Virker heller motsatt. Slash 4x4 PE har jeg ikke sett noen andre enn Amainhobbies som har for fått inn, og det virker ikke som om de klarer å levere for mye av Slash 4x4 RTR heller.
Virker heller motsatt. Slash 4x4 PE har jeg ikke sett noen andre enn Amainhobbies som har for fått inn, og det virker ikke som om de klarer å levere for mye av Slash 4x4 RTR heller.
Egentlig så rulla den mens jeg kjørte rett fram :P det var den verste rullen. Liten snøklump i mørket, går litt ned rett før klumpen, hobber og tar en forlengs og fortsetter å rulle et par meter :P
Den andre var en sving, men var ikke så heftig som den første.
Alt skjedde på asfalt forsåvidt Skulle hatt en stor grus/sandbane å kjøre på.
Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.
Har aldri ødelagt min slash 2wd på noen som helst måte, (kun et par spur drev da...) og jeg har herjet sykt med den. og 4x4-utgaven skal visst være minst like solid...Så et par rull skader nok ikke noe annet enn i kaross i tilfelle... .
Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho
Slashen tåler mye den. Men karosseri har nå en del sprekker. Men kulde forbundet med plast er ikke noe særlig god kombinasjon. Men karosseri er forbruksvare da. Har fått et nytt.
2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04
Comment