Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Hoa View Post
    Min bil gikk faktisk på overtid i går

    Men satan å morsomt det er med fart opp bakken værre med enkelte reed sjåfører som ikke bruker det de har tilgjengelig
    Nå skjønner jeg ikke hva du mener..
    Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

    Comment


    • heisan kul kjøring på søndag,blir det noe kjøring i helga også,været ser bra ut,men kaldt.mvh morten

      Comment


      • Originally posted by x-ray rc View Post
        heisan kul kjøring på søndag,blir det noe kjøring i helga også,været ser bra ut,men kaldt.mvh morten
        Jeg er klar på søndag igen kl 15
        Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

        Comment


        • Originally posted by x-ray rc View Post
          heisan kul kjøring på søndag,blir det noe kjøring i helga også,været ser bra ut,men kaldt.mvh morten
          Originally posted by gjh View Post
          Jeg er klar på søndag igen kl 15

          Jeg er klar til å vrake litt igjen jeg Må bare få fiksa sjiten først
          Det var en gang en Baja SS

          Comment


          • Får vel prøve å komme en tur innom til helgen jeg også nå da...

            Ser jo ut til att vi har funnet ett bra sted å kjøre
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

            En Baja

            Comment


            • Da har jeg trykket ja til kjøring på rrc siden
              Det var en gang en Baja SS

              Comment


              • Da er jeg med på litt "crusing" på søndag.. neida får prøve å bruke denna motorn da

                Bra spesifisert sted på rrc, hehe
                Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                Comment


                • Originally posted by Hoa View Post
                  Da har jeg trykket ja til kjøring på rrc siden
                  da har jeg også været inde på rrc og trykket ja til kjørring
                  og la os så håbe på fint vejr så sukkertoppen må komme med ut og leke
                  Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                  Comment


                  • Kommer en tur igjen jeg også, hvis Skarnes-mannen har delene jeg trenger for å få bilen opp på hjula igjen.

                    Comment


                    • ok da ses vi søndag,må bare ha noe servohorn til rinon og bytte olje på demperne ,jeg tar med jackson hansken så jeg får dratt igang prom 30,5 uten og bli skinnløs-------ha-ha,må jo lide litt for hobbyn

                      Comment


                      • Hører jeg noen rykter om at det er en som har kjøpt seg nye paddels????
                        Det var en gang en Baja SS

                        Comment


                        • sant nok må jo teste nye paddels så jeg jeg ikke blir rævkjørt midt ibakken av deg,har også tatt fram hockey utstyret så jeg ikke får bilen din i hue............ha-ha

                          Comment


                          • Originally posted by x-ray rc View Post
                            sant nok må jo teste nye paddels så jeg jeg ikke blir rævkjørt midt ibakken av deg,har også tatt fram hockey utstyret så jeg ikke får bilen din i hue............ha-ha

                            Det var en gang en Baja SS

                            Comment


                            • så er 2 stk baja og et stk dansk tenåring helt klar til gassing på søndag
                              også skal det prøves med 4X paddels bak på min næsten orginale baja ss
                              Last edited by gjh; 15 October 2010, 22:21.
                              Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                              Comment


                              • Originally posted by gjh View Post
                                så er 2 stk baja og et stk dansk tenåring helt klar til gassing på søndag
                                også skal det prøves med 4X paddels bak på min næsten orginale baja ss
                                Tørker filter nå.. har bytta gasser og gjort rein plugg, har kjørt litt fet oljeblanding tror jeg. Synes det har ryki litt vel mye.
                                Nå som gasseren er bytta må jeg vel justere den også, er fra pro mod'n(990). Kjøper ny bensin med 5% olje i morgen.

                                Da får vi se i morgen.. kjøring eller filming
                                Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X