Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • I`m BACK!

    Comment


    • Disse båtene er jo livsfarlige. Halvparten av førerne ramler ut av båtene. Jøss!
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • Ligner litt på de båtene vi driver og hopper rundt med.
        Båt: 2 stykk 3,5cc SGX riggere, 7,5cc SGX rigger og en 15cc SG rigger!

        Comment


        • påhenger

          Er det noen båtfolk som har en påhenger 4,5,6 hester til salgs.... Ps kan være at den blir brukt innen rc

          Men er serriøst int....
          sigpic
          http://www.kyosho.no/

          Comment


          • Originally posted by OZZY View Post
            Er det noen båtfolk som har en påhenger 4,5,6 hester til salgs.... Ps kan være at den blir brukt innen rc

            Men er serriøst int....
            Jeg har en meget velholdt Mariner 4 HK totakter med kort stamme til Kr. 3000
            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

            Comment


            • Originally posted by jokko View Post
              Jeg har en meget velholdt Mariner 4 HK totakter med kort stamme til Kr. 3000
              Ja det høres veldig int ut, men ere en gammel øs?
              sigpic
              http://www.kyosho.no/

              Comment


              • Originally posted by OZZY View Post
                Ja det høres veldig int ut, men ere en gammel øs?
                Her på huset er det bare jeg som er en gammel øs, motoren er fra en gang på nitti tallet, men kan umulig være mye brukt, er helt strøken med ny impeller og tatt service i fjor høst, jeg kjøpte den av en som er mekaniker for slike påhengere ved juletider i fjor. Denne er helt lik den vi har på hentebåten i ØMBK. Jeg kommer til å legge den ut tilsalgs på Finn.no om noen dager og da blir prisen Kr.3500. Totaktere av denne størrelsen selges jo som varme brød da de ikke er å få kjøpt som nye lengere, løp å kjøp
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • hmm

                  Originally posted by jokko View Post
                  Her på huset er det bare jeg som er en gammel øs, motoren er fra en gang på nitti tallet, men kan umulig være mye brukt, er helt strøken med ny impeller og tatt service i fjor høst, jeg kjøpte den av en som er mekaniker for slike påhengere ved juletider i fjor. Denne er helt lik den vi har på hentebåten i ØMBK. Jeg kommer til å legge den ut tilsalgs på Finn.no om noen dager og da blir prisen Kr.3500. Totaktere av denne størrelsen selges jo som varme brød da de ikke er å få kjøpt som nye lengere, løp å kjøp
                  Jeg tarn jeg sparer du knotinga på finn også...
                  sigpic
                  http://www.kyosho.no/

                  Comment


                  • Originally posted by OZZY View Post
                    Jeg tarn jeg sparer du knotinga på finn også...
                    Liker meg på Finn.no jeg vet du, men som klubbkamerat så er det jo hyggelig at du får den, jeg kjøpte den fordi jeg trodde klubben trengte en til i reserve da det var snakk om at det skal brukes to hente båter under NC rundene, men iflg. Jon så er det ikke noe behov for dette. Du får satse på å hente den her i Ørje da jeg får problemer med å få den med i bilen sammen med skutene.
                    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                    Comment


                    • Hei Jeg kan ikke kalle båten min for en modell båt men den går så vannet flyr.

                      Here I am and I wana talk
                      Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                      Comment


                      • X-files....?

                        Opplevde noe helt merkelig, som jeg ikke kan forklare helt.... Se video og døm selv...
                        Jeg var VELDIG forsiktig på trottlefinger`n siden det blåste mye, men likevel skjer dette sånn helt uten grunn... OG; det skjedde 2 ganger på nøyaktig samme sted...?
                        Catamaran kan jo løfte slik, ok...men dette er en V-bunn!

                        I`m BACK!

                        Comment


                        • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                          Opplevde noe helt merkelig, som jeg ikke kan forklare helt.... Se video og døm selv...
                          Jeg var VELDIG forsiktig på trottlefinger`n siden det blåste mye, men likevel skjer dette sånn helt uten grunn... OG; det skjedde 2 ganger på nøyaktig samme sted...?
                          Catamaran kan jo løfte slik, ok...men dette er en V-bunn!

                          YouTube - Lift off

                          Ja Jon, det skjedde flere fenomen på Sæbyvannet på lørdag, jeg hadde jo som vanlig også lite gas på katta mi, men det var " noe " som vred den slik at den tre ganger ankret skikkelig opp i tre forskjellige bøyer, du greide jo også å få tatt et flott bilde av det første tilfellet Kan det ha vært " Loch Sæby " som har våknet til liv etter en lang og kald vinter
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Vanskelig å si, men mitt forslag er at det enten er en gjedde eller feil tyngdepunkt.
                            Siden det skjedde to ganger på samme sted kan vi nok stryke den teorien om gjedda.

                            Er det en Rico?
                            I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                            sigpic
                            For n'te gang Sofus, trykk F5...

                            Comment


                            • Det var feet. den tøffeste RC båt videoen jeg noen gang har sett xD
                              Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

                              Comment


                              • Originally posted by Access View Post
                                Det var feet. den tøffeste RC båt videoen jeg noen gang har sett xD
                                hehe... Denne er bedre! Hilde i rød Donzi, Erik Størkersen i blå Thunderbolt cat.


                                Og om under en måned begynner galskapen igjen!
                                I`m BACK!

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X