Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • noen der vil ut og kjøre i dag (søndag morra og knall vejr)
    Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

    Comment


    • Originally posted by gjh View Post
      noen der vil ut og kjøre i dag (søndag morra og knall vejr)
      Tror hoa skal kjøre ihvertfall, min står fortsatt i deler og venter på deler, samt ny arbeidsbenk i garagen

      Reiv ut hele gamle driten og bygger nå ny og større
      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

      En Baja

      Comment


      • Originally posted by gjh View Post
        noen der vil ut og kjøre i dag (søndag morra og knall vejr)

        Jepp jeg og Hansen skal kjøre i dag kommer tilbake med tid og sted, mulig en til blir med bare han får røska huet ut av senga
        Det var en gang en Baja SS

        Comment


        • Originally posted by Hoa View Post
          Jepp jeg og Hansen skal kjøre i dag kommer tilbake med tid og sted, mulig en til blir med bare han får røska huet ut av senga
          Ok jeg er med blir det samme sted igen ved gardermoen
          Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

          Comment


          • Originally posted by gjh View Post
            Ok jeg er med blir det samme sted igen ved gardermoen
            Jepp vi drar i samme sandtak, det er ganske stort så bare følg veien innover i sandtaket så ser du en sånn gull farga berlingo eller en svart mercedes stv med skiboks på.

            14:00-14:30 passer det??
            Det var en gang en Baja SS

            Comment


            • Originally posted by Hoa View Post
              Jepp vi drar i samme sandtak, det er ganske stort så bare følg veien innover i sandtaket så ser du en sånn gull farga berlingo eller en svart mercedes stv med skiboks på.

              14:00-14:30 passer det??
              ja det passer fint for meg
              Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

              Comment


              • åssen gikk det i dag med biler og eiere?
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • Originally posted by Vforce jr View Post
                  åssen gikk det i dag med biler og eiere?
                  der var flere som skal heim og skru igen for at si det sådan nogle kjørte leeenge og nogle 5 min men stort oppmøte i dag det var 1:5 buggy 1:8 nitro truck 1:8 truggy elektro 1:10 truggy elektro og nitro helikopter med en kjempe flink operatør stor respekt til ham
                  Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                  Comment


                  • Originally posted by Vforce jr View Post
                    åssen gikk det i dag med biler og eiere?
                    Er dette noe å snakke om??????

                    Endte med 5 min kjøring og knekt chassiet
                    Det var en gang en Baja SS

                    Comment


                    • hmmm.. knekt chassiet?????? åssen i alle dager klarte du det?
                      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                      Comment


                      • Originally posted by Vforce jr View Post
                        hmmm.. knekt chassiet?????? åssen i alle dager klarte du det?
                        ikkeno problem det, var 3 turer opp bakken det. Chassiet har vært retta ut en gang før så det var vel en svikt der tenker jeg, men faen var det. Blir vel en tur til JE til uka tenker jeg
                        Det var en gang en Baja SS

                        Comment


                        • Originally posted by Hoa View Post
                          ikkeno problem det, var 3 turer opp bakken det. Chassiet har vært retta ut en gang før så det var vel en svikt der tenker jeg, men faen var det. Blir vel en tur til JE til uka tenker jeg
                          Han har fler på lager av samme typen jeg har i garagen som snart skal skrus sammen og bli min nye bil

                          Hehehehehhe synd jeg ikke var der...
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • Originally posted by Mr-Online View Post
                            Han har fler på lager av samme typen jeg har i garagen som snart skal skrus sammen og bli min nye bil

                            Hehehehehhe synd jeg ikke var der...
                            Takk til deg Thomas, gå og legg deg du!!!

                            Min bil skal vinterparkeres den nå...
                            Det var en gang en Baja SS

                            Comment


                            • Min bil skal vinterparkeres den nå...[/QUOTE]


                              Ja nå har jeg hørt det også. Du har nok montert nytt chassi innen uka er omme

                              Blir spennende å se hva som ryker neste tur, etter ca 5min kjøring
                              Har en HPI baja med en masse deler og div skruer på

                              Comment


                              • Originally posted by Mr-Hansen View Post
                                Min bil skal vinterparkeres den nå...

                                Ja nå har jeg hørt det også. Du har nok montert nytt chassi innen uka er omme

                                Blir spennende å se hva som ryker neste tur, etter ca 5min kjøring [/QUOTE]

                                Samma tenkte jeg... Vinterparkering du lissom
                                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                                En Baja

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X