Announcement

Collapse
No announcement yet.

RC/avtale diskusjons tråden for oss i Stavanger området

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GrEmLiNgS View Post
    oi! batteriene dine er nok garantert ødelagt ja, og bilene dine er nok ganske så på kanten til ødelagte også med tanke på hvor skitne bilene ble den helgen...
    Nei, tror bilene er fine enda, men batteriene er det nok verre med!

    Originally posted by Polardegos View Post
    ...enda godt du kjøpte sånne flotte maxamps batterier da....
    Ja du kan så si

    Er det skummelt å prøve å lade dem nå? Eller får man bare feilmelding på laderen?
    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

    Comment


    • Originally posted by Zenox View Post
      Nei, tror bilene er fine enda, men batteriene er det nok verre med!



      Ja du kan så si

      Er det skummelt å prøve å lade dem nå? Eller får man bare feilmelding på laderen?
      Null stress å slenge dem i laderen, lad dem så opp til rundt 60% om du bare skal la dem ligge.

      Er nok stor sjans for at du kan bruke de fortsatt, men at cellene har fått seg en støyt og at batteriene har blitt dårligere må du nok regne med.
      HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
      Futaba 4pk

      Comment


      • Hvor lang tid er det meningen at det skal ta å lade på storage med 3,80V per celle på batterier før man starter ladingen? Hvilken spenning skal det ha på storage når den er ferdig?

        Har ladet i over 2 timer nå... ødelagte? Burde jo ikke være det når det er såpass med spenning på cellene enda?
        Mulig det tar lengre tid siden jeg har koblet laderen til mopedbatteriet bare? (strømforsyningen står på jobben...)
        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

        Comment


        • storage tar SINNSYK tid faktisk på den laderen der, så noen timer kan det nok gjerne ta ja
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • var bare 2 av 10 batterier som var ødelagte heldigvis Men selvfølgelig slik at jeg ender opp med 2 ulike... Kan man bruke både en 2s og en 3s samtidig på en bil slik at en får 5s??
            |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

            Comment


            • Er det noen som har tenkt seg inn på SMBK-årsmøte på lørdag??

              Ellers så begynner det vel så smått å komme en sånn vårkløe i kjørefingeren Hos flere oxo kanskje???
              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

              Comment


              • Originally posted by Zenox View Post
                var bare 2 av 10 batterier som var ødelagte heldigvis Men selvfølgelig slik at jeg ender opp med 2 ulike... Kan man bruke både en 2s og en 3s samtidig på en bil slik at en får 5s??
                Jeg kjørte mye med 2s + 3s i e-revoen jeg hadde, og det fungerte utmerket.
                Brukte samme type batteri da, men de hadde litt forskjellig alder/antell ladinger.

                Comment


                • Originally posted by Golfie View Post
                  Er det noen som har tenkt seg inn på SMBK-årsmøte på lørdag??

                  Ellers så begynner det vel så smått å komme en sånn vårkløe i kjørefingeren Hos flere oxo kanskje???

                  Oh yes!! Er ikke uten grunn at jeg har begynt med batteriene, hehe Må snart ta en runde på bilene og sjekke hvilke deler jeg trenger for å få dem opp å kjøre igjen!

                  Jeg rekker ikke årsmøtet i år heller dessverre
                  |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                  Comment


                  • Tydeligvis bare meg og Rune som kjenner rykkniger i kjørefingern!!!??
                    |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                    Comment


                    • Herja med XS'en i snøen i dag.... artig greier den lille rakkern ass.... ee vel et halvt år siden forrige kjøretur nå....
                      [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                      Comment


                      • Kult Vet ikke om jeg har sett den i aksjon enda en gang!!
                        |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                        Comment


                        • Hahaha, jeg har funnet Eivinds neste flykjøp

                          |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                          Comment


                          • rykker veldig i min fing også :/ jeg får da flydd en del da! men kjenner at bilene må luftet seg snart


                            hahahaha den der var fet Robin
                            HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                            Futaba 4pk

                            Comment


                            • Frister det med tur t Tau i helgen????? Jeg vurderer lørdag på dagen, snakk om flere fra Strandalandet....
                              [SIZE=2] HPI Apache C1 Flux HPI Savage XSKyosho Pure Ten.... Nine eagle 210a..... Klubb: http://www.smbk.no/ Min Youtube http://www.youtube.com/user/Golfie1974?feature=mhsn

                              Comment


                              • Er ikke rart det er stille i denne tråden! Alle sitter jo og tatler på feisbokk hele tiden!!

                                Det frister med tur til Tau!! Kanskje få sving på D8'en, men da trenger jeg litt hjelp av en nitro-kompetent kar, for jeg skjønner meg ikke på den der motoren!
                                Og så skulle jeg hatt noen hjul til Flux'en...

                                Hvor lenge tenker du å være der Rune?
                                |HPI Savage X med OS30VG(P) motor|HPI Savage Flux HP|HPI Vorza Flux HP|Hot Bodies D8 Hobao Hyper .21|

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X