Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Er du ellers fornøyd med slashen? Vurderer å kjøpe!!!
    +
    -
    OLLI
    HPI TROPHY TRUGGY
    olegystad@hotmail.com

    Comment


    • Nå har RPM kommet og kommer med masse nye hop-ups.

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Originally posted by Fabiz View Post
        Nå har RPM kommet og kommer med masse nye hop-ups.

        Fabiz
        Farlig, det brenner i lommeboka
        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

        Comment


        • Originally posted by znaky85 View Post
          Farlig, det brenner i lommeboka
          Jeg skal i hvert fall ha det.

          Fabiz
          Smallsize Hobbyland A/S
          Team Losi : Spektrum

          Comment


          • Lett jeg og, men må få noe penger først, og skal gjennom 2 dåpsfester, en er min egen. Så må nok spare litt først tenker jeg :P
            Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
            Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
            E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

            Comment


            • Fabiz, du som ville teste ut hastigheten Traxxas lovde med MMM. På bar asfalt er det vanskelig nok å holde Slashen med Velineon-systemet på rett vei. :P Blir veldig ustabil når farta øker, og da er den satt opp som Traxxas anbefaler på hardt underlag. Sikkert noe bedre hvis man kjører på en grusete og flat fotballbane.'

              Skal jeg kjøre noe mer med min må jeg uansett få tak i en regulator som virker..
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

              Comment


              • Sitter her og sjekker ut litt deler og andre ting som jeg skal påkoste slashen, men vet ikke helt hvilke dekk jeg skal kjøpe. Skal ha noen offorad dekk som skal brukes på grusen og en buggybane. Burde jeg gå for pro-line caliber eller bow-tie, og soft (M3) eller medium (M2)? Tror jeg skal kjøpe Venom sine alu dempere også, for å se hvordan de er i forhold til Traxxas sine egne Big Bores.
                Last edited by Sindre :); 29 March 2010, 21:19.
                Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                Comment


                • Nå har jeg sett gjennom masse av ST racing concepts alu deler, problemet jeg finner er hvilken farge jeg skal kjøre det i :P Både rødt og blått ser fett ut.
                  Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                  Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                  E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                  Comment


                  • Originally posted by Sindre :) View Post
                    Sitter her og sjekker ut litt deler og andre ting som jeg skal påkoste slashen, men vet ikke helt hvilke dekk jeg skal kjøpe. Skal ha noen offorad dekk som skal brukes på grusen og en buggybane. Burde jeg gå for pro-line caliber eller bow-tie, og soft (M3) eller medium (M2)? Tror jeg skal kjøpe Venom sine alu dempere også, for å se hvordan de er i forhold til Traxxas sine egne Big Bores.
                    Sitter å leiter etter dekk til 2wd'en min jeg og Lurer på akkurat det samme som deg! Men har egentlig bestemt meg for bowties.. Men lurer litt på om det er noe vits i å kjøpe m3.. Er vel bedre grep, men er det verdt det i forhold til hvor lenge dekkene varer? Og hvor mye fortere slites m3 enn m2?
                    AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                    utstyr selges klikk her

                    Comment


                    • Jeg bruker XTM X-cellerator på et par RPM Revolver felger bak på min Slash 2wd er er godt tilfreds med dem. Godt grep både på jord, grus og snø. De er litt breiere enn standard dekkene, men de går innover så de ligger fint kant i kant med karosseriet. Disse er 2,2" både inner og ytter, så de passer ikke på Slash 4wd.
                      Team RC Companiet - Minicupen.no
                      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

                      Comment


                      • Når vi prater om dekk. Åssen str er det på dekk/felg til slash 4wd? 2,6" sant? Leita litt og finner ikke så mange dekk/felger egentlig til slash?
                        Ser på traxxas.com, enten er det monster truck hjul, eller så er det 2,8" tommer hjul? Hvor ble det av slash?
                        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                        Comment


                        • Felgen til Slash 4x4 er 2.2/3.0, da må vel dekkene være det samme.


                          Traxxas Slash 4x4 - Tamiya M-05 Pro - Tamiya XC Pajero

                          Comment


                          • Originally posted by znaky85 View Post
                            Når vi prater om dekk. Åssen str er det på dekk/felg til slash 4wd? 2,6" sant? Leita litt og finner ikke så mange dekk/felger egentlig til slash?
                            Ser på traxxas.com, enten er det monster truck hjul, eller så er det 2,8" tommer hjul? Hvor ble det av slash?
                            Hjula er 2.2/3.0 som Sindre skriver.. Sjekk på www.prolineracing.com , her finner du masse dekk og felger!

                            Inne på linken til Sindre har de jo forsåvidt alt det og mere da så er vel like greit å se der
                            Last edited by quattro1.9tdi; 31 March 2010, 10:59.
                            AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                            utstyr selges klikk her

                            Comment


                            • Er http://www.amainhobbies.com/product_...k-2-Slash-Rear disse bra asfalt/gate dekk?

                              OT: Hvordan gjør man slik at linken er i et ord, f.eks. "dette" istedetfor at det står hele linken?
                              Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                              Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                              E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                              Comment


                              • Originally posted by znaky85 View Post
                                Er http://www.amainhobbies.com/product_...k-2-Slash-Rear disse bra asfalt/gate dekk?

                                OT: Hvordan gjør man slik at linken er i et ord, f.eks. "dette" istedetfor at det står hele linken?
                                Tror ikke de er de beste asfaltdekka! Blir nok litt fort slitt da. Men de er sikkert helt knall til offroad bruk!!

                                Til asfalt ville jeg kjøpt noe som ikke har så små pinner, Switch dekka er gode allround dekk.
                                AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
                                utstyr selges klikk her

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X