Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Golfman View Post

    Målet er å ha ferdig bil til neste kjøring follkens
    Hadde vært gøy å fått det til, hehe
    Og jeg kan jo bare drømme om det
    Det var en gang en Baja SS

    Comment


    • Da har jeg pellt dritten fra hverandre, det er ikke bare chassiet som har tatt kvelden hele fronten er skakk, ingen vits å sette på no alu når det er plast i bunn som gir etter..


      Click image for larger version

Name:	DSC_0150.jpg
Views:	1
Size:	33.6 KB
ID:	769946Click image for larger version

Name:	DSC_0149.jpg
Views:	1
Size:	30.2 KB
ID:	769947Click image for larger version

Name:	DSC_0148.jpg
Views:	1
Size:	38.6 KB
ID:	769948


      Da kan man si VINTERPARKERT!!!!!!!!! God-Jul og happynyttbajalykkeårfordesomtrengerdet
      Det var en gang en Baja SS

      Comment


      • Originally posted by Hoa View Post
        Da har jeg pellt dritten fra hverandre, det er ikke bare chassiet som har tatt kvelden hele fronten er skakk, ingen vits å sette på no alu når det er plast i bunn som gir etter..


        [ATTACH=CONFIG]38122[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38123[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]38124[/ATTACH]


        Da kan man si VINTERPARKERT!!!!!!!!! God-Jul og happynyttbajalykkeårfordesomtrengerdet
        nei nå syns jeg du er negativ er bare å bygge opp igjen og fortsette gassinga
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • Originally posted by Vforce jr View Post
          nei nå syns jeg du er negativ er bare å bygge opp igjen og fortsette gassinga
          Har allerede starta oppbygging igjen men den ene etter den andre delen er skakk... Var hos JE tidligre i dag og henta no alu til fronten og da klarer han og se at den aluplata motoren sitter på er litt vridd også kom hjem og fikk satt på no mer alu i fronten på bilen så viste det seg at fronten fortsatt er skakk, Turtle dempertårn er litt skakk, de skrå stengene som støtter dempertårnet er litt skakk osv osv osv osv.

          Det eneste som er som det skal på bilen nå er Click image for larger version

Name:	DSC_0152.jpg
Views:	1
Size:	34.1 KB
ID:	769950 så jeg er vel klar for å gasse litt i 5 min på søndag igjen
          Det var en gang en Baja SS

          Comment


          • æsj for et stygt bilde.. neida, jeg ække misunnelig, NEEEIIIII... ÆKKE DEEET
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • Originally posted by Vforce jr View Post
              æsj for et stygt bilde.. neida, jeg ække misunnelig, NEEEIIIII... ÆKKE DEEET
              IKKE JEG HELLER, ER NESTEN SIKKER PÅ DET
              Men det blir rimlig por.. da
              Har en HPI baja med en masse deler og div skruer på

              Comment


              • Hmm,jaaa, porr jaaa Blir mer og mer hyllebil detta nå.....

                Men da holder kanskje bilen seg hel i mer enn 5min også
                Det var en gang en Baja SS

                Comment


                • Originally posted by Hoa View Post
                  Hmm,jaaa, porr jaaa Blir mer og mer hyllebil detta nå.....

                  Men da holder kanskje bilen seg hel i mer enn 5min også
                  He he ingen kjøring i helgen ell???
                  jeg er klar hvis der andre der har lyst og en bil som går
                  Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                  Comment


                  • Originally posted by gjh View Post
                    He he ingen kjøring i helgen ell???
                    jeg er klar hvis der andre der har lyst og en bil som går
                    Trur ikke jeg rekker å få den ferdig desverre selv om det kun er skru jobb igjen

                    Men jeg hyyler ut om jeg skal kjøre i 5 minutters tid jeg
                    Det var en gang en Baja SS

                    Comment


                    • Hmmm....har lyst å prøve bilen litt nå snart ja
                      Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                      Comment


                      • Om det blir no kjøring kommer jeg sikkert og tar en titt
                        Det var en gang en Baja SS

                        Comment


                        • ellers har du vel også andre biler og kjøre med
                          Du veit sårn en nitro bil som kjører mere end 5 min uten og vrake
                          ellers kan jeg støve den gamle taymia truck af og ta den med
                          Last edited by gjh; 10 September 2010, 22:07.
                          Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                          Comment


                          • Originally posted by gjh View Post
                            ellers har du vel også andre biler og kjøre med
                            Du veit sårn en nitro bil som kjører mere end 5 min uten og vrake
                            ellers kan jeg støve den gamle taymia truck af og ta den med

                            Mangler en mottaker og en diff på savagen min har en mini inferno 0,9 også men den blir vel litt liten trur jeg
                            Det var en gang en Baja SS

                            Comment


                            • Er det noen som skal kjøre på Gardermoen i dag?
                              Ser dere har mye skruing å gjøre, men trodde ikke disse bilene kunne gå i stykker????

                              Comment


                              • Originally posted by mrparts View Post
                                Er det noen som skal kjøre på Gardermoen i dag?
                                Ser dere har mye skruing å gjøre, men trodde ikke disse bilene kunne gå i stykker????
                                Vel, min likte ikke helt å hoppe 12-15 meter for å lande på nesa
                                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                                En Baja

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X