Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • det har ingen gate adresse men er like ved sessvoll http://kart.gulesider.no/m/IsRiD
    1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

    Comment


    • Den bøøøpiiinga dere hører er fra bilene til Golfman og Ivers



      Last edited by Hoa; 26 September 2010, 19:46.
      Det var en gang en Baja SS

      Comment


      • Virker jo ikke......
        sigpic
        Tlf 4691 0501

        Comment


        • Originally posted by Egon View Post
          Virker jo ikke......

          Du må trykke på play
          Det var en gang en Baja SS

          Comment


          • Litt uklart, men stilig!
            Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

            Comment


            • Originally posted by Golfman View Post
              Litt uklart, men stilig!
              Sett opp oppløsninga til 1080P da, men det rister så det er slitsomt å se på.......
              Det var en gang en Baja SS

              Comment


              • Du må gjøre den rendringen omigjen, er jo ræva kvalitet...

                Er nå du må skaffe deg videored prog... Youtube sin blir ræva
                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                En Baja

                Comment


                • Originally posted by Mr-Online View Post
                  Du må gjøre den rendringen omigjen, er jo ræva kvalitet...

                  Er nå du må skaffe deg videored prog... Youtube sin blir ræva
                  Jeg har men gidder ikke
                  Det var en gang en Baja SS

                  Comment


                  • Originally posted by Mr-Online View Post
                    Du må gjøre den rendringen omigjen, er jo ræva kvalitet...

                    Er nå du må skaffe deg videored prog... Youtube sin blir ræva
                    Ja..dette var vel en annet måte å si det på enn at det var "litt uklart", men det skal du ha Kenneth, det var stilig!

                    Ps: takk for lånet av batteriene
                    Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                    Comment


                    • ja med en litt bedre sjåfør så hadde det vært kult det der neida, var stilig å se på, neste gang trenger vi mere svev
                      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                      Comment


                      • Så det ene klippet ihvertfall og da var den 4kant pixelsaken helt bra igjen...
                        Det er jo knallkvalitet på det gopro cammet da...

                        Bør få RC racing til å sponse deg og ha reklamen riktig vei for cammet....
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                        En Baja

                        Comment


                        • Originally posted by Mr-Online View Post
                          Så det ene klippet ihvertfall og da var den 4kant pixelsaken helt bra igjen...
                          Det er jo knallkvalitet på det gopro cammet da...

                          Bør få RC racing til å sponse deg og ha reklamen riktig vei for cammet....
                          ja det skal godt gjøres å få til noe bedre kvalitet.. neste gang kan vi prøve å stripse kamera fast med noe skomgummi e.l. i mellom, bli kvitt litt av vibrasjonene
                          1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                          Comment


                          • Originally posted by Vforce jr View Post
                            ja det skal godt gjøres å få til noe bedre kvalitet.. neste gang kan vi prøve å stripse kamera fast med noe skomgummi e.l. i mellom, bli kvitt litt av vibrasjonene
                            Første gang jeg så ett klipp så var det veldig pixelert (store 4kanter) og ræva kvalitete...
                            Så testet jeg enda en gang og da var det veldig bra
                            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                            En Baja

                            Comment


                            • Originally posted by Mr-Online View Post
                              Første gang jeg så ett klipp så var det veldig pixelert (store 4kanter) og ræva kvalitete...
                              Så testet jeg enda en gang og da var det veldig bra
                              Tar sin tid med youtube, det klipp nr 2 er ikke ferdig behandlet enda.. har fler men ikke faen om jeg legger de ut, tar laaaang tid.
                              Det var en gang en Baja SS

                              Comment


                              • Originally posted by Vforce jr View Post
                                ja det skal godt gjøres å få til noe bedre kvalitet.. neste gang kan vi prøve å stripse kamera fast med noe skomgummi e.l. i mellom, bli kvitt litt av vibrasjonene
                                He He hva med disse Threshold demperne dere skryter så mye av , så ikke ut som de funka så bra mot vibrasjonene
                                Er vell best å finne noe billig skumgummi for å løse vib problemene

                                Jeg er ikke mesunnelig på de Threshold demperne.
                                Har en HPI baja med en masse deler og div skruer på

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X