Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by jokko View Post
    Tror jammen det er på tide å begynne å samle på glansbilder istenden
    ja d er jaggu på tide at du får deg en ordentlig skute .....
    Martin Holst (1967)
    www.mhrcboats.piczo.com
    Zigma 62` CMB 35rs .Sprint cat 42` Zenoah 260.

    Comment


    • Nu jävlar....

      I`m BACK!

      Comment


      • Nå kan du kinne igang motoren om du får motorstopp midt i løpet, ser jeg
        I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
        sigpic
        For n'te gang Sofus, trykk F5...

        Comment


        • Det er vel ikke noe nytt dette her. Har nå sett det før hos MHZ-engines for noen år siden.
          Eirik Engevik (1972)
          www.etracingteam.com | www.srcbk.org

          Comment


          • Originally posted by eirik72 View Post
            Det er vel ikke noe nytt dette her. Har nå sett det før hos MHZ-engines for noen år siden.
            Jada, men ikke til $199, og denne er mye enklere enn MHZ sin. Faktisk ser denne helt ok ut...for de som ønsker seg slikt.
            I`m BACK!

            Comment


            • Originally posted by JohnnyStingray View Post
              Jada, men ikke til $199, og denne er mye enklere enn MHZ sin. Faktisk ser denne helt ok ut...for de som ønsker seg slikt.

              Når blir den å finne i OTR-katalogen?

              Comment


              • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                Jada, men ikke til $199, og denne er mye enklere enn MHZ sin. Faktisk ser denne helt ok ut...for de som ønsker seg slikt.
                hvor får jeg tak i dette fint for en med dårlig pust
                Stig Bekkhus 1958

                Comment


                • Melding fra Noah...

                  Plukket akkurat opp en medling fra Noah...
                  Attached Files
                  I`m BACK!

                  Comment


                  • i år kom nissen tidlig gett))) nissen kom med 35 motor i dag æ gett så dere kan tru jeg har vært snill i år ellers så er vis båten fra belgia på vei åså hva blir det neste sier jeg.
                    cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                    kai bråthen. ø.m.b.k.

                    Comment


                    • Jeg har noe utrolig flott stående her i stua som du hadde blitt skikkelig våt i munnvikene av, jeg, Kai! Alle dere andre også, for den saks skyld.
                      Men denne skal jeg ikke engang ha selv!!! Men noen bør bli veldig fornøyd med julaften dette året! (Nei; ikke kona denne gang, og heller ikke meg selv!)
                      Denne karen har fått beskjed av kona at hun flytter hvis han kjøper seg båt...igjen. Å få den er noe helt annet...

                      Kan nok hende at det dukker opp bilder av den etter julaften...
                      I`m BACK!

                      Comment


                      • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                        Jeg har noe utrolig flott stående her i stua som du hadde blitt skikkelig våt i munnvikene av, jeg, Kai! Alle dere andre også, for den saks skyld.
                        Men denne skal jeg ikke engang ha selv!!! Men noen bør bli veldig fornøyd med julaften dette året! (Nei; ikke kona denne gang, og heller ikke meg selv!)
                        Denne karen har fått beskjed av kona at hun flytter hvis han kjøper seg båt...igjen. Å få den er noe helt annet...

                        Kan nok hende at det dukker opp bilder av den etter julaften...
                        La faenskapet flytte umiddelbart!!!
                        Jørn Markset

                        Lindesnes Modellbåt Klubb

                        Comment


                        • Originally posted by Jørn Markset View Post
                          La faenskapet flytte umiddelbart!!!
                          Du er tydeligvis ikke spesielt god i regning, Jørn...
                          Kan jo legge til at denne er i mahogny!
                          I`m BACK!

                          Comment


                          • Dette blir jo rene julenøtta, skjønner ikke en dritt, jeg
                            Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                            Comment


                            • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                              Du er tydeligvis ikke spesielt god i regning, Jørn...
                              Det er ikke verre enn at jeg klarer meg


                              Originally posted by JohnnyStingray View Post
                              Kan jo legge til at denne er i mahogny!
                              Spiller ingen verdens rolle, budskapet er klart som blekk!









                              Jørn Markset

                              Lindesnes Modellbåt Klubb

                              Comment


                              • snill i år!!

                                Originally posted by katta View Post
                                i år kom nissen tidlig gett))) nissen kom med 35 motor i dag æ gett så dere kan tru jeg har vært snill i år ellers så er vis båten fra belgia på vei åså hva blir det neste sier jeg.
                                Da har du vært like snill som meg, fikk også en fin pakke fra den "italienske" julenissen!!!!!!
                                Attached Files
                                LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
                                "I`M FAST"

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X