Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Kjører ikke pceen på tveen nei. Pceen står på kontoret, så det blir der jeg kommer til å leke

Men trådløst hørtes jo gøy ut uansett! har du noe link?

ja han setter seg virkelig inn i ting, så skal nok bruke noen timer med han. Skal få teste noen av flyene hans også, gleder meg til det.

Ahh nice! har du noen bilder av den? kommer den som kit eller rtr?
    Den er TOTAL RTR, Eneste du trenger utenom er fuel :P Starter den rett ifra DX3S radioen som følger med bilen, .20 motor i en 1:10 truggy som VIRKELIG sitter godt på veien... Jeg er så langt storfornøyd

http://www.globy.no/rc-hobby/rc-fly-...e-for-spektrum SIMSTICK

Rimelig mottaker http://www.globy.no/rc-hobby/diverse...sport-receiver
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Gleder meg til å se den i aksjon

ahh se der ja! takk
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

Comment

• Dere som leter etter lipo reciver pack... se her http://www.overdriverc.com/proddetai...y-Pack&cat=193
        | Spektrum DX8|

Comment

• Lite liv og kjøring for tiden... Ingen som vil joine forus neste helg eller noe ? Må se til og lufte bilene litt snart :P
          | Spektrum DX8|

Comment

• Det har jo ikke akkurat vært noe herlig vær akkurat
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              Det har jo ikke akkurat vært noe herlig vær akkurat
              er forreløpigt meldt fint til neste helg og håper og få fri på lørdagen slikt at jeg kan ha en kjørehelg
              | Spektrum DX8|

Comment

• eg ska i brullup på lørdag men kan sikkar på fredag elle litt ud på dagen på sundag
                får snart vorzaen så må nok kjøra litt då
                Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
                  eg ska i brullup på lørdag men kan sikkar på fredag elle litt ud på dagen på sundag
                  får snart vorzaen så må nok kjøra litt då
                  Hehe, Vi har vell fleste fått oss en ny bil ja, Så må jo snart lufte dem litt (ett tips til Vorzaen... skift til metallgir og aluhorn på styringen)

Omdreving til maks er også virkelig nice :P Mindre strømforbruk og en UTROLIG aks/fart :P Bare spør Zenox84 som kjøpte min :P

Må få tunet min Ten-T og fikse OWB på LST2'ern... Ellers er jeg kjøreklar (Har bestilt nytt enveis lager som er på vei)
                  | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                    Hehe, Vi har vell fleste fått oss en ny bil ja, Så må jo snart lufte dem litt (ett tips til Vorzaen... skift til metallgir og aluhorn på styringen)

Omdreving til maks er også virkelig nice :P Mindre strømforbruk og en UTROLIG aks/fart :P Bare spør Zenox84 som kjøpte min :P

Må få tunet min Ten-T og fikse OWB på LST2'ern... Ellers er jeg kjøreklar (Har bestilt nytt enveis lager som er på vei)
                    eg har en servo me titan drev å aluhorn liggane så eg e klar eg
                    Sbach 342 balsa,Sbach 342 EPP,3DHS Extra 300 EPP,Align T-Rex 500E
                    +++++++Spectrum DX6iGoProHDHero
                    Kyosho UltimaSC(VXL-3S)Tamiya TT01Mini-Z AWDMini-Z MR02 x 2

Comment

• Originally posted by Thomas85 View Post
                      eg har en servo me titan drev å aluhorn liggane så eg e klar eg
                      Hehe, Skal selv bestille Alu horn til min Ten-T, Har også en Børsteløs servo med titan liggende som skal i den når den originale tar kvelden :P
                      | Spektrum DX8|

Comment

• Denne veska så gjerne nice ut... http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/MC...sonlig-utstyr/
                        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                          Dere som leter etter lipo reciver pack... se her http://www.overdriverc.com/proddetai...y-Pack&cat=193
                          Har du testet dette? Jeg mener; har du testet å bruke LiPo rett i receiveren? Tenker da på at batteriet er ratet til 7.4v, men faktisk har 8.4v når du begynner å bruke det. Trodde de fleste receivere ikke taklet noe særlig mer enn 6v?? Eller er det jeg som tenker helt feil? Er det slik at receiveren klarer det helt fint, men ikke bør sende noe særlig mer enn 6v til servoene?
                          Jeg har hatt lyst til å sette lipo som receiver pack lenge, men har ikke klart å finne noe elektronikk for å senke spenninga ut fra batteriet (ikke det at jeg har leita hardt etter det da...) Har bare trodd at man trengte å senke spenninga ett eller annet sted i linja? Eller...?

Edit: leita litt så fant jeg jo, og fant svar på spørsmålet mitt også
                          siste setninga på denne ga meg svaret....

og så fant jeg en ubec, som såklart ikke var in stock, men men....
                          Last edited by Polardegos; 29 May 2011, 20:38.
                          HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• jeg er klar for kjøring til helga jeg om været er fint! TAU da selvsagt
                            Futaba 4pk

Comment

• hehe... lurer på om jeg kan anse meg selv som en god kunde hos amain når jeg nå har fått 40dollar i sånn credit award greier Må jo nesten handle igjen snart da
                              Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by Polardegos View Post
                                Har du testet dette? Jeg mener; har du testet å bruke LiPo rett i receiveren? Tenker da på at batteriet er ratet til 7.4v, men faktisk har 8.4v når du begynner å bruke det. Trodde de fleste receivere ikke taklet noe særlig mer enn 6v?? Eller er det jeg som tenker helt feil? Er det slik at receiveren klarer det helt fint, men ikke bør sende noe særlig mer enn 6v til servoene?
                                Jeg har hatt lyst til å sette lipo som receiver pack lenge, men har ikke klart å finne noe elektronikk for å senke spenninga ut fra batteriet (ikke det at jeg har leita hardt etter det da...) Har bare trodd at man trengte å senke spenninga ett eller annet sted i linja? Eller...?

Edit: leita litt så fant jeg jo, og fant svar på spørsmålet mitt også
                                siste setninga på denne ga meg svaret....

og så fant jeg en ubec, som såklart ikke var in stock, men men....
                                http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=4319
                                Jeg er litt skeptisk til lipo som mottakerbatteri. Grunnen er volten og de noe skumle egenskapene til lipo..... Det e jo servoer å få nå som tåler 7,4,men mottakeren ville jeg vært redd for...... LIFE (6,6v)derimot er jeg virkelig på jakt etter, men batteriboksen i d8/d8t er så forbanna liten at det er tinærmet umulig å finne noe som passer uten å modde... Men for deg, kenneth, og andre med store radiobokser på bl.a. savage så ville jo LIFE vært midt i blinke
                                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X