Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Ta med flyene dine også så kan vi fly litt
    Ja, det må vi vel få til, kan ta med cessnaen og EDF'en. Messerschmitten holder jeg på å bygge retracts på, så den utgår. Meeeen... de tar jo mye plass da, og jeg skal ha med biler, utstyr for soving el, og evt families bagasje. Så jeg må se hva plass det blir, men kult hadde det vært.
    HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• Originally posted by Polardegos View Post
      I tillegg til clutch bruker du jo fingeren til å bremse med, samme som du ville gjort for å rygge. Litt vanskelig å både ha brems og revers på samme funskjonen.....

Ja, jeg vil prøve å komme med til fylletu... festivalen mener jeg.
      Ser den ja, godt poeng!! ja ja har jo ikke revers på nitroene heller

Supert om du tar turen!!
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Ja, det må vi vel få til, kan ta med cessnaen og EDF'en. Messerschmitten holder jeg på å bygge retracts på, så den utgår. Meeeen... de tar jo mye plass da, og jeg skal ha med biler, utstyr for soving el, og evt families bagasje. Så jeg må se hva plass det blir, men kult hadde det vært.
        Eivind og Kenneth's fylleflyvningsshow ser jeg frem til ja
        [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
          Ser den ja, godt poeng!! ja ja har jo ikke revers på nitroene heller
          Nei, for all del, og om man skal tenke i litt rc-racing baner, så er vel ikke revers lovlig under løp ol. Poenget var bare at det er en av de få negative tingene med mekaniske bremser. En annen positiv ting som ikke ble nevnt, (tror jeg) er jo at strømforbruket vil gå godt ned.
          HPI Vorza Flux | HPI Savage X SS | HPI E-Firestorm | ParkZone BF-109G m/Turnigy 35-42D | Cessna 182 BL | JPower F/A-18 | Spektrum DX7se |

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
            Eivind og Kenneth's fylleflyvningsshow ser jeg frem til ja
            Russisk trafikkpilotstil.... Klarer å lande men ikke gå på beina ut av flyet

Comment

Russisk trafikkpilotstil.... Klarer å lande men ikke gå på beina ut av flyet
              he he gleder meg sykt!!!

Comment

parkzone messerschmitt du har? testa stefaren min sitt i sist uke og det likte jeg godt ass! det ligger i wish lista på amain, og kommer nok til å bestille det GANSKE snart er jeg redd
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

Comment

• Ja, PZ bf-109, kanonflott å se på, både i lufta og på bakken, og den flyr aldeles herlig. Jeg kjøpte den uten elektronikk, og satte i større... alt egentlig Ble både billigere, og jeg fikk morroa med å bygge den. Originalmotoren er masse plastikk, noe som også var en av grunnene til at jeg valgte som jeg gjorde.

Comment

• De er noe herlige er de ikke

Storm og yr har nesten bokstavelig talt bytta værmelding det siste døgnet:

http://www.storm.no/vaer/stavanger/helg

http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Stavanger/langtidsvarsel.html

S
                    torm sin er identisk det yr var igår, og yr er identisk slik storm var igår LOL
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

Comment

• Da var nytt fly kjøpt inn "kosefly" gleder meg til å leke med det!

Futaba 4pk

Comment

• Samme fly som jeg har vurdert
                        I norge eller utlandet ??
                        | Spektrum DX8|
                        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                          Samme fly som jeg har vurdert
                          I norge eller utlandet ??
                          Kjøpte hyper sin utgave på sæland, så og si samme fly slik jeg har lest meg frem til
                          Futaba 4pk

Comment

Kjøpte hyper sin utgave på sæland, så og si samme fly slik jeg har lest meg frem til
                            Ok, hva du ga for det ??
                            | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                              Ok, hva du ga for det ??
                              2000,-

Eneste jeg syns var litt dumt i forhold til det du viste meg på globy som jeg vet jeg kommer til å savne litt er flottør.
                              Futaba 4pk

Comment

2000,-

Eneste jeg syns var litt dumt i forhold til det du viste meg på globy som jeg vet jeg kommer til å savne litt er flottør.
                                2000 uten flottører ??? DAMN! Vi tar jo 1800 med radio og flottører :P
                                | Spektrum DX8|

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X