Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Selv har jeg vært flere timer i garagen i dag og klargjort bil, så oppdaget jeg att jeg mangler en del deler for å få alt i orden, men hoa mente han hadde så jeg er vel klar jeg også nå

    Har klart å rote bort en pose med masse deler oppi, bl.a litt E-klips, skruer til servo osv..... :-(
    Men alt ordner seg for oss som er kjekke og greie...
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • har akkuratt blitt eier av 5t til lerviken,måtte bare ha en i reserve så jeg får kjørt søndag måtte på jobb idag også så får se om jeg gidder og skru ferdig bajan,men ses imorgen med 5t

      Comment


      • knall bra oppmøte i dag,kjøringen ble vellyket får håpe vi får til noe turer til før drittværet kommer snikende over oss.bare ring om dere skal finne på og kjøre.mitt tlf er 46863118.mvh morten

        Comment


        • Originally posted by x-ray rc View Post
          knall bra oppmøte i dag,kjøringen ble vellyket får håpe vi får til noe turer til før drittværet kommer snikende over oss.bare ring om dere skal finne på og kjøre.mitt tlf er 46863118.mvh morten
          Ja det var så morro i dag
          en ny Clutch er på vei hjem nå så er begge biler nesten klar til en tur mere men hvis du får tid en dag til uka kan vi godt ta en tur opp i sandtaket igen
          Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

          Comment


          • Ja det var morro så lenge det varte må jo bare bli morro når det er ti ville 5bŽr og en 5t Fy fader, det var baja for mye kroner der i dag.....
            Det var en gang en Baja SS

            Comment


            • Originally posted by Hoa View Post
              Ja det var morro så lenge det varte må jo bare bli morro når det er ti ville 5bŽr og en 5t Fy fader, det var baja for mye kroner der i dag.....
              ja der var for mange kroner i dag også var vi nogle det kostede mange kroner i dag ikke sant hansen og hoa
              Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

              Comment


              • Originally posted by gjh View Post
                ja der var for mange kroner i dag også var vi nogle det kostede mange kroner i dag ikke sant hansen og hoa
                He he ja for min del så ble bajan ca 2cm korter etter et fint svev

                Så nå har jeg handlet meg et carbon chassis
                Har en HPI baja med en masse deler og div skruer på

                Comment


                • lidt bilder fra dagenClick image for larger version

Name:	IMG_1006 (2).jpg
Views:	1
Size:	47.5 KB
ID:	770305Click image for larger version

Name:	IMG_1002.jpg
Views:	1
Size:	21.3 KB
ID:	770306der kommer lidt film senere
                  Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                  Comment


                  • Originally posted by Mr-Hansen View Post
                    He he ja for min del så ble bajan ca 2cm korter etter et fint svev

                    Så nå har jeg handlet meg et carbon chassis
                    ja med den døds kjøring du utsatte din baja for i dag måtte den jo dø
                    men cool var det og se på
                    Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                    Comment


                    • Film........??????????
                      sigpic
                      Tlf 4691 0501

                      Comment


                      • Originally posted by Egon View Post
                        Film........??????????
                        Det kommer sikkert, var en som hadde med videocam ihvertfall og filmet en del....
                        Blir vel trolig ikke før i morra men...
                        Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                        En Baja

                        Comment


                        • så har junior været kerativ på youtube
                          Last edited by gjh; 17 October 2010, 22:44.
                          Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                          Comment


                          • Originally posted by gjh View Post
                            så har junior været kerativ på youtube

                            Meg da ????
                            Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                            En Baja

                            Comment


                            • Ser ikke noe som helst jeg....???
                              sigpic
                              Tlf 4691 0501

                              Comment


                              • hallå jeg får ikke sett filmen den er tatt av på youtube av bruker???????hva betyr dette

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X