Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vel, jeg har fått opp mer hyller i Furtebua så nå fant jeg igjen kappeskive til vinkelslipern, har fått skrudd sammen den ødelagte hitec'n og er klar til å sende den sydover til tyskland :-(

    Har fått borret opp litt rpm også så det er klart for 8mm, bare å kappe bolten igjen, men nå ser jeg jo skrustikka igjen, eller den er vanskelig å få til å forsvinne, men nå kan jeg bruke den

    Bare få shoppa meg sånn alusak til å ha i kjeften på den... biltema/torshov til 150 kr elns....
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • Originally posted by Hoa View Post
      Det varmer godt i hjerterota og høre at det er andre som har kortere kjøre tid en meg.

      gjh = 4min

      Gratulerer


      Jeg rakk ikke komme frem engang eneste jeg rakk å få med meg var regværet
      Det regna godt ja..
      Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

      Comment


      • så tar jeg turen til skarnes i dag vil forsøge og gjøre mine bajaer lidt mere vanntett
        Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

        Comment


        • Originally posted by gjh View Post
          så tar jeg turen til skarnes i dag vil forsøge og gjøre mine bajaer lidt mere vanntett

          Vanntett???

          Og du kommer til å kjøre mye når det regner med sukkertoppen din???
          Det var en gang en Baja SS

          Comment


          • Originally posted by Hoa View Post
            Vanntett???

            Og du kommer til å kjøre mye når det regner med sukkertoppen din???
            Sukkertoppen det er din baja der hedder det den må jo ikke komme ut når det er gråvejr
            Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

            Comment


            • Er det noen som er klare for litt gassing på søndag 10.10.10????

              Ha ha ha skal vi si kl 10??


              Hører rykter om at det er en danske fra gjerderum som har kjøpt seg ny motor
              Det var en gang en Baja SS

              Comment


              • [QUOTE=Hoa;424090]Er det noen som er klare for litt gassing på søndag 10.10.10????

                Ha ha ha skal vi si kl 10??


                Hører rykter om at det er en danske fra gjerderum som har kjøpt seg ny motor[/QUOTE

                jeg er klar til lidt gassing søndag jeg har lidt nytt utstyr der skal testes
                jeg lurer på hvem det er der har kjøpt ny motor
                jeg har da bare kjøpt en brukt motor
                Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                Comment


                • Grattis med ny motor Gunter.

                  Kl.10 er litt tidlig for min del da jeg er på campingtur. Er vel mest sannsynligvis hjemme nærmere 15-16, men time vil shåv
                  Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                  Comment


                  • Originally posted by Golfman View Post
                    Grattis med ny motor Gunter.

                    Kl.10 er litt tidlig for min del da jeg er på campingtur. Er vel mest sannsynligvis hjemme nærmere 15-16, men time vil shåv
                    Klokka 10 var bare tull da, siden det var søndag 10.10.10


                    15-16 tiden passer meg sikkert perfekt
                    Det var en gang en Baja SS

                    Comment


                    • Originally posted by Hoa View Post
                      Klokka 10 var bare tull da, siden det var søndag 10.10.10


                      15-16 tiden passer meg sikkert perfekt
                      åja..hmmm trodde du kanskje skulle ut å kjøre ved den tiden, da hadde du jo hatt tid til å skru til vi andre skal kjøre..ved 15-16 tida
                      Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                      Comment


                      • Originally posted by Golfman View Post
                        åja..hmmm trodde du kanskje skulle ut å kjøre ved den tiden, da hadde du jo hatt tid til å skru til vi andre skal kjøre..ved 15-16 tida
                        Halllooo du liksom

                        Husk at Gunter bare kjørte 4 min sist da.... og nå har han ny motor så nå blir det kun 2min
                        Det var en gang en Baja SS

                        Comment


                        • Originally posted by Hoa View Post
                          Halllooo du liksom

                          Husk at Gunter bare kjørte 4 min sist da.... og nå har han ny motor så nå blir det kun 2min
                          Sant nok.. håper jeg rekker å fylle bensin å slå på mottaker og sender... da har jeg vel brukt 2 min.. da er Gunter ferdig.
                          Da kan vi kjøre mens han skrur da.
                          Husk kamera kanskje?
                          Tenkte å ta med mitt, har kjøpt nytt pc-utstyr, så muligheten for videoredigering bør være til stedet!!
                          Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                          Comment


                          • Det kan jeg ta med, skulle bare ha funnet et bedre sted og feste det.. Sette det så det filmer bakover kanskje??, kjedelig å ikke se dere på filminga også dere bøøper jo langt bak
                            Det var en gang en Baja SS

                            Comment


                            • Originally posted by Hoa View Post
                              Det kan jeg ta med, skulle bare ha funnet et bedre sted og feste det.. Sette det så det filmer bakover kanskje??, kjedelig å ikke se dere på filminga også dere bøøper jo langt bak
                              Nei nei du må heller sette frem og ta den helt store telelinse med hvis du skal filme meg
                              Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                              Comment


                              • Originally posted by gjh View Post
                                Nei nei du må heller sette frem og ta den helt store telelinse med hvis du skal filme meg
                                Du slår kaka da, jeg rekker ikke trykke på rec før du har kjørt i filler da
                                Det var en gang en Baja SS

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X