Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Er det her dere er ja..
    Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Golfman View Post
      Er det her dere er ja..
      Er litt begge steder, ikke alle som følger med på www.rrc.no
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment


      • #18
        Originally posted by Mr-Online View Post
        Er litt begge steder, ikke alle som følger med på www.rrc.no
        Skjønner.

        Tenkte å kjøre litt til uka, skal bort i helga..
        Andre som har lyst å være med?
        Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Mr-Online View Post
          Ut ifra hva jeg har sett det blir brukt til osv så bør det tåle en trøkk eller 5 ja...
          du får kjøpe og friste meg

          om jeg kommer og titter på lørdag så skal jeg ta det med, ta med deg noen strips så kan vi feste det på bilen din
          Det var en gang en Baja SS

          Comment


          • #20
            http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus...n,_Gardermoen/
            Det var en gang en Baja SS

            Comment


            • #21
              Mao bør vi kjøre Søndag kl 14
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment


              • #22
                Skal ikke se bortifra at jeg og Hansen dukker opp jeg tar med bajan, bøtte,spade og jentungen jeg kjenner suget etter å gasse litt står høøøøyt på lista nå
                Det var en gang en Baja SS

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Hoa View Post
                  Skal ikke se bortifra at jeg og Hansen dukker opp jeg tar med bajan, bøtte,spade og jentungen jeg kjenner suget etter å gasse litt står høøøøyt på lista nå
                  Kan vi ikke se det ann da, bøtter det ned på Lørdag kl14 tar vi Søndag kl 14
                  Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                  En Baja

                  Comment


                  • #24
                    Får ikke kjørt på lørdag men kommer event å titter på, men om det ikke regner på søndag blir det kjøring på meg hverfall
                    Det var en gang en Baja SS

                    Comment


                    • #25
                      jeg og ole-marius drar og kjører litt i kveld. På gamle bilcrossbanen på dal. Tenker vi er der i 7 halv 8 tia. Hvis fler har mulighet så er det bare å komme. Ring hvis dere lurer på hvor det er telefonnummer finnes på rrc.no for de som er registrert der.
                      Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                      Comment


                      • #26
                        Bilcrossbane ved Dal? Snakker vi om Dal i Oslo eller en annen plass da? Isåfall har du noe nærmere bestem adresse for denne bilcrossbanen?
                        TLR 22

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by jorgenms View Post
                          jeg og ole-marius drar og kjører litt i kveld. På gamle bilcrossbanen på dal. Tenker vi er der i 7 halv 8 tia. Hvis fler har mulighet så er det bare å komme. Ring hvis dere lurer på hvor det er telefonnummer finnes på rrc.no for de som er registrert der.
                          Er det her dere kjører da?

                          Comment


                          • #28
                            korrekt
                            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Hoa View Post
                              Får ikke kjørt på lørdag men kommer event å titter på, men om det ikke regner på søndag blir det kjøring på meg hverfall
                              hmmm... fiffig.. du kan titte på men ikke kjøre???? why?? hehe
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                              Comment


                              • #30
                                Jaja, da røk dogbone og skruen i øvre bærearm :-(
                                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                                En Baja

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X