Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skal vi lage en "retroklasse"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg kjørte ikke noe løp på 80-tallet. Tror det var først på 90-tallet jeg kjørte, med Cat og Jr-x2.

    Roger kjørte nok litt på 80-tallet tror jeg.

    Tror det ligger video av når Petter vinner Tamiya Cup på klubben. Vi så i hvertfall på den når han var der og kjørte i jula...

    KJører dere hver torsdag på bukta? Tviler på at det blir noe tid til det i år.... :-(

    Flomlys kan vi kanskje trenge. Skal høre med resten av klanen...

    Comment


    • Fra TRCBK-forumet (Roger B):

      "Han kjørte en Big Wig,vi hadde en video på spydeberg motorklubb som dekket store deler av det løpet,men etter et innbrudd i lokalene for et par uker siden ble den stjålet sammen med en videospiller+masse annet,men jeg så coveret ligge igjen der så jeg kan ta det med meg hjem i morgen så kan jeg sjekke hvor filmen kommer ifra"


      Life's too short to go slow! www.ymr.no

      Besøk mitt showroom

      Comment


      • Tenkte kanskje dere "søringa" kunne vært interessert i å orge noe liknende som det vi gjør for Trondheim nå:

        Life's too short to go slow! www.ymr.no

        Besøk mitt showroom

        Comment


        • Jeg kjørte en del buyggy på 80 tallet ja,NM på bukta i 82 var mitt første løp,Tamiya Boble
          NM på Spikkestad i 83 med Tamiya Super Champ
          Råholt 85 tror jeg med The Frog
          Råholt 87 eller 88 med 135 deltakere,ble nr 7 med Schumaker,det var et utrolig artig løp med så mange med,ble noe flere løp også,men begynte med 1/1 bil i 89 så da ble det noen år opphold.
          Buggy inne på Beito så rimelig kjedelig ut syntes jeg men jeg vet hvor kult det er å kjøre ute
          På videoen fra Tamiya cup sto det bare 87 og Solberg med tusj
          Roger Berntsen 1969 Mod
          Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
          Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

          Comment


          • Du tror ikke noen kan ha en kopi?

            135 deltakere i hver klasse eller til sammen?
            Life's too short to go slow! www.ymr.no

            Besøk mitt showroom

            Comment


            • Jeg tror det var i den klassen jeg kjørte.men det er jeg ikke helt sikker på
              Roger Berntsen 1969 Mod
              Yokomo BD7"14-LRP-Reedy
              Team Associated B5M-LRP-Reedy- www.mustit.no Team Mustit

              Comment


              • Kan dere please, please sjekke litt om noen har en kopi av den videoen?

                *snufs!*
                Life's too short to go slow! www.ymr.no

                Besøk mitt showroom

                Comment


                • Svein Harald:

                  Får du kjøpt den progressen i en ferdig TRF utgave?
                  Eller er det noen som hadde mekka det sjøl?

                  Hvilken bil syns du ser best ut av progressen og Re-release av hotshot'n?
                  Torbjørn Jørgensen www.jorgensen-motorsport.com SWORKz Norway [SWORKz S-104][SERPENT ERYX 2.0][SANWA][SPEED PASSION][SAVOX][TLR 22]

                  Comment


                  • Originally posted by Petter
                    Har en Schumacher Cougar jeg og. Noen som vet om noen steder det er mulig å få tak i deler til denne...?
                    Vist jeg husker riktig(og ble fortalt riktig back then) så er Club 10en en rimelig utgave av Cougaren... Schumacher har enda litt deler til den.

                    Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                    “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                    Comment


                    • Niks, det er en gæær'n japaner som TRF'er det meste av klassikere:
                      http://www93.sakura.ne.jp/~time-tunnel/index.html

                      Veeeeel... de er litt vanskelige å sammenligne... Progressen er på en måte ganske stygg, men ser veldig aggressiv ut... Hotshot'en er bare kul... og dritbillig å kjøpe som rerelease... tror den egner seg godt til å kjøre med! Drivverket på Progressen var så som så...

                      Den aller kuleste bilen må vel bli Kyosho Turbo Scorpion! Med Tomahawk på en god andreplass? Tamiya Fast Attack Vehicle er også übercool! :mrgreen:
                      Life's too short to go slow! www.ymr.no

                      Besøk mitt showroom

                      Comment


                      • Guys, Øystein "My Hero" Asphjell har greid å spore opp legendariske Rune Løften Gjengseth, som ble nr. 2 bak Petter Solberg i Tamiya Cup i 1987 - og han har videoen, digitalisert til om meg! Hurrrrrrrrrraaaaaaaaaa!!!!!!!! :mrgreen:
                        Life's too short to go slow! www.ymr.no

                        Besøk mitt showroom

                        Comment


                        • Se www.ymr.no/historie.htm - gå til 1987...

                          Fullversjonen finner du på www.ymr.no/videos.htm
                          Life's too short to go slow! www.ymr.no

                          Besøk mitt showroom

                          Comment


                          • Der var jo Henning Solberg også (storebror i blå jakke og caps etter seieren)
                            Knallbra video, takk for at dere fant den frem!

                            sigpic

                            Alt du ønsker å vite om gamle Tamiya biler!

                            Comment


                            • Thx, info er lagt til
                              Life's too short to go slow! www.ymr.no

                              Besøk mitt showroom

                              Comment


                              • Skikkelig kul film! Kjenner igjen Solberr' brødrene på stemmen allerede der
                                Team Smallsize

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X