Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Vforce jr View Post
    bra noen tar seg tid til å filme litt og ta litt bilder, altfor lite av det
    Enig, godt noen tar seg tid
    Tenkte selv på å ha med videocam og vanlig fotocam til uka for å få tatt noen nye bilder til klubbsiden vår
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • Det som er veldig kjedelig nå er at jeg ikke får installert camera på den nye pc'n, og får dermed ikke lagt inn filmen.
      Ikke finner jeg driveren til camera mitt hos sony heller

      Har sendt dem en mail, så får vi se hva som skjer..
      Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

      Comment


      • Originally posted by Golfman View Post
        Det som er veldig kjedelig nå er at jeg ikke får installert camera på den nye pc'n, og får dermed ikke lagt inn filmen.
        Ikke finner jeg driveren til camera mitt hos sony heller

        Har sendt dem en mail, så får vi se hva som skjer..
        Hadde ett gmlt sony selv her jeg som gikk på firewire hvor batteriet tok kvelden, nytt batt kosta 1000kr så jeg kjøpte meg nyeste Canon Legria HFS20 istede

        Men du kan jo komme innom her så kan vi se om jeg får dratt det over til pc...
        Har siste utgave av Pinnacle Studio og Adobe Premiere
        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

        En Baja

        Comment


        • Originally posted by Mr-Online View Post
          Hadde ett gmlt sony selv her jeg som gikk på firewire hvor batteriet tok kvelden, nytt batt kosta 1000kr så jeg kjøpte meg nyeste Canon Legria HFS20 istede

          Men du kan jo komme innom her så kan vi se om jeg får dratt det over til pc...
          Har siste utgave av Pinnacle Studio og Adobe Premiere
          Hadde vært canonbra hehe
          Ser du har programs, det liker vi. Hva anbefaler du av di to?

          Du får si fra når det passer, så tar jeg en tur.
          Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

          Comment


          • Vel, jeg lagde en ca 2 min film av edderkoppen min som skiftet ham, da sto cammet og filmet i 2 timer ca...
            Da brukte jeg først pinnacle til å redigere, men måtte ha det over i premiere for å øke hastigheten...

            Så jeg bruker vel begge, siste utgaven av adobe ligger fortsatt uåpnet så den skal jeg ikke si så alt for mye om enda...
            Men pinnacle har jeg brukt siden DV stuio v.3 Veldig fornøyd med dette...

            Sånn ca hvilket kl slett passer for deg ??? Passer vel fra 15 tiden i morra og utover noen timer, frua jobber natt om nå i natt og neste natt...
            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

            En Baja

            Comment


            • Originally posted by Mr-Online View Post
              Vel, jeg lagde en ca 2 min film av edderkoppen min som skiftet ham, da sto cammet og filmet i 2 timer ca...
              Da brukte jeg først pinnacle til å redigere, men måtte ha det over i premiere for å øke hastigheten...

              Så jeg bruker vel begge, siste utgaven av adobe ligger fortsatt uåpnet så den skal jeg ikke si så alt for mye om enda...
              Men pinnacle har jeg brukt siden DV stuio v.3 Veldig fornøyd med dette...

              Sånn ca hvilket kl slett passer for deg ??? Passer vel fra 15 tiden i morra og utover noen timer, frua jobber natt om nå i natt og neste natt...
              Som student har jeg laange dager på skolen (hjemme ved 7-tida tirsd. og onsdager)
              Ellers passer det fra 18 og utover.. Veit jeg er ledig og god samvittighet på fredag etter skole. passer det??
              Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

              Comment


              • Tirsdag går greit det, kan jo bare se om vi får overført fra cammet ditt så er jo mye gjort
                Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                En Baja

                Comment


                • så har junior mikset lidt mere film sammen fra søndag d 17-10
                  Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                  Comment


                  • Se her ja....
                    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                    En Baja

                    Comment


                    • der var engang en flink mann som sagde til meg at en Lauterbacher 4-block adjustable clutch aldrig går i stykker dette var fejl
                      jeg har en i 25-30 små biter
                      og den er nesten umulig og få ut etter en hård behandling av en 30,5 reed case
                      men nå er den klar til og "spise" den neste til helga
                      Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                      Comment



                      • Bedre sent enn aldri.. her er noe å kose seg over.. kose seg med mener jeg.
                        Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                        Comment


                        • sånt liker vi
                          God grunn til å ha med frua.. hu kan filme....
                          Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                          En Baja

                          Comment


                          • Originally posted by Golfman View Post
                            http://www.youtube.com/watch?v=RX2KvMuqdB8
                            Bedre sent enn aldri.. her er noe å kose seg over.. kose seg med mener jeg.
                            så flott video der er mange gode detaljer
                            Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                            Comment


                            • Originally posted by gjh View Post
                              så flott video der er mange gode detaljer
                              Takker og bukker.
                              Skal vel bestille pinnacle 14 etterhvert, men dette får duge inntil videre

                              Moro å få med litt action, kanskje flere som har lyst å bli med etterhvert.
                              Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                              Comment


                              • ble der noe kjørring i dag i rrc sitt grustak
                                Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X