Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klepp RC - Offroad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Vi var 3 stykker som møtte til "dugnad" på onsdag, kunne vært bedre, men vi fikk gjort unna en del. Vi prøvde oss på en drenering med å spa en grøft der vannet hadde lagt seg, denne grøfta ble fylt med singel, og sand ble lagt tilbake etterpå. Tiden vil vise om det er godt nok.

    Neste gang kan det være en fordel med en liten gravemaskin, så vi har muligheten for å drenere vannet vekk fra banen.

    Et lite hopp ble laget av en leire holdig sand, denne ble lagt ca 1,5-2m fra et eksisterende lite hopp, disse to er gode foreløpig, men her kommer vi nok til å fylle på med mere sand neste gang. De kunne begge vært litt større.

    Det ble lukt vekk en del ugress, og røret som markerer banen ble hevet, slik at banens helhet ser bedre ut. 3 mann i 3 timer gjorde en god jobb, banen er bra kjørbar, men selvfølgelig bli bedre. Vi har jevnet ut ca 40% av banen, resten tar vi neste gang, da med graver og mere sand.

    Vi er alle enige om at mere sand på på banen, samt mere singel der det er behov for drenering.

    Håper selvfølgelig på sol og fint vær i morgen, lørdag.............håper jeg får tid til å kjøre litt !!
    Attached Files
    Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
    HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

    Comment


    • #47
      Kommer ut en tur i morgen jeg.
      Når skal dere utover?
      HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
      Christian Eksund (1979)

      Comment


      • #48
        Tenkte å dra ut i 12 tida
        Harald Paulsen - 1978
        Savage x 4.1

        Comment


        • #49
          den er goe.. skal se om jeg kan komme ca kl 12 jeg og..
          fikk forresten start på savagen i dag.. etter minst ett års lagring bakerst i boden..
          5 trekk så va an igang men gikk litt ruskete da..
          så vi får se hvor lenge den går..
          HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
          Christian Eksund (1979)

          Comment


          • #50
            Jeg kommer nok litt tidligere enn 12 i morgen. Bra du har fått start på den !!
            Last edited by Groms; 2 May 2008, 21:44.
            Harald Paulsen - 1978
            Savage x 4.1

            Comment


            • #51
              Jeg er på banen fra 10-13 vil jeg tro, vi snakkes !!
              Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
              HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

              Comment


              • #52
                Utrolig digg å kjøre i dag Selv om det endte med en bøyd demper . Oppfordrer alle som har monstertruck til å følge med denne tråden. Vi må nok ta noen runder på banen for å gjøre den enda bedre. Som sagt stiller KLEPP RC- klubb med sand, graver og det som skal til !! Så nå har vi virkelig sjansen til å få i gang et bra offroad miljø. Det kreves bare litt dugnadsvilje

                Følg med !!
                Harald Paulsen - 1978
                Savage x 4.1

                Comment


                • #53
                  Sykt bra folken... Dette er vikelig bra... Jeg har vært noe opptatt i den siste tiden med bryllup og golf.. Skal spille turnering denne helgen også, så jeg kommer ikke ut før på Tirsdag... Da med både Infernoen og V-one RRR
                  Asgeir Kinn 1979
                  RRR - RB - 4PK

                  Comment


                  • #54
                    Det er bra. Da kommer jeg også.. Tar med savagen !!
                    Tirsdag kl. 18 ca.

                    Hvor lenge kan en kjøre på tirsdagene ?
                    Harald Paulsen - 1978
                    Savage x 4.1

                    Comment


                    • #55
                      Dere kan bare kjøre frem til kl 20:00 på tirsdager. Strenge regler pga naboer som må opprettholdes.

                      Ta med dere litt redskaper og jobb litt med banen etterpå. Jeg skal til Kristiansand denne helgen og er opptatt med mye overtid neste uke, så jeg kommer ikke.....får se neste helg.
                      Kos dåkke i godværet

                      Skal vi prøve å møtes onsdag eller torsdag kveld i Uke 21 for en dugnadsøkt? Jeg kan snakke med cato om sand og graver, det er om 2 uker !

                      La til et bilde fra lørdag 3. mai
                      Attached Files
                      Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                      HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                      Comment


                      • #56
                        Jeg kan være med på dugnad den torsdagen !
                        Harald Paulsen - 1978
                        Savage x 4.1

                        Comment


                        • #57
                          jeg er med jeg og hvis jeg er hjemme.. kan bare stille med arbeidskraft denne gangen og.. null utstyr..
                          jeg kommer hjem ca 15 mai.. kanskje..
                          så hvis noen føler for en dugnadsøkt rett etter 17 mai så er jeg med..
                          HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
                          Christian Eksund (1979)

                          Comment


                          • #58
                            Blir det kjøring på Klepp i kveld da ?!

                            Jeg kommer i ca. 18-18:30 tida.
                            Harald Paulsen - 1978
                            Savage x 4.1

                            Comment


                            • #59
                              Da har en kolega av med fått fatt på en inferno... så vi skal etter planen ut og kjøre på søndagen... Tidspunkt for når vi er der kommer jeg tilbake til, men vet noen om hvilke tidspunkter som gjelder for kjøring på søndager...? Noen andre som stiller..?
                              | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

                              Comment


                              • #60
                                Jeg har aldri hørt om kjøring på søndager!!!
                                Asgeir Kinn 1979
                                RRR - RB - 4PK

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X