Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Golfman View Post

    Fikk lagt inn denne sent i går kveld, så håper dette funker Hoa

    Gjort det etter din oppskrift.

    Morsomt Litt e-revo der også
    Det var en gang en Baja SS

    Comment


    • Originally posted by Hoa View Post
      Morsomt Litt e-revo der også
      Ja, det var litt moro og få lagt det ut, selv om det er fra i sommer.
      Men nå har jeg funnet ut hvordan man legger det ut, så det blir kanskje mer utover..tar med kamera i morgen.
      Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

      Comment


      • Originally posted by Golfman View Post
        Ja, det var litt moro og få lagt det ut, selv om det er fra i sommer.
        Men nå har jeg funnet ut hvordan man legger det ut, så det blir kanskje mer utover..tar med kamera i morgen.
        Håper på regnfritt vær i morgen har du hørt noe fra noen andre som blir med i morgen?? regner det blir jeg hjemme:-(
        Det var en gang en Baja SS

        Comment


        • Originally posted by Hoa View Post
          Håper på regnfritt vær i morgen har du hørt noe fra noen andre som blir med i morgen?? regner det blir jeg hjemme:-(
          Sendte sms til mrparts på torsdag eller fredag, men ikke fått svar..
          Ivers er vel igang med flytting?.. bare gjetter, ellers ingenting.
          Ja, hvis det regner blir det fortsettelsen med furtebu-prosjektet i garasjen, og kanskje karosseri-arbeid..
          Har kjøpt inn lakk nå for til uka er det høstferie
          Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

          Comment


          • vejr varselet virker ikke bra for kjøring i dag
            Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

            Comment


            • Originally posted by Golfman View Post
              Sendte sms til mrparts på torsdag eller fredag, men ikke fått svar..
              Ivers er vel igang med flytting?.. bare gjetter, ellers ingenting.
              Ja, hvis det regner blir det fortsettelsen med furtebu-prosjektet i garasjen, og kanskje karosseri-arbeid..
              Har kjøpt inn lakk nå for til uka er det høstferie

              Sendte mrparts pm her for noen uker siden men ikke fått no svar jeg heller...

              Ivers skulle flytte sa han men han skulle se ann hvor langt han hadde kommet når søndagen hadde kommet..
              Det var en gang en Baja SS

              Comment


              • Originally posted by Hoa View Post
                Sendte mrparts pm her for noen uker siden men ikke fått no svar jeg heller...

                Ivers skulle flytte sa han men han skulle se ann hvor langt han hadde kommet når søndagen hadde kommet..
                Prata med mrparts, hos han regna det. Er kun grått hos meg, får vel se det ann.
                Hva er event. tidspunkt i dag?
                Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                Comment


                • Originally posted by Golfman View Post
                  Prata med mrparts, hos han regna det. Er kun grått hos meg, får vel se det ann.
                  Hva er event. tidspunkt i dag?
                  Det er grått og jævelig her også, er vel snakk om tidsspørsmål før det regner.

                  Skrev med gjh i sta og han regna med 14-15 tiden....
                  Det var en gang en Baja SS

                  Comment


                  • ja og da starta det og regne her
                    Det var en gang en Baja SS

                    Comment


                    • jepp jeg er klar om lidt skal lige fikse en startsnor også er jeg klar regner med og være på plass 13.30-14 tiden
                      Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                      Comment


                      • Regner på Jessheim også nå, snart så jeg får fyre litt i peisen, evnt skru på noen varmeovner
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                        En Baja

                        Comment


                        • Originally posted by Mr-Online View Post
                          Regner på Jessheim også nå, snart så jeg får fyre litt i peisen, evnt skru på noen varmeovner

                          Er det ikke bedre at du tar og skru på bajan
                          Det var en gang en Baja SS

                          Comment


                          • Originally posted by Hoa View Post
                            Er det ikke bedre at du tar og skru på bajan
                            Hehehehe joa
                            Prøver litt hver dag da...
                            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                            En Baja

                            Comment


                            • Det varmer godt i hjerterota og høre at det er andre som har kortere kjøre tid en meg.

                              gjh = 4min

                              Gratulerer


                              Jeg rakk ikke komme frem engang eneste jeg rakk å få med meg var regværet
                              Det var en gang en Baja SS

                              Comment


                              • Originally posted by Hoa View Post
                                Det varmer godt i hjerterota og høre at det er andre som har kortere kjøre tid en meg.

                                gjh = 4min

                                Gratulerer




                                Jeg rakk ikke komme frem engang eneste jeg rakk å få med meg var regværet

                                ha ha godt man har 2 biler som ikke er laget av sukker som ikke tåler vann

                                Lige som Hoa´s ´sukkertopp`

                                men litt rensning og elektronikk rens så kjører begge mine bajaer igen

                                men vått var det og kjøre i dag
                                Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X