Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Mr-Online View Post
    Var ei hos meg som skulle i bursdag også, på ekornrud som starta kl 13 Men det var frua sitt bord...

    Hjalp så fort jeg lagde hull til gjengesaken og brukte ei skikkelig skralle, så nå er begge ferdig gjenget :-.)
    Borret også opp en rose og lagde gjengespor ca 2mm inn da spratt den inn gitt....

    det er bra, jeg var ute i boden og fikk satt på de kulene på bærarmene forran og det ble sinnssykt bra null slærk, den slærken som er der nå er fra alu savern og den er ikke grei å gjøre noe med..... Jeg monterte alu saver på savagen min for en del år siden og den mener jeg var kulelagra i alle ledd så den var det null slærk i.
    Det var en gang en Baja SS

    Comment


    • #62
      Originally posted by Hoa View Post
      det er bra, jeg var ute i boden og fikk satt på de kulene på bærarmene forran og det ble sinnssykt bra null slærk, den slærken som er der nå er fra alu savern og den er ikke grei å gjøre noe med..... Jeg monterte alu saver på savagen min for en del år siden og den mener jeg var kulelagra i alle ledd så den var det null slærk i.
      Får vel bestille meg sånne jeg også da hvis dem var så bra
      Hostile bak var ufattelig bra hemlig, der er det 0 slark nå
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment


      • #63
        Originally posted by Mr-Online View Post
        Får vel bestille meg sånne jeg også da hvis dem var så bra
        Hostile bak var ufattelig bra hemlig, der er det 0 slark nå
        Du får ta en titt i morgen om det blir no kjøring, jeg syntes det ble bra hvertfall liker ikke slark så har tenkt på å skaffe meg et shimse sett for å bli kvitt mer slark
        Det var en gang en Baja SS

        Comment


        • #64
          Originally posted by Hoa View Post
          Du får ta en titt i morgen om det blir no kjøring, jeg syntes det ble bra hvertfall liker ikke slark så har tenkt på å skaffe meg et shimse sett for å bli kvitt mer slark
          Du har litt dødgang i overkant av alu servosaver du også ja, trodde det bare var meg som ikke hadde fått det skikkelig sammen jeg
          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

          En Baja

          Comment


          • #65
            Originally posted by Mr-Online View Post
            Du har litt dødgang i overkant av alu servosaver du også ja, trodde det bare var meg som ikke hadde fått det skikkelig sammen jeg
            syntes det er i overkant mye slark der ja. grrgrr
            Det var en gang en Baja SS

            Comment


            • #66


              Da er en sånn bestilt og betalt for
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment


              • #67
                Gratulerer, du kommer ikke til å angre
                Det var en gang en Baja SS

                Comment


                • #68
                  Ble litt shopping i dag også :-(
                  Samme dekka du har...
                  Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                  En Baja

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by Mr-Online View Post
                    Ble litt shopping i dag også :-(
                    Samme dekka du har...
                    trur de funker bra men ring han og kjøp med pro-line sine beadlocks, de er nice
                    Det var en gang en Baja SS

                    Comment


                    • #70
                      Jiiihaaa i dag blir det gassing

                      Om det regner kl 1400 så skal det klarneopp fra kl 1700, er dere med da i tilfelde??? http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus..._for_time.html
                      Det var en gang en Baja SS

                      Comment


                      • #71
                        Hei hvor skal i kjøre? kan jeg henge meg på?
                        jeg kjøre en traxxass t-max 3.3 med en del tuning og endringer
                        Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by Hoa View Post
                          Jiiihaaa i dag blir det gassing

                          Om det regner kl 1400 så skal det klarneopp fra kl 1700, er dere med da i tilfelde??? http://www.yr.no/sted/Norge/Akershus..._for_time.html
                          JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

                          Her blir det vel..
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by gjh View Post
                            Hei hvor skal i kjøre? kan jeg henge meg på?
                            jeg kjøre en traxxass t-max 3.3 med en del tuning og endringer
                            Bare og henge seg på
                            Det var en gang en Baja SS

                            Comment


                            • #74
                              vi kan jo møtes der klokka 18.. kanskje det har klart å tørke opp litt (ønsketenkning)
                              1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Vforce jr View Post
                                vi kan jo møtes der klokka 18.. kanskje det har klart å tørke opp litt (ønsketenkning)
                                Blir for seint for min del.. prøver i 15-16 tiden jeg...
                                Noen andre som er med da ??

                                Det går mot høst og kl 18 da begynner det jo å bli mørkt..
                                Dette er første gang jeg skal ned i dette grustaket så jeg kunne tenke meg å være der litt tidligere...

                                Regner ikke her nå ihvertfall...
                                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                                En Baja

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X