Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klepp RC - Offroad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dugnad

    Det vil bli gitt beskjed om dato, tid for dugnad. Følg med !
    Harald Paulsen - 1978
    Savage x 4.1

    Comment


    • #17
      Hei alle sammen...

      Jeg gir ballen videre til Groms. Tviler på at jeg kommer til å få tid til åmøte på noe dugnad før 3 .mai... Etter denne datoen ser det bedre ut for min del.. Da er jeg ferdig med bryllup osv.

      Ring meg om dere lurer på noe.. Så kan jeg sette dere over til Cato i klepp RC som vil være behjelpelig med opplåsing av verktøy bu osv.

      Tlf: 930 25 368
      Asgeir Kinn 1979
      RRR - RB - 4PK

      Comment


      • #18
        Originally posted by snappy79 View Post
        Hei alle sammen...

        Jeg gir ballen videre til Groms. Tviler på at jeg kommer til å få tid til åmøte på noe dugnad før 3 .mai... Etter denne datoen ser det bedre ut for min del.. Da er jeg ferdig med bryllup osv.

        Ring meg om dere lurer på noe.. Så kan jeg sette dere over til Cato i klepp RC som vil være behjelpelig med opplåsing av verktøy bu osv.

        Tlf: 930 25 368
        hehe.. sniker seg unna dugnaden
        HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
        Christian Eksund (1979)

        Comment


        • #19
          Status !

          Equinox komuniserer med Klepp RC-klubb via mail. Vi prøver å finne en felles dato der de også kan være med første gangen, for å låse ut redskap og stille med graver evt til bigjump.. Skal poste ut så snart dato og tid er klart for dugnad. (Tror ikke det skal så voldsomt mye arbeid til før banen blir kjørbar med hopp osv) Strengt tatt er det bare å begynne å jevne ut banen og legge opp sand i svinger o.l.. Mulig jeg tar meg en tur i helga for å ruske litt i banen. Skal evt poste ut hvis jeg skal dit, hadde vært greit om flere kunne komme da. Vi får se !!

          Jeg har kjøpt meg bil. Ble en Savage x. Har 5 tanker nå i dag, så gjenstår det å tune den godt inn
          Harald Paulsen - 1978
          Savage x 4.1

          Comment


          • #20
            Det hørres veldig bra ut..!
            Jeg skal til stavanger for å se på rally på lørdagen så da kan jeg evt. ikke være med.. Følger spendt med videre for dato av dugnad..

            Grattis med ny bil btw!
            | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

            Comment


            • #21
              Originally posted by Gatebil Fredrik View Post
              Det hørres veldig bra ut..!
              Jeg skal til stavanger for å se på rally på lørdagen så da kan jeg evt. ikke være med.. Følger spendt med videre for dato av dugnad..

              Grattis med ny bil btw!

              Rally ???? Hvor ????????? Hva har jeg ikke fått med meg?
              Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
              HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

              Comment


              • #22
                Haha! her har du alt du trenger å vite...

                | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

                Comment


                • #23
                  Stilig det, må kanskje ta turen til Forus jeg også da.......

                  ....ellers så satser jeg på å stikke ut til Klepp RC på lørdag, snakke med Cato og vurdere mengde sand og evt. plassering av hopp. Jeg lager en skisse over banen og tar med.
                  Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                  HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                  Comment


                  • #24
                    Husker jeg ikke helt feil så var vel dette engang i tiden offroad bane for Large Scale.

                    Mener å huske noen bilder på den gamle hjemmesiden dems med en Beetle komme flygende.

                    Klepprc er jo en "typisk" og renomert Large Scale gjeng

                    Om du titter på bildet Så er det ikke noen liten bane.
                    Slik den så ut før så var det heller ikke kamelpukler og noe spes med hopp der heller.
                    Attached Files
                    Last edited by JonV; 17 April 2008, 08:05.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by fg-racing.net View Post
                      Husker jeg ikke helt feil så var vel dette engang i tiden offroad bane for Large Scale.

                      Mener å huske noen bilder på den gamle hjemmesiden dems med en Beetle komme flygende.

                      Klepprc er jo en "typisk" og renomert Large Scale gjeng

                      Om du titter på bildet Så er det ikke noen liten bane.
                      Slik den så ut før så var det heller ikke kamelpukler og noe spes med hopp der heller.
                      Det stemmer, den ser slik ut idag også. Vi skal fikse den opp og lage noen hopp, så blir det bra. Jeg ser for meg 3-4 kamel pukkel hopp og kanskje noen hauger utenom, vi får se.

                      Jeg trenger å vite fra dere som har vært med å bygge off road baner tidligere, hva slags sand har dere brukt, spesielt i hoppa. De må være faste og holde form i lang tid.
                      Attached Files
                      Last edited by Equinox; 17 April 2008, 13:06.
                      Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                      HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                      Comment


                      • #26
                        Høres veldigt bra ut alltså!!...Stå på!!
                        Håvard H Høiland (94), Klepp Rc-klubb
                        Fly: Dazzler, Twin Star. | Helikopter: Twister Bell Medevac.
                        Biler: 1/5 EcoLine, gammel elektro, Tamiya clod buster, Stadium force TR-15.

                        Comment


                        • #27
                          Eksisterende layout på offroad banen ser ca. slik ut. Jeg har tegnet inn hvor jeg mener hopp vil passe inn. Vi må diskutere hva slags type hopp og deres størrelser før en evt. dugnad.
                          Jeg skal ut i morgen, ca mellom elleve og ett, snakke litt med Cato og sjekke banen.
                          Neste helg er det løp, Formel 1 og Ecoline, det kan være verdt å få med seg

                          En foreløpig potensiell dugnad kan vi ha om 2 uker, lørdag 3. mai...men dette er ikke sikkert enda
                          Attached Files
                          Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                          HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                          Comment


                          • #28
                            Den tegningen så veldig lovende ut... Men vi må se på hoppenes plassering ang. disse portene. Men det ordner vi der ute.. Jeg skal se om jeg klarer å komme meg ut til 11... Så kan jeg dra til forus etterpå.. Det er ikke helt sikkert jeg kommer men jeg skal prøve
                            | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

                            Comment


                            • #29
                              Skal prøve å være der til kl. 12 i morgen.
                              Snakkes !
                              Harald Paulsen - 1978
                              Savage x 4.1

                              Comment


                              • #30
                                Jeg drar nok hjemmefra, Hundvåg, i ti-tiden. Kona og familien vil ha meg med seinere, så jeg må nok dra fra Klepp igjen i tolv, halv ett tida, må innom O. Sæland å handle noen deler på vei hjem.
                                Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                                HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X