Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er vel ingen som har ide om hva man kan gjøre med slashen når man ikke kjører?

    Lagd meg selv et halvveis overtray av isboks, som er klippet og teipet

    Er det mulig å få tak i rally karosseri til slash? xD
    Last edited by znaky85; 25 February 2010, 21:28.
    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

    Comment


    • Er det noe å gjøre med den når man ikke kjører da? Pleier å sette den i kjellern jeg..
      2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

      Comment


      • Proline har et slags rallykarosseri til slash, vet ikke om det var dette du mente med rally da, men....
        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

        Comment


        • Originally posted by SAVAGEry View Post
          Proline har et slags rallykarosseri til slash, vet ikke om det var dette du mente med rally da, men....
          http://www.prolineracing.com/product...dy-493-68.html
          Det var fett nok det Men mente mer litt sånn WRC rally
          Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
          Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
          E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

          Comment


          • Originally posted by znaky85 View Post
            Det var fett nok det Men mente mer litt sånn WRC rally

            Hehe... syntes det var fett selv, men tenkte nok du var ute etter noe mer WRC. Går vel kanskje an å tilpasse noe fra en 1/8 onroad / rally bil da
            Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
            Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

            Comment


            • Feeeeeeeeeett karosseri. Kanskje jeg skal kjøpe et slik, Resert Rat eller Dare. Så skal det lakkes gult, rødt og kanskje svart, få 2 vifter bak like over motoren, led's og oppgradere bilen med litt andre deler. RPM og Venom har laget en del hop-ups foruten Traxxas sine egne. Noen som har erfaringen med de førstnevnte? Venom hadde blant annet billigere alu dempere enn både, Traxxas og Pro-Line.
              Last edited by Sindre :); 27 February 2010, 22:46.
              Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

              Comment


              • Har ikke vaert borti annet enn batteriene til Venom, og de er soeppel, hehe.

                Det er mange som lager hop-ups til Slashen da. STRC, Xtreme Racing, Fastlane Machine, Integy, RPM osv. bare for aa nevne noen faa.

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • Og hvor kjøper du dette?
                  2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                  Comment


                  • Originally posted by Hans O View Post
                    Og hvor kjøper du dette?
                    Hva da?

                    meldingen er for kort... blabla
                    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                    Comment


                    • svarte på det fabiz skrev. Lurte på hvor man kjøper hop up til slash
                      2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                      Comment


                      • Originally posted by Hans O View Post
                        svarte på det fabiz skrev. Lurte på hvor man kjøper hop up til slash
                        aha...

                        nyskjerrig jeg hehe.

                        Får vel tak i hopups hos de største amerikanske nettbutikkene iallefall... Som www.towerhobbies.com www.amainhobbies.com www.thetoyz.com og mange flere. Er MASSE hop-ups til slash der ute ja! hehe. dette er de nettsidene jeg kom på i akkurat dette sekundet jeg skrev innlegget da...
                        Slash er vel en av de bilene hvor det finnes aller mest hop-ups til. (bortsett fra Savage muligens?)
                        Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
                        Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

                        Comment


                        • Paa hjemmesidene til fabrikantene jeg nevnte faar du tak i det, hehe.

                          Bestilte meg en PE fra den batchen som kommer i midten av mars naa. 2600,- ferdig levert paa doara inkl. frakt, moms, toll osv.

                          Fabiz
                          Smallsize Hobbyland A/S
                          Team Losi : Spektrum

                          Comment


                          • Har et lite problem med den nye Slashen min. I starten fungerer alt fint, men når batteriet er rundt halvfullt er det ikke alltid den fungerer som den skal. Når jeg gir gass (begge veier, oftest reversj) kommer det bare et klikk fra motoren, og LED'en fra regulatoren lyser som den skal. Hender jeg må dytte den i gang for at den skal fungere. Den stopper ikke mens jeg kjører, men dersom jeg slipper gassen og skal ta igang igjen. Problemet oppstår som sagt når batteriet passerer halvfullt, og det er ingen forskjell med 2S og 3S LiPo. Noen som har opplevd det samme?

                            Dekkene som følger med PE er også veldig glatte på snø i forhold til de som følger med RTR, samt at merkene på sida forsvant etter de første turene. Dekka ble litt bedre etter at jeg pussa litt på de.

                            Har sendt Traxxas en mail angående Velineon-problemet, så er spent på svaret.
                            Last edited by >Jonas<; 1 March 2010, 12:22.
                            Team RC Companiet - Minicupen.no
                            VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                            Comment


                            • Hei, jeg synes den bilen er så kul men Elefun.no skulle ha 4000 for den, noe som jeg synes er veldig mye. men er bilen vært det?!?

                              er det noen som kan legge ut en liten film av bilen? omså bare en omvisening for jeg synes den ser vavittig kul ut

                              Link: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=15724&i=1&
                              Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                              Comment


                              • Da har jeg et aldri saa lite prosjekt paa gang... PE er bestilt sammen med alt RPM har aa tilby til Slash 4x4. I tillegg blir det muligens litt deler fra STRC og Mamba Monster i tralla.

                                Fabiz
                                Smallsize Hobbyland A/S
                                Team Losi : Spektrum

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X