Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    Tror jeg sa feil her, crank shaften er vell inni motoren?

Jeg mener den som man fester servoen til, hele det "hodet" med gass og alt på, forgasser?
    regner med du fikset det nå... løsne skruen i starten av motorgodset og vri forgasser rundt
    [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
      regner med du fikset det nå... løsne skruen i starten av motorgodset og vri forgasser rundt
      Stemmer det, Løsne skruen rett ved forgasser... noen ganger sitter den fortsatt godt fast, men jobb da med den litt så kommer den
      | Spektrum DX8|
      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• Fikk den til slutt og trophyen er klar til bashing imorgen, men ingen som blir med?

Tror jeg skal fly litt også
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

Fikk den til slutt og trophyen er klar til bashing imorgen, men ingen som blir med?

Tror jeg skal fly litt også
          Kunne gjerne blitt med på turen bare for lufta + bilder og film.. Men aner ikke hvordan :P
          | Spektrum DX8|

Comment

• komme og fly hos meg Eivind MASSE store marker
            løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
              komme og fly hos meg Eivind MASSE store marker
              Må teste trophyen og, og det blir nok på forus
              HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
              Futaba 4pk

Comment

• hørt noe nytt om pakken Kjetil ?
                løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

hørt noe nytt om pakken Kjetil ?
                  Nops pakken er enda i lufta mellom her og san fransisco ifølge sporinga... (jævlig stor fuel tank dem har....)
                  Vert samme status nå siden tirsdag.
                  | Spektrum DX8|

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                    Nops pakken er enda i lufta mellom her og san fransisco ifølge sporinga... (jævlig stor fuel tank dem har....)
                    Den ligger nok garantert i kø på gardermoen og har gjort det i noen dager. Med det "oppgjøret" dem hadde i sist uke så henger dem nok KRAFTIG etter med pakker og innregistrering...
                    Futaba 4pk

Comment

• Trenger litt hjelp, ble usikker nå. . . . Skal montere flywheelen, skel d en skive innerst ved kulelager før cone? Altså skive-cone-flywheel eller bare cone og så flywheel?
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

• Originally posted by Golfie View Post
                        Trenger litt hjelp, ble usikker nå. . . . Skal montere flywheelen, skel d en skive innerst ved kulelager før cone? Altså skive-cone-flywheel eller bare cone og så flywheel?
                        Nopes, cone skal rett på

altså cone så flywheel
                        Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by xillianto View Post
                          ahh. hvorfor skall det altid komme opp noe, som gjør at pakkene mine kommer sent ! alle gangene det har skjedd, så har det vert ifra Amain shithobby! (langt ifra stygt ment til denne hobbyen!!!)

Comment

• Tror du skal skylde på tollerne og ikke amain Martin. At du har vært uheldig med amain flere ganger er nok bare tilfeldig. Jeg får i snitt 3-4 pakker fra amain i mnd og hadde for første gang problem denne uken på et helt år
                            Futaba 4pk

Comment

Tror du skal skylde på tollerne og ikke amain Martin. At du har vært uheldig med amain flere ganger er nok bare tilfeldig. Jeg får i snitt 3-4 pakker fra amain i mnd og hadde for første gang problem denne uken på et helt år
                              jaja, men forrige gang så ble pakka ligendes på Amain i 2 dager, etter den var blitt pakka. var ikkje den billigeste frakta heller. sto det skulle ta 5-10 dager eller noe sånt. tok 5 uker før den kom !

Comment

ahh. hvorfor skall det altid komme opp noe, som gjør at pakkene mine kommer sent ! alle gangene det har skjedd, så har det vert ifra Amain shithobby! (langt ifra stygt ment til denne hobbyen!!!)
                                Er nok tollerne i nissenes hjemland ja!!! Skal jeg gjøre saken litt verre, så har ikke min pakke som er sendt 3 dager før deres heller blitt skannet inn i landet.............

Sykt kjipt!!!! D e Ve8'en min som de ikke klarer å behandle å sende videre ;-(

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X