Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Mr-Online View Post
    Vet ikke, men går vel ann å kjøre ned og finne ett sted. Kan dra på "befaring" jeg...
    Nå har jeg funnet ett gammelt dogbone jeg kan bruke, jobber med å gjenge opp en 8mm bolt så det er gjenger hele veien og det var hardere enn jeg trodde... Rustfri bolter

    Skal borre opp ett par rose for å få dem inn der først, så går øvre bærearmer også

    Hoa hadde bolter jeg kunne få så nå går det over til 8mm snart...
    Ja de er harde å gjenge opp Jeg har jo rose til 8mm jeg da, tenkte faen ikke på det når du var her, funker det ikke det du prøver på kan du sikkert ta deg en tur....
    Det var en gang en Baja SS

    Comment


    • #47
      Originally posted by Hoa View Post
      Ja de er harde å gjenge opp Jeg har jo rose til 8mm jeg da, tenkte faen ikke på det når du var her, funker det ikke det du prøver på kan du sikkert ta deg en tur....
      Nå skal jeg borre hull i benken i garagen så jeg kan tre gjengegreia inn der og skru med skralle..
      Så langt har jeg holdt gjengegreia i en hånd og en 13mm fastnøkkel i den andre... sliter litt med det på sikt.. så jeg prøver en ny metode Er vel ikke noe problem å gjenge opp eller borre opp en rose M6 til M8 vel
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment


      • #48
        sender deg en pm jeg kenneth
        1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

        Comment


        • #49
          Originally posted by Mr-Online View Post
          Nå skal jeg borre hull i benken i garagen så jeg kan tre gjengegreia inn der og skru med skralle..
          Så langt har jeg holdt gjengegreia i en hånd og en 13mm fastnøkkel i den andre... sliter litt med det på sikt.. så jeg prøver en ny metode Er vel ikke noe problem å gjenge opp eller borre opp en rose M6 til M8 vel

          wow, da skjønner jeg at du sliter.... du må skaffe deg en slik--->

          kjekk å ha til alt klarer meg ikke uten
          Det var en gang en Baja SS

          Comment


          • #50
            ein skrutvinge er alltid kjekt og ha
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • #51
              Originally posted by Hoa View Post
              wow, da skjønner jeg at du sliter.... du må skaffe deg en slik--->

              kjekk å ha til alt klarer meg ikke uten
              Den står høyt på lista over ting jeg skal ha ja...
              Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

              En Baja

              Comment


              • #52
                Originally posted by Vforce jr View Post
                sender deg en pm jeg kenneth
                Sendte deg svar på pm jeg...
                Det var en gang en Baja SS

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Mr-Online View Post
                  Den står høyt på lista over ting jeg skal ha ja...
                  koster ikke stort på biltema eller clas ohlson tenker jeg... Men skrustikka blir brukt til utrolig mye når man først har den skrudd fast i benken.... disse tettningene i demperne og ikke minst de kulene i toppen av de flotte threshold demperne som må presses inn
                  Det var en gang en Baja SS

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by Hoa View Post
                    ... disse tettningene i demperne og ikke minst de kulene i toppen av de flotte threshold demperne som må presses inn
                    Skjønner ikke hva du prater om engang jeg....
                    Men blir vel den fra gasolin ja... Er jo kunde der fra før
                    Smidd = mer sexy enn støpt
                    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                    En Baja

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Mr-Online View Post
                      Skjønner ikke hva du prater om engang jeg....
                      Men blir vel den fra gasolin ja... Er jo kunde der fra før
                      Smidd = mer sexy enn støpt
                      Det er som med alt annet, du får det du betaler for, og riktig verktøy er halve jobben.
                      Åssen går det med gjenginga? gleder meg til å høre åssen det blir legg ut bilde
                      Det var en gang en Baja SS

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Hoa View Post
                        Det er som med alt annet, du får det du betaler for, og riktig verktøy er halve jobben.
                        Åssen går det med gjenginga? gleder meg til å høre åssen det blir legg ut bilde
                        Har pause, faen så vondt i hånda etter å ha snart gjenget opp 1 bolt
                        Så kom svigers, samt jeg har kappa noen sokkellister til kjøkkenet..

                        Så bilen står litt på vent nå, skal snart ut med drill og slikt for å jobbe mer...
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                        En Baja

                        Comment


                        • #57
                          hehehehe, du kunne jo sagt fra så hadde vi gjenga de på 5 min
                          Det var en gang en Baja SS

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by Hoa View Post
                            hehehehe, du kunne jo sagt fra så hadde vi gjenga de på 5 min
                            Ingen fare, glad i litt utfordring...
                            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                            En Baja

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by Mr-Online View Post
                              Ingen fare, glad i litt utfordring...
                              hehe det er bra, ble litt satt ut når jentungen kom og sa bursdagen hadde starta kl 1300, mente det var kl 1400 jeg... hehehe sånn går det når sjefen er borte...
                              Det var en gang en Baja SS

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Hoa View Post
                                hehe det er bra, ble litt satt ut når jentungen kom og sa bursdagen hadde starta kl 1300, mente det var kl 1400 jeg... hehehe sånn går det når sjefen er borte...
                                Var ei hos meg som skulle i bursdag også, på ekornrud som starta kl 13 Men det var frua sitt bord...

                                Hjalp så fort jeg lagde hull til gjengesaken og brukte ei skikkelig skralle, så nå er begge ferdig gjenget :-.)
                                Borret også opp en rose og lagde gjengespor ca 2mm inn da spratt den inn gitt....
                                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                                En Baja

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X