikke deans, men det har jo ingen betydning. Rød (positiv) går til den ene pluggen på tilsvarende pole som du har rød på dine batterier, svart (negativ) går til polen på den andre pluggen, igjen skal den gå til den polen som tilsvarer den svarte på batteriene dine. Så er det bare å sette en lask, eller link eller hva du vil kalle det, mellom de to ledige polene. Du har da en seriellkobling, som er det grem har prøvd å si...

Fant forresten manualen til vorzaen på hpi sine sider..... side 28 er et bilde med deans http://www.hpieurope.com/manuals/pdf/103421.pdf

Er ikke farger men.... rød er vanligvis på T delen av pluggen.... Alt med deans er jo T, men rød er toppen av T'en, svart er stolpen.

Har jeg skrevet masse tull nå, og fortsatt ikke hjulpet deg?
                                HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X