Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by JohnnyStingray
    Jeg har bare Golden Chance-brev og T5PC-aksjer.... Det rare er at folk ikke skjønner at dette er ting som vil stige voldsomt og gi en sinnsyk avkastning i fremtiden....:-| Det har ihvertfall jeg hørt gjennom sikre kilder... Så bare jeg får solgt skal jeg kjøpe meg den råeste europris-skuta...
    Og den skal du montere på Ila formoder jeg...
    Jørn Markset

    Lindesnes Modellbåt Klubb

    Comment


    • Originally posted by JohnnyStingray
      Tidligere målte vi den til 73,5 som høyeste oppnådde (stilt i race-modus). Nå gjør`n 83,5 (fortsatt i racemodus), :wink:

      Men jeg må se meg om etter en motor igjen, eller så må jeg vel til med Dremel`n på Bonzi BZ1-motor`n....
      Du store indianer! For en forvandling siden i våres.

      Den std 260 kan du vel sende til Jero'n i Nederland i vinter?
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • Noen som har sett hvem som har flest innlegg her inne på båtforumet ?

        Jeg har sett en som har 1770 !!! går han på trygda siden han klarer det tro ??
        Mo®ten - Full knotroll !!

        Comment


        • Originally posted by baremorten View Post
          Noen som har sett hvem som har flest innlegg her inne på båtforumet ?

          Jeg har sett en som har 1770 !!! går han på trygda siden han klarer det tro ??
          Nei, han er statsansatt....
          Jørn Markset

          Lindesnes Modellbåt Klubb

          Comment


          • he he

            Originally posted by baremorten View Post
            Noen som har sett hvem som har flest innlegg her inne på båtforumet ?

            Jeg har sett en som har 1770 !!! går han på trygda siden han klarer det tro ??
            Milletær Morten, millitær.... Dem som ikke kan spille online der må holde seg til forums for fåreskaller
            sigpic
            http://www.kyosho.no/

            Comment


            • Prøver å holde meg foran Johnny så lenge jeg klarer. Gullklokka er vel på 25 K?
              Trygda er dårlig, så det er såvidt det går rundt, men så lenge dollarkursen går rette veien ska'n vel itte klage.

              Hvor mange Thunderbolt'r stiller til start neste år da gutter? Di har blitt jysla populære hører jeg.
              I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
              sigpic
              For n'te gang Sofus, trykk F5...

              Comment


              • Originally posted by harald1966 View Post
                Hvor mange Thunderbolt'r stiller til start neste år da gutter? Di har blitt jysla populære hører jeg.
                Det er bare et bitte lite øyeblikk, til noen gidder å ta jobben med å kjøre fort med noe annet, så er det det som er jysla populært.... Flokkdyr vet du...
                Jørn Markset

                Lindesnes Modellbåt Klubb

                Comment


                • Originally posted by Jørn Markset View Post
                  Det er bare et bitte lite øyeblikk, til noen gidder å ta jobben med å kjøre fort med noe annet, så er det det som er jysla populært.... Flokkdyr vet du...
                  du prekær du å:grin::grin: jeg har kjøpt den for at det ligner på en båt (for det er det jo ikke alle som gjør) og at den fungerer ok.
                  cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                  kai bråthen. ø.m.b.k.

                  Comment


                  • hmmm

                    Originally posted by Jørn Markset View Post
                    Det er bare et bitte lite øyeblikk, til noen gidder å ta jobben med å kjøre fort med noe annet, så er det det som er jysla populært.... Flokkdyr vet du...
                    Drekker du bare løddevann om dan eller????
                    sigpic
                    http://www.kyosho.no/

                    Comment


                    • Oddis og Ozzy, sjekk PM inboxen deres.
                      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                      sigpic
                      For n'te gang Sofus, trykk F5...

                      Comment


                      • Originally posted by harald1966 View Post
                        Oddis og Ozzy, sjekk PM inboxen deres.
                        du mailen din..
                        Odd-Erik Kanth-Lundem
                        www.oms-p.com

                        Comment


                        • Originally posted by Jørn Markset View Post
                          Nei, han er statsansatt....

                          ... kremt....????? og problemet med det var????:mrgreen:
                          "You don't need balls to get to the Worlds"
                          sigpic nå fusjonert med: www.offtopicracing.com

                          Comment


                          • Originally posted by JohnnyStingray
                            He-he....det er HER jeg kommer inn neste sesong. Noen vil få jæskla dårlig tid når neste sesong setter igang....

                            Nytter ikke mer mye fart når du ender med å torpedere de stakkarene som ligger døde.
                            Nei Jon, kanskje du skulle vurdert ei Pioneer 8 med en gammel sløv Zenoah, så hadde du sluppet å bli disket i annen hver runde
                            :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


                            (Dette var forøvrig bullshitmelding nr. 500 på et halvt års tid. Er nok flere med fritidsproblemer enn bare Harald her inne)
                            Last edited by Øyvind!; 23 October 2007, 20:37.

                            Comment


                            • Originally posted by Black Pearl View Post
                              ... kremt....????? og problemet med det var????:mrgreen:
                              jasså, går du forsvarsposisjon Nei jeg har ikke sagt at det var noe problem, måtte bare korrigere en som trodde han gikk på trygd... Meeeen det gjør han jo ikke... :mrgreen:
                              Jørn Markset

                              Lindesnes Modellbåt Klubb

                              Comment


                              • Originally posted by katta View Post
                                du prekær du å:grin::grin: jeg har kjøpt den for at det ligner på en båt (for det er det jo ikke alle som gjør) og at den fungerer ok.
                                Skjønner deg jeg, Kai! Jeg har også bestilt meg en båt som ligner på en båt se! 3 ukers tid igjen å vente nå så tenker jeg faen danse meg det blir julekvelden ja!


                                Originally posted by OZZY View Post
                                Drekker du bare løddevann om dan eller????

                                Går mye i Evergood... litt dyrere for smakens skyld
                                Jørn Markset

                                Lindesnes Modellbåt Klubb

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X