Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tipper at det bare er til å fjerne drivakslene fremme (de som går ut til hvert hjul)
    Tipper også at skiene festes i hub'en og ikke direkte på skruene som du fester dekka på.
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • Originally posted by Zenox View Post
      Tipper at det bare er til å fjerne drivakslene fremme (de som går ut til hvert hjul)
      Tipper også at skiene festes i hub'en og ikke direkte på skruene som du fester dekka på.
      Det er riktig ja
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment




      • frister litt....
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

        Comment


        • jeg ser fortsatt på enda en nitro bil og hva tror folket om denne:



          lest mye godt om bilen og den ser jo helt utrolig stabil og kul ut! stor motor på så liten bil må jo være helrått hehe
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
            frister litt....
            Ser litt kult ut! Men hva gjør du dersom du går tom for batteri eller havner på hodet midt utpå der? Da må du vel ut og svømme, hehe
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

            Comment


            • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              jeg ser fortsatt på enda en nitro bil og hva tror folket om denne:



              lest mye godt om bilen og den ser jo helt utrolig stabil og kul ut! stor motor på så liten bil må jo være helrått hehe
              Kult at det følger med en bra radio! Ser jo ganske bra ut i alle fall
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

              Comment


              • Originally posted by Zenox View Post
                Ser litt kult ut! Men hva gjør du dersom du går tom for batteri eller havner på hodet midt utpå der? Da må du vel ut og svømme, hehe
                Skulle jeg lekt med en slik en så hadde det nok vært en plass jeg kunne dratt ut med båt om noe skulle skje. På en annen side ser jeg jo at dette ikke er noe vanlig problem for gutta som holder på med rc båt da man kan få kontrollere osv med infoen man trenger. Men man vet jo selvsagt aldri og noen sjanser må man vell bare ta hehe...

                Originally posted by Zenox View Post
                Kult at det følger med en bra radio! Ser jo ganske bra ut i alle fall
                ja... som sagt lest mye bra også!

                Prøver å få losi motoren jeg har til å passe i savagen nå! prøver også å få tilpasset bilen til losi demperne hehehe...
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment


                • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                  jeg ser fortsatt på enda en nitro bil og hva tror folket om denne:



                  lest mye godt om bilen og den ser jo helt utrolig stabil og kul ut! stor motor på så liten bil må jo være helrått hehe
                  Selve bilen er toppers, Men noen sliter med ROSS systemet da... Ellers tror jeg den er grei
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • hvis noen har lyst på en gratis e-revo skal jeg BETALE den som vil ha den for å hente den AKKURAT NÅ!!!! sinnet mitt gjør at isen rundt hele tjelta sikkert har smelta for lenge siden............................................. ...!!!!
                    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                    Futaba 4pk

                    Comment


                    • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                      hvis noen har lyst på en gratis e-revo skal jeg BETALE den som vil ha den for å hente den AKKURAT NÅ!!!! sinnet mitt gjør at isen rundt hele tjelta sikkert har smelta for lenge siden............................................. ...!!!!
                      Hadde hentet den på flekken
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                        hvis noen har lyst på en gratis e-revo skal jeg BETALE den som vil ha den for å hente den AKKURAT NÅ!!!! sinnet mitt gjør at isen rundt hele tjelta sikkert har smelta for lenge siden............................................. ...!!!!
                        HAHA, hva er det nå du sliter med?
                        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                        Comment


                        • det er den der satans fitte helvettes motoren som ikke passer skikkelig på kershaw chassiet! prøver å få det til å passe! Jeg klarte å lage ny motorplate som får motoren litt høyere opp i luften og over dempertårnet som var i veien, MEN der klarte jeg jo helt klart å ødelegge skruene i det jeg skrur dem inn så nå må jeg borre driten ut igjen... I verste fall må jeg ha alt nytt rundt det der senter diff/gir huset eller hva det nå heter fordi skruene står fast inni det hehe... KOKER!!!! må neste si akkurat nå etter SÅ mye skruiing på traxxas og hpi etterhvert at ser man bort i fra rustleren er HPI UTROLIG mye kjekkere, lettere og mer fleksibel å skru på.
                          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                          Futaba 4pk

                          Comment


                          • Originally posted by xillianto View Post
                            Hadde hentet den på flekken
                            du ville ikke hatt driten hehehehe...
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • For et drit vær... blir ikke noe kjøring i dette været ihvertfall! hehe...
                              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                              Futaba 4pk

                              Comment


                              • Er opphold her borte Enn så lenge... regner vel snart igjen tenker jeg...

                                Nå har i alle fall e-revoen fått nye drivaksler, så den er klar til neste gang vi skal kjøre
                                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X