Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gjennom A-main hobbies bil 399.- usd + 64 usd i porto + 900nkr i toll og moms

    Så du kan like godt bestille eller kjøpe den over disk i Norge.
    Sveinung Nå 71mod

    Comment


    • Originally posted by Sveinung View Post
      Gjennom A-main hobbies bil 399.- usd + 64 usd i porto + 900nkr i toll og moms

      Så du kan like godt bestille eller kjøpe den over disk i Norge.

      Abboner på nyhetsbrevet til Towerhobbies, så får du rabattkoder. 100$ avslag på 400-499,99$ bestillinger
      Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
      Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

      Comment


      • Originally posted by znaky85 View Post
        Nå har jeg prøvd å sette på kjettinger på min, shit det er vanskelig å få alt stramt og fint. Hva er den hvite "snora/reima/eller hva det er"?
        det er en strips jeg har satt på innsia der. Som en sånn ring som sitter på hurtigkjettinger fra biltema f.eks. Har bytta den ut med en ståltråd nå. Vanligvis tar jeg bare kjettingene gjennom eikene på hjulet og rundt over gummien og inn i eikene igjen, men på slashen er det litt trangt foran ved caster blocken, så blei en liten ring på innsia der så kjettingen ikke skraper på plastikken.
        Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

        Comment


        • Jeg har også tenkt til å kjøpe en 1/10 Slash 4x4, men er litt usikker på om jeg skal velge RTR eller Platinum utgaven.

          Har mest lyst på Platinumen, men er det egentlig noe påeng? Er den bedre?

          Har egentlig Radio utstyr og lader fra før av.

          Kommer til å kjøre med 11,1v lipo + noen 7,4 lipo jeg har fra før av
          Last edited by rustan; 8 February 2010, 21:23.
          - Tamiya TB-01 - Tamiya TB EVO 4 Limited Edition - Tamiya TT-01R (Billigbilen) -
          - Drammen RC Klubb - www.rustanracing.com - Har du styggere bil enn meg?
          - Det gjelder og ha det rette stuket på bilen! - Audi 5.Cylinder never ending Power!

          Comment


          • Originally posted by langtidsminne View Post
            Hvor mye kosta det for en Slash 1/10 4x4 inkl. mva og porto?
            Og hvor bestilte dere?
            jorgenms Sitat:
            Opprinnelig postet av znaky85
            Nå har jeg prøvd å sette på kjettinger på min, shit det er vanskelig å få alt stramt og fint. Hva er den hvite "snora/reima/eller hva det er"?

            det er en strips jeg har satt på innsia der. Som en sånn ring som sitter på hurtigkjettinger fra biltema f.eks. Har bytta den ut med en ståltråd nå. Vanligvis tar jeg bare kjettingene gjennom eikene på hjulet og rundt over gummien og inn i eikene igjen, men på slashen er det litt trangt foran ved caster blocken, så blei en liten ring på innsia der så kjettingen ikke skraper på plastikken.


            Hmm, jeg finner det ekstremt vanskelig å få alt stramt uten at stripsen flytter veldig på seg


            Jeg kjøpte min på towerhobbies, 100$ dollar rabatt, = 300$ eks porto og mva. Porto er 70 eller 170$ alt etter tiden du vil bruke på å vente. Mva kan du regne ut selv


            Til deg over, Platinum ftw! hvis du har alt annet du trenger Masse alu upgrades osv
            Last edited by znaky85; 8 February 2010, 21:16.
            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

            Comment


            • Ja, det blir nok en Platinum

              Gleder meg allerede. Skal få kjørt seg hardt i vinter !
              - Tamiya TB-01 - Tamiya TB EVO 4 Limited Edition - Tamiya TT-01R (Billigbilen) -
              - Drammen RC Klubb - www.rustanracing.com - Har du styggere bil enn meg?
              - Det gjelder og ha det rette stuket på bilen! - Audi 5.Cylinder never ending Power!

              Comment


              • Jeg har et spørsmål når det kommer til "vanntetthet".
                Er det noen som har prøvd å kjøre en f eks under vann? Den er jo "vanntett" så det bør jo gå? Det er vel en garantisak hvis man kjører under vann og den blir ødelagt. Har ikke skjedd meg men jeg er nysgjerrig. Kan jeg f eks vaske den i dusjen?
                2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                Comment


                • Originally posted by Sveinung View Post
                  Demonterer så mye a bilen eg må for å finne ut av ting og tang på den
                  Ellers så synes eg bilen var ok med center diff ( platinum utgave ) i stedet for slipper clutch. Men den må nok testes og kjøres litt mer før eg vet mer
                  Hva gjør egentlig senterdiffen? Hvordan påvirker den kjøreegenskapene?

                  Originally posted by Sveinung View Post
                  Gjennom A-main hobbies bil 399.- usd + 64 usd i porto + 900nkr i toll og moms

                  Så du kan like godt bestille eller kjøpe den over disk i Norge.
                  Bestilte vanlige Slash 4x4 fra Towerhobbies, og den kommer på drøyt 3200,- inkl frakt, moms og fortollingsgebyr. Så det er da noe å spare.

                  Originally posted by SAVAGEry View Post
                  Abboner på nyhetsbrevet til Towerhobbies, så får du rabattkoder. 100$ avslag på 400-499,99$ bestillinger
                  Problemet er bare det at de utsetter og utsetter leveringsdatoen på Platinum Edition..
                  Team RC Companiet - Minicupen.no
                  VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                  Comment


                  • Originally posted by Hans O View Post
                    Jeg har et spørsmål når det kommer til "vanntetthet".
                    Er det noen som har prøvd å kjøre en f eks under vann? Den er jo "vanntett" så det bør jo gå? Det er vel en garantisak hvis man kjører under vann og den blir ødelagt. Har ikke skjedd meg men jeg er nysgjerrig. Kan jeg f eks vaske den i dusjen?
                    Har kjørt ca 40 oppladninger med bilen min nå. Og nå begynner både det ene og det andre å fuske litt. Servoen må liksom bli "varm" før den svinger til begge sider. Har ikke åpnet og sett, men regner med at det er kommet fukt inn i den. ESC'en funker bra fortsatt, men knappen henger seg opp innimellom sånn at den driver og programmerer seg selv og bare tuller. Veldig slitsomt.

                    Når man kjører blir bilen full av snø, og jeg tror egentlig ikke det er helt bra... komponentene utvikler varme, og da renner det vann sakte men sikkert inn uansett hvor vanntett det er. Men min funker nå ihvertfal fortsatt, bortsett fra det tullet med servoen.

                    Tror nok man bør lage en eller annen form for mudguards som nevnt tidligere her. Hjelper nok en del.
                    Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                    Comment


                    • Originally posted by Pete359 View Post
                      Men det må da være bedre å skru på en nyvasket bil?
                      Eller.....du skrur vel heller ikke du da?
                      Poenget var at jeg vil vaske minst mulig :P
                      Kan jeg ha på et deksel så bilen ikke blir så møkkete er jo det mye bedre.
                      Uansett så er det å kjøre som er gøy. Å skru for min del er mer en bismak av hobbyen selv om man må det også.
                      Last edited by Sindre :); 9 February 2010, 11:04.
                      Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                      Comment


                      • Originally posted by jorgenms View Post
                        Har kjørt ca 40 oppladninger med bilen min nå. Og nå begynner både det ene og det andre å fuske litt. Servoen må liksom bli "varm" før den svinger til begge sider. Har ikke åpnet og sett, men regner med at det er kommet fukt inn i den. ESC'en funker bra fortsatt, men knappen henger seg opp innimellom sånn at den driver og programmerer seg selv og bare tuller. Veldig slitsomt.

                        Når man kjører blir bilen full av snø, og jeg tror egentlig ikke det er helt bra... komponentene utvikler varme, og da renner det vann sakte men sikkert inn uansett hvor vanntett det er. Men min funker nå ihvertfal fortsatt, bortsett fra det tullet med servoen.

                        Tror nok man bør lage en eller annen form for mudguards som nevnt tidligere her. Hjelper nok en del.
                        Det går vel på garanti, gjør det ikke? Når dem sier det er vanntett så skal det jo være vanntett
                        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                        Comment


                        • Originally posted by znaky85 View Post
                          Det går vel på garanti, gjør det ikke? Når dem sier det er vanntett så skal det jo være vanntett
                          Er ikke bilen kjøpt i Norge har du bæsja på skuffen uansett...

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Originally posted by Fabiz View Post
                            Er ikke bilen kjøpt i Norge har du bæsja på skuffen uansett...

                            Fabiz
                            Hvorfor det? Har vel ingenting å si hvor du har kjøpt den hen når det går på traxxas?
                            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                            Comment


                            • Originally posted by znaky85 View Post
                              Hvorfor det? Har vel ingenting å si hvor du har kjøpt den hen når det går på traxxas?
                              Tja... Det koster 300,- å sende den ut av landet til evt. Traxxas, og som regel må man også betale returporto selv. Tror neppe norske hobbybutikker tar i mot en vare som er kjøpt i utlandet - garantisak eller ikke - selv om det er samme fabrikant.

                              Fabiz
                              Smallsize Hobbyland A/S
                              Team Losi : Spektrum

                              Comment


                              • Originally posted by Fabiz View Post
                                Tja... Det koster 300,- å sende den ut av landet til evt. Traxxas, og som regel må man også betale returporto selv. Tror neppe norske hobbybutikker tar i mot en vare som er kjøpt i utlandet - garantisak eller ikke - selv om det er samme fabrikant.

                                Fabiz
                                Det syns jeg er merkelig. Jeg jobber da selv et sted hvor vi selger og reparerer Kärcher maskiner (høytrykk). Jeg vil anta at hvis en kunde hadde kjøpt en maskin i sverige, hadde kjøpskvittering og sa f.eks. pumpa funker ikke lenger. Så er jeg ganske sikker på at han hadde fått det på garanti hvis det var innenfor garanti-tiden.

                                Men nå vet jeg jo ikke hva hobbybutikker tenker.
                                Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                                Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                                E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X