Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Da begynner jeg å komme sånn noenlunde i orden her med pakking

    Husk folkens at vi skal være 3 dager uten vann og spring, og hobbyen vår er jo ikke akkurat den reneste våt servietter osv er kanskje en idè for de av dere som bryr seg litt om hygiene
    Kan være en ide å kjøpe seg en 10 liters vannkanne også å ha med -fylt med vann da såklart
    HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

    Comment


    • har bare to jeg, Satser på at dem holder for hva merket er verdt :P pleier ikke ryke noe spess på Losi bilene mine... men en gang i blandt hender det jo.
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

      Comment


      • Fri i morgen jeg :P Så tar det enda med ro med pakkinga... den fikser jeg i morgen etter noen ærender :P Må også ned på jobben og skaffe meg Hyperion balanse adapter... måtte jo ha extra batteri til Ten-T'en min :P
        Og da må det gå raskt :P
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • Jeg kjører på ferja nøyaktig 14:00 imorgen
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • Ok, syntes du sa 15:00 jeg :P Skal nok se om vi ikke rekker 14:00 ja Da får martin være klar i 12 tiden i så tilfelle da jeg skal nedom jobben også og shoppe noe før jeg kjører til båten.
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • Originally posted by xillianto View Post
              Ok, syntes du sa 15:00 jeg :P Skal nok se om vi ikke rekker 14:00 ja Da får martin være klar i 12 tiden i så tilfelle da jeg skal nedom jobben også og shoppe noe før jeg kjører til båten.
              har vell vært både 14 og 15 en del ganger og ikke minst 2 - 3 tiden hehe... men jeg kan gå fra jobb 1, og vil inn så tidlig så mulig, så da slenger jeg meg på 2 båden Robin joiner også da, og Rune dogger innover i sin egen jolle
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

              Comment


              • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                har vell vært både 14 og 15 en del ganger og ikke minst 2 - 3 tiden hehe... men jeg kan gå fra jobb 1, og vil inn så tidlig så mulig, så da slenger jeg meg på 2 båden Robin joiner også da, og Rune dogger innover i sin egen jolle
                jeg og martin satser på samme båten vi også.
                | Spektrum DX8|
                | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                Comment


                • Originally posted by xillianto View Post
                  jeg og martin satser på samme båten vi også.
                  brillefint!
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

                  Comment


                  • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                    har vell vært både 14 og 15 en del ganger og ikke minst 2 - 3 tiden hehe... men jeg kan gå fra jobb 1, og vil inn så tidlig så mulig, så da slenger jeg meg på 2 båden Robin joiner også da, og Rune dogger innover i sin egen jolle
                    blir ikke jollen på meg gitt. Har så sykt mye som skal med, og de melder 15 m/s. . . . Ser om jeg får til to-båten jeg og
                    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                    Comment


                    • måtte skifte servo på styringa til ten-t... kanskje litt overkill med den jeg hadde liggende da :P Futaba BLS352 til 159.99$ :S
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Originally posted by Golfie View Post
                        blir ikke jollen på meg gitt. Har så sykt mye som skal med, og de melder 15 m/s. . . . Ser om jeg får til to-båten jeg og
                        Ahh... hehe... ok ok! da sees vi på ferja da
                        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                        Futaba 4pk

                        Comment


                        • har et øørlite problem.... har ikkje fått tid til og kjøpe medlemskap. what do i do ?! kjøpe 2 "dagskort" ?
                          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                          Comment


                          • Originally posted by martin1996 View Post
                            har et øørlite problem.... har ikkje fått tid til og kjøpe medlemskap. what do i do ?! kjøpe 2 "dagskort" ?
                            Jeg har også glemt det samme (kom på det tidligere ikveld) men tenkte og ta med kontanter... hvem skal jeg gi det til ??? Regner med det ligger giro der borte slikt som er er blitt snakket om... men må nesten gi pengene til noen...

                            (tenkte da 500 for medlemskap og ikke dags kort)
                            Last edited by KjetilT; 30 June 2011, 22:51.
                            | Spektrum DX8|
                            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                            Comment


                            • ja... hvem skall jeg gi det til ? var det 50kr dagen ?
                              løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                              Comment


                              • Om dere har bestemt dere for å betale medlemskapet, så går nok det HELT fint om dere gjør det i nær fremtid det står ikke dørvakt å nekter dere adgang til festivalområdet

                                MEN fint om dere får betalt det snart da selvsagt!
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X