Trenger ikke å føle prestasjonsangst. Dette blir rått!
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Da er jeg i gang med tiger'n
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
Dette blir bare rått!!
Ser at metall lower hull er veldig anderledes ann det orginale.
Swing armene ligner ikke en gang på de jeg har. Skal bli spennende å se hvordan den går!Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
Facebook -> Mini-Z Norway
Comment
-
Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
Comment
-
Du må kjøpe de akslene som er beregnet for metall lower-hull!
Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....
Comment
-
gjorde det. da har han sendt feil..ahhhhhhStian Sollie/1976/ Drammen rock city
Tamiya King Tiger / Tamiya Jagdpanther / Tamiya Leo / Tamiya Panther / Tamiya King Tiger P turret/Heng Long Tiger/Heng Long KV2/Heng Long KV1 . Proboat mystic / Aquacraft motley Crew / AE 8.2e / Nexx8 E
Comment
-
Allerede gjort, ahhh. dette var noe dritt, men sånn er det.Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Comment
-
Satt meg ned nå, og da dukker det opp et par ting til a gitt. Trodde dette skulle gå som hvete brød..
Skruer til metal sproket. Akselen på 3/1 kassa har større gjenger 4mm en det gml, som er 3mm. Ok det fikses lett
i morgen. Girkasse plata har et skruehull feilborret, og, det trodde jeg at jeg skulle fikse lett, men bommet litt med borret og da, får jeg finne på noe annet.
De mykere fjærene var et H... å få til så det får vente til det løsner flere skruer på innsiden av skinnen til fjærfestet som gjør at alt må pelles ned for å komme til(3 stk som er litt løse nå)Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Comment
-
Kan du si, planene var å ha et rullende chassi nå og ta noen vid's av det. (Har tatt av det gml før jeg demonterte det) for å sammenligne.
På bilde nr2 prøvde jeg å borre opp et nytt hull i girkasse til hullet som var drillet i metall plata som kassene festes i, men det ble jo seff ikke klaff, og det er jo for lite gods der hullet er i girkassa, så det blir en løsning med 4 mm og skrue/mutter på jobben i morgen.
Sprocket blir som du nevner, og borre opp til 4mm.Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Comment
-
hehe, pakka gikk i tollen først , på torsdag , fikk sendt kvitteringer og div på mail, og de fikk den avgårde i 11 tiden. Var i Drammen klokka 10 på fredag til sortering, prøvde å få fiska den opp da,men måtte pent vente til lørdagen a gitt.
Men i morgen fikser jeg dettaog er happy pappy om mister 'D' får shippa avgårde ny aksler asap++ .Stian Sollie/1976/ Drammen rock city
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 2
Welcome to our newest member, Mortenporten.
Unconfigured Ad Widget
Collapse

Comment