Jeg har den der cessnaen, i alle fall en som er veeeeldig lik, den betalte jeg 1490,- for, komplett. Var da mitt første fly, med billig radio uten expo og DR, funka fett det. Jeg kjøpte på throttlestore.com, norsk butikk basert i Ålesund, sykt gode priser. Prisene der svinger litt alt etter hva tid på året det er, på våren er fly litt dyrere, men jeg kjøpte på høsten, og fikk da god pris.
Jeg har da bygd min om, så den har flaps og styrende bakhjul i stedet for framhjul. En tynn, pysete liten hjullegg foran er ikke noe gøy når man er nybegynner og skal lande på gress... Styrende bakhjul, og doble hjul fremme som er flyttet foran CG, er kjempegreit å lande det nå, og i tillegg er det litt mere likt warbirds i hvordan den oppfører seg på bakken.
					Jeg har da bygd min om, så den har flaps og styrende bakhjul i stedet for framhjul. En tynn, pysete liten hjullegg foran er ikke noe gøy når man er nybegynner og skal lande på gress... Styrende bakhjul, og doble hjul fremme som er flyttet foran CG, er kjempegreit å lande det nå, og i tillegg er det litt mere likt warbirds i hvordan den oppfører seg på bakken.

takk
 takk  

//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn
//www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn 

Han har prøvd å lure meg også til å kjøpe!!
 Han har prøvd å lure meg også til å kjøpe!!

men Yr holder fast med bestillingen vår enda enn så lenge
 men Yr holder fast med bestillingen vår enda enn så lenge

Comment