Announcement

Collapse
No announcement yet.

Klepp RC - Offroad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Snart noen bilder av banen eller?
    Håvard H Høiland (94), Klepp Rc-klubb
    Fly: Dazzler, Twin Star. | Helikopter: Twister Bell Medevac.
    Biler: 1/5 EcoLine, gammel elektro, Tamiya clod buster, Stadium force TR-15.

    Comment


    • #32
      Det ligger jo noen bilder på side 2


      Men det var snakk om at det kanskje skulle være dugnad lørdag 3 mai... da kan evt. ikke jeg komme for da er jeg på hytta.. og helga etter der skal jeg til vålerbanen for å se på racing og drifting... og helga etter der er det 17.mai...

      Så det beste hadde nok vært å tatt det en kveld i hverdagen... når jeg får timelista fra jobben neste uke så kan jeg se når jeg er ledig og da kan vi her inne bli enige om en dag... Hvis det ikke passer for noen å ha en dugnad på en hverdag så er ikke jeg ledig før helga 25-26 mai og det er alt for lenge til

      Hva sier dere..??
      | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

      Comment


      • #33
        Dugnad

        Jeg kan hver kveld fra kl. 18
        Harald Paulsen - 1978
        Savage x 4.1

        Comment


        • #34
          Jeg kan også på kveldstid, mandag, onsdag og torsdag kan passe meg. Jeg foreslår en liten dugnad der vi fikser på banen, slik at den blir bra kjørbar, så har vi en dugnad til noen uker etterpå der vi lager 2-5 hopp. På den måten får vi kjørt litt og sett litt mere hvor det hadde passet med hopp.

          Cato kan sikkert skaffe sand/jord/grus til hoppene, og tømme i en haug ved inngangen. Vi kan flytte den videre opp til stedene med trillebår. Jeg har ikke greid å skaffe noen flere til dugnaden, det er noen som sier de kan "kanskje" være med, men vet at de 90% trekker seg.
          Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
          HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

          Comment


          • #35
            Hva med førstkommende Onsdag kl. 18 ?
            Harald Paulsen - 1978
            Savage x 4.1

            Comment


            • #36
              Jeg drar i 1600 tiden førstkommende onsdag..
              | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

              Comment


              • #37
                Jeg kommer også på onsdag da, men ikke før halv åtte. Har en datter som ikke er hjemme fra turn før i sju tiden
                Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                Comment


                • #38
                  jeg kan være med på dugnad.. men reiser mest sannsynlig offshore på torsdag og blir borte i 14 dager..
                  kan stille på mandag, tirsdag. og kanskje på onsdagen, alle dagene etter kl 19.00
                  HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
                  Christian Eksund (1979)

                  Comment


                  • #39
                    Vil dere at jeg skal skrive mail til Cato, om han kan skaffe en haug med sand? eller skal vi jevne ut banen, evt luke vekk ugress, på onsdag, slik at den blir bra kjørbar?
                    Jeg skriver til han uansett idag, for å spørre om han kan låse opp portene, så vi har hele banen tilgjengelig på onsdag kveld. Jeg skal prøve å komme tidligere enn halv åtte, men tviler på det. Det er vel lyst til halv elleve, så det er en del tid å jobbe på?
                    Tar selvsagt med bilen
                    Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                    HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                    Comment


                    • #40
                      Det beste er vel og luke vekk all ugras og shine banen best mulig og så legge på sand der det trengs vel?
                      Den gamle sanden er vel tettpakka og ligger godt i banen.. ny sand vil jo være løs en god stund før den setter seg..
                      HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
                      Christian Eksund (1979)

                      Comment


                      • #41
                        Du har rett i det, men hvis du sjekker værvarselet for Klepp : http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland...idsvarsel.html

                        så ser du at det er meldt regn på torsdag, da vil all sand vi legger på eller jevner ut legge seg. Håper på litt regn på onsdag på dagtid, da vil vi se lettere hvor vann legger seg og hvor det trengs tiltak når det gjelder drenering
                        Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                        HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Equinox View Post
                          Du har rett i det, men hvis du sjekker værvarselet for Klepp : http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland...idsvarsel.html

                          så ser du at det er meldt regn på torsdag, da vil all sand vi legger på eller jevner ut legge seg. Håper på litt regn på onsdag på dagtid, da vil vi se lettere hvor vann legger seg og hvor det trengs tiltak når det gjelder drenering
                          Jeg kommer nok onsdag mellom 18-19. Tar med rive og spade. Hadde vært knall om det hadde vært trillebåre av noe slag på stedet der.
                          Jeg tar også med bilen !
                          Last edited by Groms; 28 April 2008, 16:27.
                          Harald Paulsen - 1978
                          Savage x 4.1

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Equinox View Post
                            Du har rett i det, men hvis du sjekker værvarselet for Klepp : http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland...idsvarsel.html

                            så ser du at det er meldt regn på torsdag, da vil all sand vi legger på eller jevner ut legge seg. Håper på litt regn på onsdag på dagtid, da vil vi se lettere hvor vann legger seg og hvor det trengs tiltak når det gjelder drenering
                            Håper bare på sol jeg vet du.. resten av året
                            Men fra spøk til revolver.. det høres ut som en greie plan det.. sikkert nødvendig med noe drenering rundtom også..
                            HPI Savage SS 4,6 - Swift 1:8 Buggy - Team VTX buggy - Mugen MTX4
                            Christian Eksund (1979)

                            Comment


                            • #44
                              Jeg kan ta med trillebår jeg, vi har IKKE lov å kjøre med bilene på banen på onsdag. Vi kan/kommer til å bli anmeldt, det er visst strenge regler da det er naboer rett bak haugen bak banen. Men kan da kjøre andre steder

                              EDIT: kommer ut en gang FØR halv åtte, skal bearbeide kona så hu slipper taket tidligere. Hu e jævlig flink til å holde meg igjen Legging av unger og liknende ...................

                              EDIT: Snakket med Cato, han skaffer oss sand til neste "dugnad", ellers er alle portene blitt låst opp på banen. Da blir det luke vekk ugress og utjevning av banen i kveld. Testing og kjøring på lørdag folkens?

                              Skal oppgradere bilen min, LRP .28 Spec 3, høres det bra ut?
                              Last edited by Equinox; 30 April 2008, 11:45.
                              Eirik Gloslie aka. Equinox (-75)
                              HPI Savage SS 4.6 Big Block , Kestral 4x4 Nitro Truggy 1:16 (Trenger ny motor)

                              Comment


                              • #45
                                Flott. Kjøpt spade og rive
                                Harald Paulsen - 1978
                                Savage x 4.1

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X