Originally posted by GrEmLiNgS
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området
Collapse
X
-
åja, såpass ja
sendte forresten en melding til deg på mobilen i ettermiddag en gang, angående anlegget som jeg venter på.
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
-
ahh.. akkurat kommet hjem fra jobb, så har ikke sett på mobilen enda da jeg faktisk sitter å jobber hjemme hehe...
Har ikke fått noe varer enda da jeg har utsatt leveringen til slutten av uken. Vi legger gulv i butikken nå, så er ikke mulig å motta paller for øyeblikket :/HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
ok. men du gir beskjed når det er kommet ?Originally posted by GrEmLiNgS View Postahh.. akkurat kommet hjem fra jobb, så har ikke sett på mobilen enda da jeg faktisk sitter å jobber hjemme hehe...
Har ikke fått noe varer enda da jeg har utsatt leveringen til slutten av uken. Vi legger gulv i butikken nå, så er ikke mulig å motta paller for øyeblikket :/løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Du får en tlf når alt er kommet ja
Vil ikke ha de beista stående for lenge i butikken
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
hehe, og jeg vill ikkje ha dem stående for lenge i butikken, jeg vil HA DEM HJEMM!!Originally posted by GrEmLiNgS View PostDu får en tlf når alt er kommet ja
Vil ikke ha de beista stående for lenge i butikken 
løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
funnet noen pris forresten ?
frister med en til HFA-18, eller en til CXA-10, eller Cambridge DAC, med gode Hi-End kabler
Last edited by martin1996; 16 May 2011, 23:36.løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
-
Nei, skal se på det
ganske travelt med ombyggingen. HEHE det tror jeg ikke blir nødvendig, og få nå ihvertfall alt hjem å test det før du i det hele tatt tenker på det! Du vil nok uansett ha mer igjen for enda en til cxa10
Men hva med RC bil? du snakket jo om en ny en? Du trenger jo litt utstyr hehehehe....
HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Gratulerer med dagen i dag gjengen
Futaba 4pk
Comment
-
Jepp. Har lagt hobbyen på hylla intil videre! Tunge økonomiske tider og liten tid til overs:-([SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
ta deg ei PERA Rune...HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
Futaba 4pk
Comment
-
Sorry. . . . Fakta. . . Kommer sterkere tilbakeOriginally posted by GrEmLiNgS View Postta deg ei PERA Rune...[SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XS
Kyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http:
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
Comment
-
Få fingen å legg alt for salg da så jeg kan kjøpe Vorzaen din for 2 kroner og FEMTI øreOriginally posted by Golfie View PostSorry. . . . Fakta. . . Kommer sterkere tilbake
Futaba 4pk
Comment
-
synd og høre Rune! er desverre litt her også nå, er ikkje ofte jeg er ute og kjører lengre. må få skaffa meg en helt ny bil, og mange batterier ++ vis jeg virkelig skall få komme meg opp igjen i denne hobbyen.. er desverre falt for hi-fi livet, siden det er så mye lettere, og ikkje så ofte noe som må byttes....Originally posted by Golfie View PostJepp. Har lagt hobbyen på hylla intil videre! Tunge økonomiske tider og liten tid til overs:-(løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment