Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by znaky85 View Post
    Er http://www.amainhobbies.com/product_...k-2-Slash-Rear disse bra asfalt/gate dekk?

    OT: Hvordan gjør man slik at linken er i et ord, f.eks. "dette" istedetfor at det står hele linken?
    Du finner den linken som du vil lime inn. Så skriver du f.eks. "dette". Markerer "dette", så øverst i svarfeltet er det et ikon som heter: "lim inn lenke". Trykker på den, control V og vips så er det i orden.
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

    Comment


    • Originally posted by Droid View Post
      Du finner den linken som du vil lime inn. Så skriver du f.eks. "dette". Markerer "dette", så øverst i svarfeltet er det et ikon som heter: "lim inn lenke". Trykker på den, control V og vips så er det i orden.
      Da prøver jeg. Disse skal jeg ha. Noen har begynt å småruste allerede fra bittelitt kjøring i vinter.
      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

      Comment


      • Se der ja! Elementært, Watson!
        Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

        Comment


        • Haha. Har funnet ut at alt jeg skal ha til bilen vil komme på den nette sum av 4500-5000 Det er da inkludert lipo batterier, lader, strøm, aludeler, dekk osv osv :P
          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

          Comment


          • Det er vel egentlig ikke så mye poeng med masse alu-deler, utenom at det ser "kulere" ut. Lurt å ha noen mindre og billigere punkter som knekker ved et krasj, i stedet for at en større del gjør det eller at aluminiumen bøyer seg.
            Last edited by Sindre :); 1 April 2010, 17:15.
            Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

            Comment


            • Hmm. Oki, får revurdere litt kanskje

              Forsåvidt litt kjedelig at butikkene ikke har alt jeg vil ha på lager, så jeg kan bestille alt på en gang :P
              Last edited by znaky85; 1 April 2010, 12:48.
              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

              Comment


              • Originally posted by znaky85 View Post
                Hmm. Oki, får revurdere litt kanskje

                Forsåvidt litt kjedelig at butikkene ikke har alt jeg vil ha på lager, så jeg kan bestille alt på en gang :P
                Da er vi to :P
                Noen som vet om noen steder man kan se bilder av ordentlige 1:1 short course biler eller andre off-road biler som ligner litt på Racing Lancer i formen?
                Last edited by Sindre :); 1 April 2010, 17:34.
                Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                Comment


                • Bluehost - Top rated web hosting provider - Free 1 click installs For blogs, shopping carts, and more. Get a free domain name, real NON-outsourced 24/7 support, and superior speed. web hosting provider php hosting cheap web hosting, Web hosting, domain names, front page hosting, email hosting. We offer affordable hosting, web hosting provider business web hosting, ecommerce hosting, unix hosting. Phone support available, Free Domain, and Free Setup.


                  google søk: racing lancer desert
                  Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                  Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                  E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                  Comment


                  • Har sett bilder av den, men tenkte på noen andre :P Frister veldig å bestille 14rs karosseriet fra pro-line her jeg sitter å klør i lommeboka nå
                    Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                    Comment


                    • Hehe, er fett det. Nesten synd det er så fint lakkert når du ser det hos pro-line, ganske vanskelig, for meg hvertfall, å lakke det bra. Ikke lakket så mye i mitt liv.
                      Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                      Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                      E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                      Comment


                      • Har aldri lakket noe før så vet ikke hvordan det kommer til å gå, men skal nok prøve før sommeren er over :P Tenkte å lakke mitt fremtidige 14rs karosseri i nesten samme layout som det på hjemme siden bare at jeg kun bruker 2 farger, kanskje tre. Ikke like mye detaljer så klart, men med stripa midt på og at de er delt i to så det er en annen farge bak.
                        Skal skaffe dette over lengre tid til slashen min:
                        -RPM armer forran og bak
                        -RPM bumper forran og bak
                        -RPM mud flaps
                        -Big Bore eller Venom dempere
                        -Et sett med nye felger og offroad-dekk
                        -14rs karosseriet fra pro-line
                        -JConcepts over tray
                        -Sett med skruer som ikke ruster
                        sikkert enda noe mer
                        Last edited by Sindre :); 1 April 2010, 18:04.
                        Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                        Comment


                        • Jeg skal ha det samme, bortsett fra overtrayet Skal ha outerwears istedet ^^
                          Åssen karosseri vet jeg ikke enda :P
                          Venter på at amainhobbies skal få inn alt på lager :P
                          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                          Comment


                          • Jeg har et slikt JConcepts overtray om noen trenger.

                            Fabiz
                            Smallsize Hobbyland A/S
                            Team Losi : Spektrum

                            Comment


                            • Du skulle ha 250 kr for det når man kan få kjøpt det på amainhobbies til 19 $ :P Skal Uansett ha noe der ifra så regner ikke med frakta i prisen
                              Last edited by Sindre :); 1 April 2010, 22:18.
                              Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                              Comment


                              • Kjøpte det fra JConcepts jeg, og tenkte egentlig bare å få igjen selvkost. Husk at du får moms på varene også, så....

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X