Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slash 4x4 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg lurer på hvor du får penger fra jeg xD
    Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
    Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
    E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

    Comment


    • Originally posted by znaky85 View Post
      Jeg lurer på hvor du får penger fra jeg xD
      Jobber hardt for penga mine jeg som alle andre, hehe.
      Er det noen som har oppgradert noe paa PE'ne sine her?

      Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

      Comment


      • Hehe, jaja tenkte jeg skulle spørre/si noe mer, men er vel litt for personlig
        Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
        Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
        E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

        Comment


        • Originally posted by Fabiz View Post
          Jobber hardt for penga mine jeg som alle andre, hehe.
          Er det noen som har oppgradert noe paa PE'ne sine her?

          Fabiz
          Jeg har oppgradert den med radioutstyr. Blir vel snart å degradere den med fartsregukatoren hvis den ikke bestemmer seg for å fungere som den skal. Dekk skal etterhvert byttes. Kommer vel muligens å bytte til tykkere dempeolje og stivere fjærer etterhvert som utesesongen kommer i gang også. Kanskje montere senterdiffen. Noen som veit hvor stor effekt denne har?

          Når jeg først er inne på fartsregulator. Jeg har en Hobbywing eZRun 80A i den gamle Slashen, og denne syns jeg virker mer responsiv enn Velineon-regulatoren. Langt flere instillingsmuligheter også.
          Team RC Companiet - Minicupen.no
          VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

          Comment


          • Originally posted by >Jonas< View Post
            Jeg har oppgradert den med radioutstyr. Blir vel snart å degradere den med fartsregukatoren hvis den ikke bestemmer seg for å fungere som den skal. Dekk skal etterhvert byttes. Kommer vel muligens å bytte til tykkere dempeolje og stivere fjærer etterhvert som utesesongen kommer i gang også. Kanskje montere senterdiffen. Noen som veit hvor stor effekt denne har?

            Når jeg først er inne på fartsregulator. Jeg har en Hobbywing eZRun 80A i den gamle Slashen, og denne syns jeg virker mer responsiv enn Velineon-regulatoren. Langt flere instillingsmuligheter også.
            Leste i sist RCCA at han som designet PE anbefalte aa montere senterdiff istedenfor spur for aa faa mer punch ut av svingene, samt montere swaybars som er soelv osv. Du burde nok ha mykere fjoerer og tynnere olje om du skal tusle rundt banen, iflg. Tech Tips i RCCA.

            Blir det Mamba Monster paa deg ogsaa?

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • I stedet for slipper clutch mener du vel? De sølvfarga swaybarene kommer påmontert. Er de svarte stivere/mykere? Syns egentlig fjørene/demperne er ganske slappe jeg. Fjørene burde jo vært 5-6mm lenger, slik at de er omtrent like lange som demperne i full dekompresjon. Skal jo ikke rare hoppet til før man slår nedi, og bilen heiser seg jo ikke mye etter at demperne komprimeres.

              Blir nok ikke noe Mamba Monster på meg. Syns egentlig bilen går fort nok til sitt bruk, og bruker nok heller de pengene på en touring/driftebil.
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

              Comment


              • Originally posted by >Jonas< View Post
                I stedet for slipper clutch mener du vel? De sølvfarga swaybarene kommer påmontert. Er de svarte stivere/mykere? Syns egentlig fjørene/demperne er ganske slappe jeg. Fjørene burde jo vært 5-6mm lenger, slik at de er omtrent like lange som demperne i full dekompresjon. Skal jo ikke rare hoppet til før man slår nedi, og bilen heiser seg jo ikke mye etter at demperne komprimeres.

                Blir nok ikke noe Mamba Monster på meg. Syns egentlig bilen går fort nok til sitt bruk, og bruker nok heller de pengene på en touring/driftebil.
                Skjoenner det egentlig, hehe. Er en dyr liten kraftpakke. Mente istedenfor slipper ja.

                Fabiz
                Smallsize Hobbyland A/S
                Team Losi : Spektrum

                Comment


                • Center diff i Slashen fungerer helt fint og en får med seg mye fart da den ikke spinner ut så lett i svingene. Er kjempe fornøyd med min 4x4 PE edition. Har ikke fått forsøkt noe særlig med 11.1V batteri, så det gleder eg meg til å få prøvd ut skikkelig.

                  Da det har vært snakk om overtray på bilen tidligere, prøvde med en papp bit over motoren og gla plast rundt bilen et par ganger og det funket det
                  Sveinung Nå 71mod

                  Comment


                  • Jeg trenger en ny bærearm bak til slashen min. Noen som vet hvor jeg får tak i dette? Så på en nettside men de til slash 2wd var ikke lik så jeg..
                    2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                    Comment


                    • Tipper at det norske butikkene har den i sine delekasser. Så det er vel bare å finne en norsk butikk og søke eller ringe og spørre om det har den inne og det selges i par med høyre / venstre i pakker. Så prøv Norwegian Modellers, Elefun eller noen andre butikker som har Traxxas her i Norge.
                      Sveinung Nå 71mod

                      Comment


                      • Er det noe form for clutch på Slash 4x4?
                        Har fått havari på bilen nå. Det hyler noe sinnsykt fra bilen når jeg gir gass. Og så slurer den liksom. Hyler/slurer før den får litt fart.
                        Koblet motoren fra drivverket og ga gass og da virka det som om motor var ok i alle fall.
                        2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                        Comment


                        • sitter clutch rundt spur gearet. Høres ut som det bare er clutchen som er løs eller gåen hos deg. Det fulgte med en liten fastnøkkel, og den stikker du ovenfra ned på mellomakselen, rett ved siden av motoren. Er et lite spor som den går nedi der, også setter du bilen på fast underlag og ruller den forover eller bakover alt ettersom den skal strammes eller slakkes. Mener å huske at forover var å stramme, men det finner du fort ut av uansett.
                          Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                          Comment


                          • Nå redda du faen meg hele dagen min!! Det funka!
                            Hva skulle jeg gjort uten deg Jørgen??
                            Liker at folk har peilling! Hehe
                            Last edited by Hans O; 15 March 2010, 20:31.
                            2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                            Comment


                            • Hehe har lest manualen jeg vettu
                              Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                              Comment


                              • 2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X