Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Skulle veldig gjerne blitt med, men jeg må som du sikkert skjønner fokusere på butikken de siste dagene nå. En uke igjen, så er jeg med WHERE EVER WHEN EVER
    Snufs. . . . Du burde ta deg et par tre fire timer med rc fokus! Så butikken etterpå
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
      Ok, skal gjøre plass til det. . . Snekkes bare i køen da
      Trodde vi skulle slenge det over i din bil, I så fall snakkes vi på parkeringen der vi pleier ?
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Snufs. . . . Du burde ta deg et par tre fire timer med rc fokus! Så butikken etterpå
        hehe det var derfor jeg lekte med RC 6-10 timer hver dag i påsken for jeg visste at det ville bli sånn når vi gikk igang med ombygging :/ 7 dager igjen nå så er butikken ny og åpnet! weee
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

• siden vi er Off-Topic: fikk nytt anlegg i dag (Tusen takk for hjelpen Eivind)! vil prøve og få dere til og forstå hvorfor jeg brukte så mye på dette. slik at dere kan se størelsen noen som ser Ipoden på bilde 3 og 5... ?
          Attached Files
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Det var rimelig nice anlegg Og du er 14:O Heftig ^^

(ikke ta det vondt ment, men trodde det var en voksen som kjøpte sånt anlegg, med tanke på penger)
            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• Akkurat den type anlegg og spesielt for det merket er nok snittalderen 16-17 år uansett pris

og som du selv sier, 14år! hva skjer det året? husker du hva du selv sannsynligvis gjorde akkurat det året du ble 14? jeg gir et lite hint: KIRKE hehehehe..
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by znaky85 View Post
                Det var rimelig nice anlegg Og du er 14:O Heftig ^^

(ikke ta det vondt ment, men trodde det var en voksen som kjøpte sånt anlegg, med tanke på penger)
                takker!

joda, men jeg hadde komfirmasjon den 8 mai. hadde aldri kjøpt det viss ikkje
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                  Trodde vi skulle slenge det over i din bil, I så fall snakkes vi på parkeringen der vi pleier ?
                  Oki d. . . Gamle monter da? Senest 1045 f.eks
                  [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Oki d. . . Gamle monter da? Senest 1045 f.eks
                    Da sier vi 10:45 da
                    | Spektrum DX8|
                    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                      siden vi er Off-Topic: fikk nytt anlegg i dag (Tusen takk for hjelpen Eivind)! vil prøve og få dere til og forstå hvorfor jeg brukte så mye på dette. slik at dere kan se størelsen noen som ser Ipoden på bilde 3 og 5... ?
                      Velli nais!!!!!!! Gratla

Comment

Velli nais!!!!!!! Gratla
                        takker innvandrer!

Comment

• D8T'en er forresten ferdig innkjørt Må vel påstå at det var rimelig bra med krefter i den OS'en oxo gitt! Hissig

Comment

D8T'en er forresten ferdig innkjørt Må vel påstå at det var rimelig bra med krefter i den OS'en oxo gitt! Hissig
                            Gleder meg til å se
                            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                              Akkurat den type anlegg og spesielt for det merket er nok snittalderen 16-17 år uansett pris

og som du selv sier, 14år! hva skjer det året? husker du hva du selv sannsynligvis gjorde akkurat det året du ble 14? jeg gir et lite hint: KIRKE hehehehe..
                              At det merket var typisk i den alderen visste jeg ikke.

Og tenkte aldri så langt som konf

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
                              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

Comment

• Originally posted by znaky85 View Post
                                At det merket var typisk i den alderen visste jeg ikke.

Og tenkte aldri så langt som konf

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Hehe TI TEGN
                                Futaba 4pk

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X