Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skal vi lage en "retroklasse"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ikke nå lenger..... takk for tipset
    - Jostein Helland -
    www.tnrc.ipublish.no

    Comment


    • #17
      Hadde vært morro å fått til det her fra starten av sessongen neste år Da blir det en heftig sessong... Da blir det AT løp og "vintage løp" for min del :smile:
      # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

      Comment


      • #18
        Har en nybygd Hornet (ikke nyutgivelsen men den gamle) og en Midnight Pumpkin stående og vente på et slikt løp jeg
        Stian Skogstad TRCBK
        Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

        Comment


        • #19
          Tror det er maaaaaaaaaaange som har retro-utstyr liggende! :mrgreen:
          Life's too short to go slow! www.ymr.no

          Besøk mitt showroom

          Comment


          • #20
            Hadde vært litt stilig med en retroklasse. MEN da synes jeg det bør være blank 540 motor, eller Tamiya Sports Tuned motor som er limit.

            Ellers så kan det vel være fritt:wink:
            Team Smallsize

            Comment


            • #21
              Originally posted by sabben View Post
              Hadde vært litt stilig med en retroklasse. MEN da synes jeg det bør være blank 540 motor, eller Tamiya Sports Tuned motor som er limit.

              Ellers så kan det vel være fritt:wink:
              Enig at det skal være motorbegrensning, men er det ikke litt for lite pulver i de motorene du snakket om nå?
              Er jo greit at det er litt fart i bilen da, så man ihvertfal kommer opp "Wall of death" hehe
              # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

              Comment


              • #22
                Hvor mange turn er en Tamiya Sports Tuned?

                540 er i underkant av hva vi faktisk kjørte med på 80-tallet... men med en stick-pack LiPo kan det forsåvidt bli litt krutt :mrgreen:

                WOD går nok uansett, litt verre med hoppene... Brutter'n sleit litt med hoppene med en Kyosho 20-turn (med vifte) i sin Lazer RTR. Vi puttet inn en 19-turn modified, det ble bra!
                Last edited by SHY; 3 October 2007, 21:24.
                Life's too short to go slow! www.ymr.no

                Besøk mitt showroom

                Comment


                • #23
                  Originally posted by SHY View Post
                  Hvor mange turn er en Tamiya Sports Tuned?

                  540 er i underkant av hva vi faktisk kjørte med på 80-tallet... men med en stick-pack LiPo kan det forsåvidt bli litt krutt :mrgreen:

                  WOD går nok uansett, litt verre med hoppene... Brutter'n sleit litt med hoppene med en Kyosho 20-turn (med vifte) i sin Lazer RTR. Vi puttet inn en 19-turn modified, det ble bra!
                  Tamiya Sport Tuned motorern er vel på 23 turn, mener jeg å huske. Den blanke 540 motoren er på 27 turn?

                  Jeg tror nok dette blir litt lite med power. Jeg hadde håper man kunne tillate alle motorer ned til 19 turn, vært enklere da. Sikkert mange som har en eller annen 19 turn liggende som de ikke bruker. Helt greit med power i den tror jeg, ikke for lite heller
                  # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                  Comment


                  • #24
                    Jo, tror den må være 27 turn ja...

                    Den Raven Truck'en til Sportswerks har en 540, og det blir for tregt på bane... ikke sjanse til å greie hoppene... jeg tror absolutt at 19-turn er en passende grense, fort nok til at det blir gøy! Børsteløst tror jeg ikke vi skal tillate... dette er jo retro :mrgreen:

                    NB! Man bør også stille med kinnskjegg, slengbukser, frekvensflagg, store snipper... race in style!
                    Life's too short to go slow! www.ymr.no

                    Besøk mitt showroom

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by SHY View Post
                      NB! Man bør også stille med kinnskjegg, slengbukser, frekvensflagg, store snipper... race in style!
                      Jeg er enig med alt annet du sier, men her hoppa jeg ut!
                      # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Mariuslk View Post
                        Jeg er enig med alt annet du sier, men her hoppa jeg ut!
                        hehe SHY er på vei inn i pensjonistalderen - sjekk signaturen hans Derfor på tide med nytt antrekk og attitude

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Bent View Post
                          hehe SHY er på vei inn i pensjonistalderen - sjekk signaturen hans Derfor på tide med nytt antrekk og attitude
                          Ja stemmer, det var sånn det var :smile:
                          # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                          Comment


                          • #28
                            Bare vent... jeg har en Acoms stikkeradio fra ca. 1981, med frekvensflagg og det hele... skal det være retro, så skal det være retro! :mrgreen: Noen som har en hoinn'gammel Tamiya-jakke liggende?


                            RC-hippie fra 70-tallet!!!
                            Life's too short to go slow! www.ymr.no

                            Besøk mitt showroom

                            Comment


                            • #29
                              Gi din stemme - helt anonymt!!!

                              Stem på www.ymr.no/10or.htm
                              Life's too short to go slow! www.ymr.no

                              Besøk mitt showroom

                              Comment


                              • #30
                                Allerede 6 "påmeldte" - jajaja!!! Lukter snart fullt startfelt her!
                                Life's too short to go slow! www.ymr.no

                                Besøk mitt showroom

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X