Announcement

Collapse
No announcement yet.

Romerike RC kjøring 26.08 ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Mr-Hansen View Post
    He He hva med disse Threshold demperne dere skryter så mye av , så ikke ut som de funka så bra mot vibrasjonene
    Er vell best å finne noe billig skumgummi for å løse vib problemene

    Jeg er ikke mesunnelig på de Threshold demperne.
    Ikke jeg heller...
    Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

    En Baja

    Comment


    • Originally posted by Mr-Hansen View Post
      He He hva med disse Threshold demperne dere skryter så mye av , så ikke ut som de funka så bra mot vibrasjonene
      Er vell best å finne noe billig skumgummi for å løse vib problemene

      Jeg er ikke mesunnelig på de Threshold demperne.
      hahaha.. trukke ikke de dempera tar opp motor vibrasjoner gitt, dem er bra men et sted må grensa gå også er det ingen vits å være missunnelig på de dempera våre, er flere i butikken
      1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

      Comment


      • Slenger ut et klipp til så kan dere som syntes det er ræva kvalitet, homping, risting, dårlig fokus osv osv rabble ned masse negativt, så kan jeg ligge på soffan og kose meg med komentarene deres som er knakende morsomt å lese


        Det var en gang en Baja SS

        Comment


        • Funka det der da..
          Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

          Comment


          • var jævla tøff den hvite baja'n der
            1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

            Comment


            • Originally posted by Hoa View Post
              Slenger ut et klipp til så kan dere som syntes det er ræva kvalitet, homping, risting, dårlig fokus osv osv rabble ned masse negativt, så kan jeg ligge på soffan og kose meg med komentarene deres som er knakende morsomt å lese


              jeg syntes nu de er ok dine klipp også at du klare og ha din baja i drift sååååååå leeeeenge flott
              Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

              Comment


              • Originally posted by gjh View Post
                jeg syntes nu de er ok dine klipp også at du klare og ha din baja i drift sååååååå leeeeenge flott
                hahahahaha... burned hoa
                1:5 MCD Ultimate|1:5 HPI baja 5b ss med masse option | 1:5 HPI baja 5b karbon edition by Ivers |1:10 traxxas summit|1:8 HPI Vorza

                Comment


                • Originally posted by Vforce jr View Post
                  hahahahaha... burned hoa
                  Det varte ikke leeenge før det knakk men nå har jeg shoppa nye betar og det betyr at jeg er klar til søndagen igjen noen andre som er klare søndag 3/10?????
                  Det var en gang en Baja SS

                  Comment


                  • Originally posted by Hoa View Post
                    Det varte ikke leeenge før det knakk men nå har jeg shoppa nye betar og det betyr at jeg er klar til søndagen igjen noen andre som er klare søndag 3/10?????
                    jeg regner med og være klar jeg har sikkert godt af frisk luft den dag (skal på guttetur med danskebåten fredag-lørdag)
                    Traxxas T-maxx 3.3 4x4 Nitro E-revo VXL Hpi baja 5b /ss nesten original Hpi baja ss "lidt oppgraderet" Ts reed case 4-bolt w/30.5cc Pro Mod med 990 gasser, PRO-Pipe,V-Stack,Lauterbacher 4-block.og mye andet stasj

                    Comment


                    • Originally posted by Hoa View Post
                      Det varte ikke leeenge før det knakk men nå har jeg shoppa nye betar og det betyr at jeg er klar til søndagen igjen noen andre som er klare søndag 3/10?????
                      Fikk endelig rota meg til å stikke innom smallsize, men tror du dem hadde servo'n inne da....

                      Neeeeida...
                      Jeg tok en baja, kjøpte en HAAUG med bling og options og hva fikk jeg ???

                      En Baja

                      Comment


                      • Originally posted by Mr-Online View Post
                        Fikk endelig rota meg til å stikke innom smallsize, men tror du dem hadde servo'n inne da....

                        Neeeeida...

                        Det betyr at du skal kjøre på søndag??
                        Det var en gang en Baja SS

                        Comment


                        • Originally posted by Hoa View Post
                          Det varte ikke leeenge før det knakk men nå har jeg shoppa nye betar og det betyr at jeg er klar til søndagen igjen noen andre som er klare søndag 3/10?????
                          Har lada opp batterier jeg, så jeg er klar..
                          Du stiller opp med kamera du Hoa? Var så stilig å se bilen min..

                          Du må forklare hvordan du legger inn video klipp.. har noe på kamera som jeg ikke har fått lagt ut.
                          Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                          Comment


                          • Originally posted by Golfman View Post

                            Du må forklare hvordan du legger inn video klipp.. har noe på kamera som jeg ikke har fått lagt ut.

                            Hey du, du må opprette en bruker på youtube og laste opp filmsnuttene der så kan du linke de hit med den knappen som heter "insert video" og ser ut som sånn gammel negativ bildegreie

                            Sikkert noen andre måter å gjøre det på også men youtube er enkelt for en som ikke er data nerd. he he he


                            Si fra, jeg vil se jeg driter i kvaliteten på videoen

                            Også var det utrolig morro å se filming fra en annen vinkel en fra en persom som står å filmer....
                            Det var en gang en Baja SS

                            Comment


                            • Kan se på det når jeg er ferdig med no skolegreier..
                              skal få det til veit du
                              Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                              Comment




                              • Fikk lagt inn denne sent i går kveld, så håper dette funker Hoa

                                Gjort det etter din oppskrift.
                                Last edited by Golfman; 1 October 2010, 15:46.
                                Baja'n er driiit lei dårlig vær!!!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X