sorry.. trykkleif gitt.. 7 tida mener jeg
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Romerike RC kjøring 26.08 ??
Collapse
X
-
-
-
Originally posted by Vforce jr View Postjeg og jørgen drar til jessheim å gasser i 9 tida, noen som skal være med? :P jeg skal teste en sånn billig aksling i dag, får se hvor lenge driten holder.. heheHmm, kjærringa dro for å trene og er ikke hjemme før i 20 tiden, og jeg har kun fått på potta på motoren og den nyenye servoen ligger fortsatt i eskenOriginally posted by Vforce jr View Postsorry.. trykkleif gitt.. 7 tida mener jeg
Det var en gang en Baja SS
Comment
-
Originally posted by Vforce jr View Postskru da menneske.. SKRUUUUU
Legger unger så er det pån igjen, må kjøle ned noen øl før jeg går ut i bua igjen... Så jeg er så testklar som det går ann å bli snart jeg
er det noen som skal kjøre en dag den uka her??? Bare jeg får avtalt litt med frua dagen i forvegen så ordner det seg alltid
Det var en gang en Baja SS
Comment
-
jeg klarer nok ikke noe før til helga igjen.. ida jobber kvelden tirsdag, onsdag, torsdag og fredag og jeg orker ikke ta med jr borti der, er så mye ekstra styr for en times kjøringOriginally posted by Hoa View PostLegger unger så er det pån igjen, må kjøle ned noen øl før jeg går ut i bua igjen... Så jeg er så testklar som det går ann å bli snart jeg
er det noen som skal kjøre en dag den uka her??? Bare jeg får avtalt litt med frua dagen i forvegen så ordner det seg alltid

fikk email av phatdad da, han sender ny drivaksel
var garanti på di drivaksla sa'n
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Klar så fort jeg får skrudd sammen alt jegOriginally posted by Hoa View PostLegger unger så er det pån igjen, må kjøle ned noen øl før jeg går ut i bua igjen... Så jeg er så testklar som det går ann å bli snart jeg

Men blir vel ratt ikke før Torsdag :-(Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???
En Baja
Comment
-
bilder finner han på hpi forumetOriginally posted by Hoa View PostDet er bra da
sendte du med bilde eller bare forklarte du??
Åssen funka den billig akslingen din i dag??
kanskje den levde i 20 minutter.. hehe.. røyk den tvers av
1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option
| 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers
|1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza
Comment
-
Det blei ikke mye kjøring i kveld gitt, skulle ha venta på dere..
Hele mottaker/batteriboksen blei til koks. Røyk hvitt ut av "tittehøla"
Så til dere som har skikkelige ladere og batterier, hehe
Er denne laderen bra?
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...Charger_w/_acc.
Og batteri:
http://elefun.no/p/prod.aspx?v=16003&i=28&Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment