Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Når er det snakk om kjøring???

Har masse skruing før jeg evenuelt kan si ja til kjøring med min "porr baja"
    Det var en gang en Baja SS

Comment

• Originally posted by mrparts View Post
      Er det noen som skal kjøre på Gardermoen i dag?
      Ser dere har mye skruing å gjøre, men trodde ikke disse bilene kunne gå i stykker????
      jeg kommer nokk en liten tur ut og tester den nye E bil hvis den er kjørebar skal ut og hente den nå
      De andre biler står på `verkstedet`mangler lige et leire 5*11*4 mm det glemte Traxxas lige og sende til min T-maxx
      Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

Comment

• Originally posted by gjh View Post
        jeg kommer nokk en liten tur ut og tester den nye E bil hvis den er kjørebar skal ut og hente den nå
        De andre biler står på `verkstedet`mangler lige et leire 5*11*4 mm det glemte Traxxas lige og sende til min T-maxx

Åssen E bil?

Comment

• Er jo vær til å kjøre i dag,så ingen umulighet..
          Tror ikke jeg rekker å få bytta motor i dag, men den jeg har i bilen skulle da holde.. hehe

Dere får skrike ut hvis det blir no kjøring
          Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

Comment

• Originally posted by Hoa View Post
            Åssen E bil?
            en fin brukt E-Revo vxl med børsteløs og div utstyr ( se link http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=24308333) fikk den for 1000 leveret på kløfta
            Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

Comment

• vi er der i 14- 14:30 tiden noen flere som kommer?

Comment

• kommer lige ut og tar en tit jeg

Comment

kommer lige ut og tar en tit jeg
                  ta med deg den nye bilen da

Comment

• Originally posted by Hoa View Post
                    ta med deg den nye bilen da
                    Det er ingen strøm på det sitter og venter på at den blir ladet

Comment

Det er ingen strøm på det sitter og venter på at den blir ladet

Lad ferdig så drar du, drar snart vi også

Comment

• Var en tur på Gardermoen i går kveld. Var gøy så lenge det varte....
                        Uansett hvor mange deler jeg har liggende i bilen, er det alltid noe annet som ryker!?
                        I går var det drivakselen som gikk.
                        Blir jo noen flere timer i snikkarboden.
                        HOA hvor lenge fikk du kjørt i går?? 5min?? Hva røyk??

Comment

• woooohoooooooooooooooooo... jeg fikk ny drivaksel av phat dad i dag... grææætis alt som er gratis er velkommen hos meg
                          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Originally posted by mrparts View Post
                            Var en tur på Gardermoen i går kveld. Var gøy så lenge det varte....
                            Uansett hvor mange deler jeg har liggende i bilen, er det alltid noe annet som ryker!?
                            I går var det drivakselen som gikk.
                            Blir jo noen flere timer i snikkarboden.
                            HOA hvor lenge fikk du kjørt i går?? 5min?? Hva røyk??
                            He He He, min bil står fortsatt i deler, jeg kjørte Mr-Hansen sin og etter 10 min ga jeg meg for å ikke vrake noe
                            Vi så forresten at du hadde vært der rett før oss siden det kun var hjulspor i bakken og ikke et spor å se på toppen

Originally posted by Vforce jr View Post
                            woooohoooooooooooooooooo... jeg fikk ny drivaksel av phat dad i dag... grææætis alt som er gratis er velkommen hos meg
                            Grattis ja fikk du 1 eller 2? skal du til skarnes på lørdag?

Comment

• fikk bare 1..

skarnes på lørdag... hmmm.. kanskje, visst jeg får tid til å skru sammen bajan.. den er i smådeler nå bytte ut litt slitasjedeler å sånt
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

Comment

• Kommer svensker og dansker til helga så det blir sikkert mye morro der

Skru bilen sammen og kjør, oppussinga tar du senere

Skal ikke si en dritt jeg da, bilen min ligger i biter den også

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X