Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Egon View Post
    Ser ikke noe som helst jeg....???
    ser du ikke youtube filmer engang ?????
    Jøss..... ringer deg i morra jeg så kan jeg ta en titt vha ett "fjernstyringsprogram" ...
    Få lagt inn VLC osv.... så du får sett denne 34cc filmen din også

    Ser att han som la den ut har fjernet den"

    Den var på 5 min, men inneholdt kun ca 3min med film og bilder, alt etter dette var svart...
    Kan være det rettes opp.... og er jeg heldig får jeg "cred" på filmen jeg også hehehe
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • jeg får sett alt annet på youtube,men filmen er tatt av.av bruke jeg har vlc player og ett antall andre visningsprogram men dette har ikke skjedd før,vi har jo også tatt opp film på camera til jan erik han skulle legge det ut imorgen

      Comment


      • ok hadde vært bra med litt film så dette kan få andre til og melde innteresse også

        Comment


        • Har du begynt å svare på dine egne innlegg å nå.....?

          Da prater vi "pratesjuk"....
          sigpic
          Tlf 4691 0501

          Comment


          • det var vel du som skrev att du ikke så filmen

            Comment


            • men jada sitter og kulern med litt bilder fra dagens kjøring,gry tok film med jan eriks camera mye bra kjøring der

              Comment


              • Originally posted by x-ray rc View Post
                hallå jeg får ikke sett filmen den er tatt av på youtube av bruker???????hva betyr dette
                der var fejl på den men der kommer en ny om 5-10 min
                Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                Comment


                • ok venter i spenning

                  Comment


                  • Originally posted by x-ray rc View Post
                    jeg får sett alt annet på youtube,men filmen er tatt av.av bruke jeg har vlc player og ett antall andre visningsprogram men dette har ikke skjedd før,vi har jo også tatt opp film på camera til jan erik han skulle legge det ut imorgen


                    Originally posted by x-ray rc View Post
                    ok hadde vært bra med litt film så dette kan få andre til og melde innteresse også
                    Dette ser da virkelig ut som du svarer deg selv.......
                    sigpic
                    Tlf 4691 0501

                    Comment


                    • Originally posted by Mr-Online View Post
                      Meg da ????
                      junior har ikke 100% styr på hvem der var der i dag
                      Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                      Comment


                      • Originally posted by Egon View Post





                        Dette ser da virkelig ut som du svarer deg selv.......

                        ikke alle de pils jan erik jeg er her også såe xray svarer ikke helt seg selv
                        Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                        Comment


                        • sant nok men nå er jo bayer god da

                          Comment


                          • så ligger der film ute men youtube "behandler" stadig filmen men linken er her


                            sonny hvis junior har glemt nogle (mr-online) der kommer mere i morra
                            Last edited by gjh; 17 October 2010, 23:52.
                            Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                            Comment


                            • den var bra,håper været holder for litt kvelds kjøring til uka

                              Comment


                              • bra noen tar seg tid til å filme litt og ta litt bilder, altfor lite av det
                                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X