Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klepp RC - Offroad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    oj.. da er det jeg som roter litt her... :P Lørdag mener jeg.. da kommer jeg nok ut for å kjøre..
    | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

    Comment


    • #62
      Godt mulig at jeg kommer en tur !
      Harald Paulsen - 1978
      Savage x 4.1

      Comment


      • #63
        Jeg kommer også... Gleder meg...
        Asgeir Kinn 1979
        RRR - RB - 4PK

        Comment


        • #64
          Jeg kan ikke i helga
          Harald Paulsen - 1978
          Savage x 4.1

          Comment


          • #65
            Originally posted by snappy79 View Post
            Jeg kommer også... Gleder meg...
            Når tenkte du at du skulle kjøre... jeg vil kjøre så tidlig som mulig fordi jeg må fikse noe før jeg skal til noen i 6 tida... er banen åpen i 11 tida..?
            | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

            Comment


            • #66
              Jaja... det gikk ikke så veldig bra på "test" kjøringa i dag... Jeg ble litt varm i trøya og klarte å rote det til litt så bilen funker midlertidig ikke... Jeg har ikke akkuratt så mye tid heller i morra da jeg skal i et selvskap i 5 tida og har ikke fiksa noe gave...
              Så det blir ikke kjøring på meg i morra desverre...
              | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

              Comment


              • #67
                Hva med litt kjøring førstkommende tirsdag? Må vel snart begynne å planlegge en større dugnad å.
                Harald Paulsen - 1978
                Savage x 4.1

                Comment


                • #68
                  Jeg kan desverre ikke komme i morgen, fordi jeg må jobbe fra 1600-2100...
                  | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

                  Comment


                  • #69
                    Var rene støvskya på banen i dag Skal bytte fuel iløpet av uka, jero er ikke noe særlig.. Blir for alt for varm og går ikke rent !
                    Harald Paulsen - 1978
                    Savage x 4.1

                    Comment


                    • #70
                      Kjøp Model Technics Big Bang 25%. Den selges på O. Sæland. Kjempegod fuel
                      HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
                      Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

                      Comment


                      • #71
                        Det skal jeg gjøre
                        Harald Paulsen - 1978
                        Savage x 4.1

                        Comment


                        • #72
                          Jeg hadde jero før til min buggy... da hadde jeg også store problemmer med varme, kunne så vidt kjøre en tank før jeg måtte stoppe for å kjøle ned motoren igjen... og helt på slutten av tanken så var det heller ikke så mye futt igjen... Men så kjøpte jeg Model Technics Big Bang 25% på sæland og det var en helt annen verden!!! Første gangen jeg prøvde en annen fuel og jeg kjørte 4 tanker og motoren nærmet seg ikke samme temp som etter en tank med jero sin fuel!! Er veldig fornøyd..
                          | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

                          Comment


                          • #73
                            Har nå kjørt inn bilen med MT-25%.. Det var noe annet ja
                            Harald Paulsen - 1978
                            Savage x 4.1

                            Comment


                            • #74
                              Nå er jeg ferdig med ufattelig mye stress på jobben, og har vært på en 8 dagers tur til Kreta med familien for å koble ut. Jeg trenger noen smådeler til bilen så er jeg klar igjen til kjøring. Fikser det i løpet av uka.
                              Har det blitt gjort noe ute på Klepp offroad banen siden vi sist hadde 3-manns dugnad? Hvis ikke er det på tide å få i gang noe snart.
                              Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                              HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                              Comment


                              • #75
                                Velkommen tilbake ! Har vært mye stress på jobben her også. Har ikke blitt gjort noe med banen så vidt jeg vet. Hva med å møtes på klepp til helga?
                                Harald Paulsen - 1978
                                Savage x 4.1

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X