Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Golfie View Post
    Er nok tollerne i nissenes hjemland ja!!! Skal jeg gjøre saken litt verre, så har ikke min pakke som er sendt 3 dager før deres heller blitt skannet inn i landet.............

Sykt kjipt!!!! D e Ve8'en min som de ikke klarer å behandle å sende videre ;-(
    ahh... glad det ikkje er en bil jeg venter på hvertfall! menmen, greit og få delene i hus også
    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
      ahh... glad det ikkje er en bil jeg venter på hvertfall! menmen, greit og få delene i hus også
      MHM!! Men om d e deler til vorza du ternger til festival så har vi gjerne d meste av hva du måtte ha ødelagt Jeg fikk ei sending med deler forrige uke, og Eivind har kanskje en del eller to han og
      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

MHM!! Men om d e deler til vorza du ternger til festival så har vi gjerne d meste av hva du måtte ha ødelagt Jeg fikk ei sending med deler forrige uke, og Eivind har kanskje en del eller to han og
        Deler? hva er det?
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

trenger ny hubb fremme og bak, ellers så er alt det andre jeg har bestilt masse andre deler til den. også en ny girkasse til SC10`en min
          løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

trenger ny hubb fremme og bak, ellers så er alt det andre jeg har bestilt masse andre deler til den. også en ny girkasse til SC10`en min
            Jeg har nok hubber liggende, ganske sikker på det! både i alu og plast så ikke bekymre deg helt enda
            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
            Futaba 4pk

Comment

• hvor kjøper mann medlemskap til Strand RC ?

Comment

hvor kjøper mann medlemskap til Strand RC ?
                mailadr din?
                [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

mailadr din?
                  martin_rc@live.no

Comment

Sendt deg innbetalingsinfo

Comment

jaja, men forrige gang så ble pakka ligendes på Amain i 2 dager, etter den var blitt pakka. var ikkje den billigeste frakta heller. sto det skulle ta 5-10 dager eller noe sånt. tok 5 uker før den kom !
                      pakken var kjapt avgårde den, Så det er ikke amain sin feil enne gangen iallefall
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

• haha!!! var litt overivrig idag og ville jo seff tøffe meg litt for Rune da

ALT jeg har lært blei glemt og cesnaen gikk vell 4 meter før flyet gikk klask i bakken! min første IDIOT krasj med fly er nå offisiell haha...

Så til hvorfor, mja!

Check 1: se at alt på flyet funker som det skal! NOT COMPLETED ( reversert aileron )
                        Check 2: Sette opp expo på servoer! NOT COMPLETED (alt på full pupp er kanskje litt vell mye for en mindre erfaren kar som meg)
                        Check 3: ta høyde for vind osv! NOT COMPLETED
                        check 4: sjekke vindens retning! NOT COMPLETED ( LETTER MEEEED VINDEN hahaha LOL )

Nei faen... krevende greie det der, og nå fikk jeg lære den harde veien! har alltid lurt på hvorfor Fred skal bruke 4 timer pluss pluss pluss på å sjekke flyene osv både hjemme OG på "airfielden" før han flyr. Der fikk jeg den ( IN MY FACE lixom )

SÅ HAR JEG EN FIN LITEN LIME JOBB FORAN MEG hihi...
                        Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
                          haha!!! var litt overivrig idag og ville jo seff tøffe meg litt for Rune da ALT jeg har lært blei glemt og cesnaen gikk vell 4 meter før flyet gikk klask i bakken! min første IDIOT krasj med fly er nå offisiell haha...Så til hvorfor, mja! Check 1: se at alt på flyet funker som det skal! NOT COMPLETED ( reversert aileron )Check 2: Sette opp expo på servoer! NOT COMPLETED (alt på full pupp er kanskje litt vell mye for en mindre erfaren kar som meg)Check 3: ta høyde for vind osv! NOT COMPLETED check 4: sjekke vindens retning! NOT COMPLETED ( LETTER MEEEED VINDEN hahaha LOL )Nei faen... krevende greie det der, og nå fikk jeg lære den harde veien! har alltid lurt på hvorfor Fred skal bruke 4 timer pluss pluss pluss på å sjekke flyene osv både hjemme OG på "airfielden" før han flyr. Der fikk jeg den ( IN MY FACE lixom ) SÅ HAR JEG EN FIN LITEN LIME JOBB FORAN MEG hihi...
                          he he. . . Men du imponerte jo med taxingen og take-off da!

Comment

he he. . . Men du imponerte jo med taxingen og take-off da!
                            Jommen meg godt jeg imponerte med NOE da hehe...

Dæven jeg gleder meg til neste helg asså! driver å lager en liste over nødvendige ting å ta med! OG det er IKKE bare RC utstyr hehe... tenker på alt fra dasspapir til soveunderlag sånn utenom RC utstyrtet da :P
                            Futaba 4pk

Comment

• saaaaaaatan ting tar tid på gardermoen ass! se historikken:

Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering 26.06.2011 15:30 2061 GARDERMOEN
                              Sendingen er fortollet 25.06.2011 18:08 2061 GARDERMOEN
                              Sendingen lagt til fortolling av Posten 24.06.2011 12:46 2061 GARDERMOEN
                              Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret 24.06.2011 10:18 2061 GARDERMOEN
                              Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret
                              Årsak: Org.nr eller fødselsnr kreves
                              21.06.2011 13:11 2061 GARDERMOEN
                              Sendingen er til importvurdering 21.06.2011 10:51 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
                              Sendingen er ankommet mottakerlandet 21.06.2011 10:51 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE

Ingen tvil om at det er noe stort dem leter etter på gardermoen om dagen da alle mine pakker har brukt GOD tid gjennom tollen. Jeg kan vedde på den lå 2-3 dager før den i det hele tatt ble registrert inn også.

3 siste pakkene mine har også blitt krevd personnummer for, og det har jeg aldri opplevd på mine maaange andre pakker det siste året, så ja som sagt MÅ det være noe stort mullah krekar greier dem leter etter hehe...
                              Futaba 4pk

Comment

• Her er en normal stor sending, og imponerende hvor raskt den gikk. Det er ve8`en

Legg spesielt merke til hvor fort ting går i norge hehe! OVERRASKENDE nok

Sendingen er utlevert - Mottatt av: EIVIND LIE 01.06.2011 15:31 4003 STAVANGER
                                Sendingen er ankommet Stavanger Sentrum postkontor 01.06.2011 14:15 4003 STAVANGER
                                Sendingen er forsøkt levert, men leveransen kunne ikke gjennomføres. Mottaker ønsker å hente sendingen på det lokale postkontoret 01.06.2011 13:04 4068 STAVANGER
                                Sendingen er lastet opp for utkjøring 01.06.2011 11:34 4068 STAVANGER
                                Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 01.06.2011 07:02 4068 STAVANGER
                                Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering 31.05.2011 11:55 2061 GARDERMOEN
                                Sendingen er fortollet 31.05.2011 10:38 2061 GARDERMOEN
                                Sendingen lagt til fortolling av Posten 31.05.2011 10:20 2061 GARDERMOEN
                                Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret 31.05.2011 08:15 2061 GARDERMOEN
                                Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret
                                Årsak: Org.nr eller fødselsnr kreves
                                31.05.2011 08:07 2061 GARDERMOEN
                                Sendingen er til importvurdering 30.05.2011 19:07 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
                                Sendingen er ankommet mottakerlandet 30.05.2011 19:07 OSLO EMS OFFICE OF EXCHANGE
                                Sendingen er sendt fra avsenderland 23.05.2011 22:03 ISC SAN FRANCISCO (USPS), USA
                                Ankommet til eksportbehandling 23.05.2011 22:02 ISC SAN FRANCISCO (USPS), USA
                                Sendingen er innhentet 23.05.2011 15:46 95926, USA
                                Futaba 4pk

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X