Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Der ombestemte YR seg
    HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
    Futaba 4pk

Comment

• Sattan det så kult ut å fly!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Faen eivind! Nå må jeg også ha meg fly

Kult at du har kjøpt deg GoPro!! Skal vi spleise på den der 3D greia?
      |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

• Originally posted by Zenox View Post
        Sattan det så kult ut å fly!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Faen eivind! Nå må jeg også ha meg fly

Kult at du har kjøpt deg GoPro!! Skal vi spleise på den der 3D greia?
        HEHE! det er kult også, men kan bli litt ensformig i lengden, derfor er det kjekt og ha bil man kan kompansere med

Ja jeg savner å redigere film, og siden jeg ikke gamer så mye lenger, så må jeg jo ha annet materiell å redigere på, og hva er vell bedre enn verdens råeste hobby hehe

HEHE! hadde jo vært drit fett da, men først må jeg få meg 3d i hus! ellers forsvinner jo poenget Vurderer nvidia sitt kit til pceen, men det får bli i høst når jeg kjøper ny pc.
        HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
        Futaba 4pk

Comment

http://www.globy.no/rc-hobby/rc-fly-...s-5-kanals-rtf

???

Eller dette: Sjøfly med både flottører og hjul så du kan velge selv
          http://www.globy.no/rc-hobby/rc-fly-...s-5-kanals-rtf
          Det siste der var det jeg ville ha men valgte å gå til sæland fordi Harald er en SNÅTT!! hehe...

Gå inn på http://www.o-saeland.no/ under fly>eletriske fly og finn det som heter "Hype U can fly" Stort fint fly som mange skryter av som nybegynner fly. Er hakket lettere å fly enn den modellen som globy har der og den som jeg kjøpte på sæland.
          Futaba 4pk

Comment

• Det er jo noe frem og tilbake på værmeldinga! men jeg mener vi reiser inn UANSETT på fredag om det så bare blir for festen og det sosiale sin del, så kan vi heller ta en vurdering på lørdagen om vi reiser hjem igjen skulle været bli HELT vrangslått...

slik det ser ut nå blir det solgløtt fra fredag sent ettermiddag til utpå lørdagen, noe som kan bety fint vær eller oppholdt er vi heldige hele helgen. Jeg tar med STORT partytelt, så for de som ikke er vanntette skal vi nok klare å lage god stemning under der om været slår seg vrangt uansett... med andre ord GØY FÅR VI DET UANSETT
            Futaba 4pk

Comment

• Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              Det siste der var det jeg ville ha men valgte å gå til sæland fordi Harald er en SNÅTT!! hehe...

Gå inn på http://www.o-saeland.no/ under fly>eletriske fly og finn det som heter "Hype U can fly" Stort fint fly som mange skryter av som nybegynner fly. Er hakket lettere å fly enn den modellen som globy har der og den som jeg kjøpte på sæland.
              hmm... vanskelig å velge!!! De 2 på Globy er jo billigere enn det du sikta til da!
              |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

Comment

hmm... vanskelig å velge!!! De 2 på Globy er jo billigere enn det du sikta til da!
                og mindre da...

Og vanskeligere fly ergo blir nok flyene FORTERE dyrere når du fortere må begynne å reparere
                Futaba 4pk

Comment

• greit poeng... Er nok best å starte med nybegynnerfly!

Tror jeg må gå å handle det der hos sæland Hvor ligger de?? Har aldri vært der...

Comment

greit poeng... Er nok best å starte med nybegynnerfly!

Tror jeg må gå å handle det der hos sæland Hvor ligger de?? Har aldri vært der...
                    aldri vært på Sæland Robin ?!? :O ikkje bra!! ligger helt i enden av lang gata i Sandnes
                    løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Originally posted by martin1996 View Post
                      aldri vært på Sæland Robin ?!? :O ikkje bra!! ligger helt i enden av lang gata i Sandnes
                      Hvilken ende da? hehe! nærmest den gata med alle lyskryssene eller andre siden?

Comment

Hvilken ende da? hehe! nærmest den gata med alle lyskryssene eller andre siden?
                        hvordan skall jeg forklare det.... er i den enden med en Bank. ikkje den sida som alle lyskryssene er nei henger noen løps flag den med inngangen, som det står Kyosho på.
                        løps rigget BL Associated SC10, Hpi Vorza FLUX, Traxxas Mini E-Revo VXL, Traxxas Rustler Vxl, Losi Micro SCT, Kyosho Tf-5, Kyosho Mini Inferno Plus, Nine Eagles Yak-54. Futaba 2pl 2,4. Youtube: www.youtube.com/martinrc1996

Comment

• Det ligger rett "bak" gamle butikken jeg drev, soundgarden. Når du står i bakgården der vi parkert når vi så film så har du taket på sæland rett ved. Butikken ligger altså rett nedenfor i langgata der
                          Futaba 4pk

Comment

• nå har eg fått egen side jeg også

Comment

• Da var ve8 montert Positivt overrasket, og egentlig ikke skeptisk til det plastchassis. . . . MEN!!!!!! Ser det blir den store loddedagen i morgen, og frykter jeg kommer til å slite der gitt! Motorledninger må loddes, som igjen må loddes til esc. . . Så må d loddes ledninger på esc til batteri, med lask (heter d d tro) for å få på 2 batterier. . . Sjansen er nok der for at d ikke blir el bil på meg i helgen gitt!Forrestwn noen som gidder ta bilde av ledningene på en mamba? Må se åssen plusser og minuser går på lasken eller hva d heter
                              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X