Announcement
Collapse
No announcement yet.
Romerike RC kjøring 26.08 ??
Collapse
X
-
-
Håper på regnfritt vær i morgenOriginally posted by Golfman View PostJa, det var litt moro og få lagt det ut, selv om det er fra i sommer.
Men nå har jeg funnet ut hvordan man legger det ut, så det blir kanskje mer utover..tar med kamera i morgen.
har du hørt noe fra noen andre som blir med i morgen?? regner det blir jeg hjemme:-(
Det var en gang en Baja SS
Comment
-
Sendte sms til mrparts på torsdag eller fredag, men ikke fått svar..Originally posted by Hoa View PostHåper på regnfritt vær i morgen
har du hørt noe fra noen andre som blir med i morgen?? regner det blir jeg hjemme:-(
Ivers er vel igang med flytting?.. bare gjetter, ellers ingenting.
Ja, hvis det regner blir det fortsettelsen med furtebu-prosjektet i garasjen, og kanskje karosseri-arbeid..
Har kjøpt inn lakk nå
for til uka er det høstferie
Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!
Comment
-
vejr varselet virker ikke bra for kjøring i dag
Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL
Hpi baja 5b /ss nesten original
Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj 
Comment
-
Originally posted by Golfman View PostSendte sms til mrparts på torsdag eller fredag, men ikke fått svar..
Ivers er vel igang med flytting?.. bare gjetter, ellers ingenting.
Ja, hvis det regner blir det fortsettelsen med furtebu-prosjektet i garasjen, og kanskje karosseri-arbeid..
Har kjøpt inn lakk nå
for til uka er det høstferie
Sendte mrparts pm her for noen uker siden men ikke fått no svar jeg heller...
Ivers skulle flytte sa han men han skulle se ann hvor langt han hadde kommet når søndagen hadde kommet..Det var en gang en Baja SS
Comment
-
Prata med mrparts, hos han regna det. Er kun grått hos meg, får vel se det ann.Originally posted by Hoa View PostSendte mrparts pm her for noen uker siden men ikke fått no svar jeg heller...
Ivers skulle flytte sa han men han skulle se ann hvor langt han hadde kommet når søndagen hadde kommet..
Hva er event. tidspunkt i dag?Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!
Comment
-
Det er grått og jævelig her også, er vel snakk om tidsspørsmål før det regner.Originally posted by Golfman View PostPrata med mrparts, hos han regna det. Er kun grått hos meg, får vel se det ann.
Hva er event. tidspunkt i dag?
Skrev med gjh i sta og han regna med 14-15 tiden....Det var en gang en Baja SS
Comment
-
jepp jeg er klar om lidt skal lige fikse en startsnor også er jeg klar regner med og være på plass 13.30-14 tidenTraxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL
Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj 
Comment
-
Originally posted by Hoa View PostDet varmer godt i hjerterota og høre at det er andre som har kortere kjøre tid en meg.
gjh = 4min
Gratulerer
Jeg rakk ikke komme frem engang
eneste jeg rakk å få med meg var regværet 
ha ha godt man har 2 biler som ikke er laget av sukker som ikke tåler vann
Lige som Hoa´s ´sukkertopp`
men litt rensning og elektronikk rens så kjører begge mine bajaer igen
men vått var det og kjøre i dag
Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment