Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmm, siden ingen har kommet med andre forslag så er vel Savage flux kremen av kremen og at jeg da bør kjøpe den

    Kjetil: Gir beskjed i tråden her dersom det kommer noe for salg Blir nok E-revoen som ryker i så fall...
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • Hmm... Har fått pris på helt ny Savage Flux... Men det er visst 2 forskjellige:

      RTR SAVAGE FLUX 2350 WITH GT-2 TRUCK BODY (4149kr)
      og
      RTR SAVAGE FLUX HP WITH GT-2 TRUCK BODY 2.4GHz (strong gear) (4499kr)

      Hva er forskjellene? Bare at den ene kommer med 2.4Ghz radio? Og hva er det der strong gear?
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

      Comment


      • 2350 er versjonen med en motor som i ugtangspunktet ikke tåler mer enn 4 celler. Motoren har høyere kv men er altså ikke så glad i mer volt.
        HP er den gode gamle som har eksistert en stund, den "vanlige" fluxen for å si det sånn.

        Det med strong gear får noen andre ta

        Edit: på f.eks towerhobbies, så er forskjellene i pris på de to bilene mye større, der HP'en koster 630 dollar og 2350'en koster 500, altså i området 1000 kroner.... Synes forresten den "vanlige" flux prisen du har der er ganske bra... Den ville kostet omtrent 5000 fra tower, da er frakt og moms og de greiene der tatt med.
        Last edited by Polardegos; 4 January 2011, 14:53.
        HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

        Comment


        • Takk Da blir det i alle fall ikke den 2350 saken...
          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

          Comment


          • Strong gear betyr nok at det er den nyeste modellen av HP versjonen. Det er oppgraderte tannhjul i diff'ene, med grovere tanning på de utvendige tannhjulene på diffen (hvis du fatter hva jeg mener) Tror du skal tilbake til pre-2.4ghz modellene før du får den gamle typen tannhjul i diffene.

            Jeg hadde aldri kjøpt 2350'en, ihvertfall når det er snakk om så liten prisforskjell, kjøp HP.

            TCS har noen beefy chassisplater, enten du vil ha standard lengde(19 dollar), Savage XL lengde(45 dollar), eller 1:5 skala (150dollar) lengde på den. 5mm tykk alu i blå, rød, svart eller orange.
            Xray XT8e , Losi e-Muggy , Savage Flux HP , Vorza , Stampede 4x4 , losi Micro SCT , Losi micro crawler , G-made R1, Bully Crawler, MERV, Traxxas Rally, Caster F18T , Rustler VXL , DX3R.

            Comment


            • Aha! Takk for info! Nei 2350 blir bare tull!

              Men vurderer enda om jeg skal finne noe brukt til en billigere penge eller kjøpe nytt... Er jo kjekt med nytt, men kjekt å spare penger også...
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • eneste grunen til at jeg ikkje ville kjøpt 2350 er at det er ny esc og motor, det vil si maks 4s lipo. MEN siden mange kjører 2650 motoren på 6s så tror jeg nok den tåler det fint. men så er det den esc en som jeg er veldig usikker på om tåler 6s...
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                Comment


                • 10s tåler den hvertfall ikkje
                  løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

                  Comment


                  • Hvor har du fått så bra priser?

                    Originally posted by Zenox View Post
                    Hmm... Har fått pris på helt ny Savage Flux... Men det er visst 2 forskjellige:

                    RTR SAVAGE FLUX 2350 WITH GT-2 TRUCK BODY (4149kr)
                    og
                    RTR SAVAGE FLUX HP WITH GT-2 TRUCK BODY 2.4GHz (strong gear) (4499kr)

                    Hva er forskjellene? Bare at den ene kommer med 2.4Ghz radio? Og hva er det der strong gear?

                    Comment


                    • Så du er her også ja (i tillegg til rc-tråden på VACN forumet)




                      Han bruker finn.no som sin "nettbutikk" http://www.finn.no/butikk/mustit/
                      Hvis du klikker på den firkanten som heter salg så står de listet opp der uten pris. Jeg sendte forespørsel og fikk de prisene i retur. Jeg har også fått ham til å bekrefte at det var riktig pris.

                      Mange selger jo disse for langt over 6000, men Globy er den billigste utenom han her av norske butikker med pris på 5998kr...
                      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                      Comment


                      • Hehe ja en må henge der en finner info vettu

                        Såvidt jeg ser, annonserer mustit Savage Flux til 6499kr på finn, og når jeg sendte de email før jeg handla bil, så var 6 lapper billigste de klarte..
                        Ifra usa er det også hardt å komme under 5k, med mindre en får det til uten mva..

                        Jeg mistenker du har fått innprisene dems

                        Comment


                        • Jaja, det får så være... jeg har prisen svart på hvitt så hvis jeg ikke får den til den prisen så kjøper jeg den ikke rett og slett
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • Originally posted by Zenox View Post
                            Jaja, det får så være... jeg har prisen svart på hvitt så hvis jeg ikke får den til den prisen så kjøper jeg den ikke rett og slett
                            Jeg hadde slått til tvert
                            Nesten så jeg vurderer bil nr 2 selv hehe

                            Comment


                            • Ja, han sa at tilbudet varer ut måneden
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                              Comment


                              • hyyyl??? det der kan jo ikke stemme? om det så gjør tror jeg at jeg slenger meg på å kjøper to for videre salg, evt demontere for så å selge delene løst i løs salg
                                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                                Futaba 4pk

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X