Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Får lade opp batteri med nyinnkjøpte imax'n i kveld, så er det vel mulighet å bli med neste gang det blir kjøring.
    Roa seg litt med jobber nå
    Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

    Comment


    • Originally posted by Mr-Hansen View Post
      Min bil skal vinterparkeres den nå...

      Ja nå har jeg hørt det også. Du har nok montert nytt chassi innen uka er omme

      Blir spennende å se hva som ryker neste tur, etter ca 5min kjøring [/QUOTE]

      Originally posted by Mr-Online View Post

      Ja nå har jeg hørt det også. Du har nok montert nytt chassi innen uka er omme

      Blir spennende å se hva som ryker neste tur, etter ca 5min kjøring
      Samma tenkte jeg... Vinterparkering du lissom [/QUOTE]

      Jævla stygge jævler ............... dere koser dere på andres bekostninger nå
      ...........................Mr-Online......... Mr-Hansen
      Det var en gang en Baja SS

      Comment


      • Originally posted by Hoa View Post

        Ja nå har jeg hørt det også. Du har nok montert nytt chassi innen uka er omme

        Blir spennende å se hva som ryker neste tur, etter ca 5min kjøring


        Samma tenkte jeg... Vinterparkering du lissom [/QUOTE]

        Er vel knapt 1 uke siden en luring ringte meg og sa RC-Racing hadde noen kule Carbonchassi liggende...
        Så kom ikke her og kom her...

        Bare å sette kursen mot furtebua..

        Jævla stygge jævler ............... dere koser dere på andres bekostninger nå
        ...........................Mr-Online......... Mr-Hansen[/QUOTE]
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment


        • Originally posted by Mr-Online View Post
          Bare å sette kursen mot furtebua..

          Korttidshukommelse... husker ikke veien... ha ha ha
          Det var en gang en Baja SS

          Comment


          • Originally posted by Hoa View Post
            Korttidshukommelse... husker ikke veien... ha ha ha
            Hei hvis det er nogen trøst har jeg lige bestilt deler ved elefun for 1290 det var ikke bare tanhjul på gearkassa der ble `tannløs`hele drivakselen på højgear og reverse er også gåen så ny gear kassa og div til T-Maxx
            Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

            Comment


            • Men det blir vel fiksa før vinteren vel? (altså ikkeno vinterlagring)
              Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

              Comment


              • Originally posted by Golfman View Post
                Men det blir vel fiksa før vinteren vel? (altså ikkeno vinterlagring)
                Hmm får se om disse Mr gutta er synske da, da skal det jo sitte et nytt chassi på innen uka Jeg venter besøk av en av de med et chassi i handa jeg. PS Mr: Jeg spanderer kaffe på førstemann som kommer med chassi i handa
                Det var en gang en Baja SS

                Comment


                • Originally posted by Hoa View Post
                  Hmm får se om disse Mr gutta er synske da, da skal det jo sitte et nytt chassi på innen uka Jeg venter besøk av en av de med et chassi i handa jeg. PS Mr: Jeg spanderer kaffe på førstemann som kommer med chassi i handa
                  Så lenge du betaler for chassi plata så er det vel en grei sak men ellers blir vel 1 kopp kaffe i bytte for ei chassiplate dårlig deal vel...
                  Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                  En Baja

                  Comment


                  • Originally posted by Golfman View Post
                    Men det blir vel fiksa før vinteren vel? (altså ikkeno vinterlagring)
                    Ja den kjører til helga igen hvis posten kommer med deler snart
                    Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                    Comment


                    • Originally posted by Mr-Online View Post
                      Så lenge du betaler for chassi plata så er det vel en grei sak men ellers blir vel 1 kopp kaffe i bytte for ei chassiplate dårlig deal vel...
                      Du kan få en kaffekopp i vær hand du? da er det bra deal? det er trossalt kvalitets kaffe fra nespresso vi snakker om her.
                      Det var en gang en Baja SS

                      Comment


                      • Originally posted by Hoa View Post
                        Du kan få en kaffekopp i vær hand du? da er det bra deal? det er trossalt kvalitets kaffe fra nespresso vi snakker om her.
                        Tror jeg heller shopper egen nespresso maskin da gitt
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                        En Baja

                        Comment


                        • Fikk akkurat en MMS fra Hoa, uten og ha sett på den så tipper jeg ett bilde av Carbon chassiplate
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • Originally posted by Mr-Online View Post
                            Fikk akkurat en MMS fra Hoa, uten og ha sett på den så tipper jeg ett bilde av Carbon chassiplate

                            Jøss, var feil gitt, var undertray med nylakka dekaler...
                            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                            En Baja

                            Comment


                            • Originally posted by Mr-Online View Post
                              Jøss, var feil gitt, var undertray med nylakka dekaler...


                              ha ha ha ha ha ha lurte deg der gitt tenkte faktisk å ikke lakke over på sidene, tur faktisk carbon chassi "jeg ikke har" hadde gjort seg bra gjennom der ja
                              Det var en gang en Baja SS

                              Comment


                              • Originally posted by Mr-Online View Post
                                Tror jeg heller shopper egen nespresso maskin da gitt
                                Hva med ei kanne?

                                Neida.. bare tull, hehe

                                Nå står standardbatteriet mitt til lading, håper jeg har trykka riktig
                                Så tenkte jeg å spandere vask og skifte ut noen deler som bare har blitt liggende.

                                Målet er å ha ferdig bil til neste kjøring follkens
                                Hadde vært gøy å fått det til, hehe
                                Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X