Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Da har jeg vert ute med miniflyet idag... og nå tror jeg jaggu noe har bitt meg :P
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
      Da har jeg vert ute med miniflyet idag... og nå tror jeg jaggu noe har bitt meg :P
      Så bra mulig det blir en del flyging imorgen om været er bra.

har flydd en hel del idag selv, og Rune var med, og jeg tror jaggu meg han også ble enda litt mer betatt
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
        Så bra mulig det blir en del flyging imorgen om været er bra.

har flydd en hel del idag selv, og Rune var med, og jeg tror jaggu meg han også ble enda litt mer betatt
        I morgen ja... faen... ikke fått radioen enda så har bare minien
        | Spektrum DX8|

Comment

Så bra mulig det blir en del flyging imorgen om været er bra. har flydd en hel del idag selv, og Rune var med, og jeg tror jaggu meg han også ble enda litt mer betatt
          ser jo kjekt ut ja! Time will show
          [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
            ser jo kjekt ut ja! Time will show
            Du skal få låne mitt lille fly... Rimelig og tåler BANK! (jeg hadde ett krasj idag... Snuten rett i bakken så hardt at flyet spratt opp igjen, satte på propellen igjen og fløy videre)

Det flyet skal da jaggu tåle både rune og robin
            | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
              Du skal få låne mitt lille fly... Rimelig og tåler BANK! (jeg hadde ett krasj idag... Snuten rett i bakken så hardt at flyet spratt opp igjen, satte på propellen igjen og fløy videre) Det flyet skal da jaggu tåle både rune og robin
              he he ja kanskje d e tingen! Har aldri lagt skjul på lysten, bare i tvil om jeg fikser d. . . . . Og gidder ikke knuse fly på fly. . . . . Men begynner å tru at cessna på størrelse som eivind og robin bør kunne fikses å fly greit
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

he he ja kanskje d e tingen! Har aldri lagt skjul på lysten, bare i tvil om jeg fikser d. . . . . Og gidder ikke knuse fly på fly. . . . . Men begynner å tru at cessna på størrelse som eivind og robin bør kunne fikses å fly greit
                Det lille jeg har er jo en glimrende size og øve på... spess rundt mark da det tar av en del for evnt krasj... popp propellen på igjen og fly videre :P
                | Spektrum DX8|

Comment

• De første gangene er du nervøs, og når det går over er det bare kjekt!

Jeg må innrømme at andre turen med strikeren i dag litt før du kom Rune var aller første gang jeg ikke hadde noe nevneverdig nerver lenger.
                  Poenget mitt er at man må tydeligvis fly EN DEL før pulsen roerer seg, og adrenalinet går ned på et normalt nivå hehe...
                  HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                  Futaba 4pk

Comment

• en pakke på omlastingsterminalen på forus, og to pakker som ligger ferdig fortollet på gardermoen! tror jammen meg denne uken blir bedre enn noen jul noen gang har vært
                    Futaba 4pk

Comment

en pakke på omlastingsterminalen på forus, og to pakker som ligger ferdig fortollet på gardermoen! tror jammen meg denne uken blir bedre enn noen jul noen gang har vært
                      får en i morgen jeg og, programmeringsgreia til tekin. . . . . Åsså måtte jeg jo legge inn en liten bestilling på hobbyking. . . . Sykt billige Blue Bird servoer der! Nesten halv pris ifht rcmart, og har god erfaring med de servoene. . . . Da blir det skivebrenser på ve8har og hatt 3 henvendelser på bulleten, så ser ut som om den er salgbar

Comment

får en i morgen jeg og, programmeringsgreia til tekin. . . . . Åsså måtte jeg jo legge inn en liten bestilling på hobbyking. . . . Sykt billige Blue Bird servoer der! Nesten halv pris ifht rcmart, og har god erfaring med de servoene. . . . Da blir det skivebrenser på ve8har og hatt 3 henvendelser på bulleten, så ser ut som om den er salgbar

Nice da kjøpte du ikke fly på HK da?
                        Futaba 4pk

Comment

• Her er flyginga mi fra taufestivalen

Kjetil fikk med kræsjet også sånn halvveis, men flyet var så ute av fokus at jeg ikke tok det med... MEN, jeg la seff til bildene av ødelagt fly i slutten, hehe
                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
                            Her er flyginga mi fra taufestivalen

Kjetil fikk med kræsjet også sånn halvveis, men flyet var så ute av fokus at jeg ikke tok det med... MEN, jeg la seff til bildene av ødelagt fly i slutten, hehe
                            jeg som filma men det var.. ehm.. husker ikkje hvemm som sto i veien når du krasja. men hadde fått det med vist ikkje
                            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                              jeg som filma men det var.. ehm.. husker ikkje hvemm som sto i veien når du krasja. men hadde fått det med vist ikkje
                              Ja stemmer, men du hadde heller ikke fokus på flyet, hehe! var bare helt blurrete...
                              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
                                Ja stemmer, men du hadde heller ikke fokus på flyet, hehe! var bare helt blurrete...
                                merkelig. var ikkje slik forrige gang jeg så på filmen.... men kunne ikkje fokusere selv heller. bare zoome.
                                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X