Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by BANANAZ RACING View Post
    Da har du vært like snill som meg, fikk også en fin pakke fra den "italienske" julenissen!!!!!!
    Og da regner jeg med at det var han/den med bakutblås
    Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

    Comment


    • Originally posted by BANANAZ RACING View Post
      Da har du vært like snill som meg, fikk også en fin pakke fra den "italienske" julenissen!!!!!!
      Hvilken versjon av Mathe er dette???
      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
      sigpic
      For n'te gang Sofus, trykk F5...

      Comment


      • Originally posted by harald1966 View Post
        Hvilken versjon av Mathe er dette???
        Jeg regner med at det er den nye Mathe Lampo 35 med bakutblås, vet at det er flere som går å venter på den. Trond er vel den Italienske julenissen, for han kom vel hjem derfra for et par uker siden, med sekken full av godsaker til kundene sine
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • Originally posted by jokko View Post
          Jeg regner med at det er den nye Mathe Lampo 35 med bakutblås, vet at det er flere som går å venter på den. Trond er vel den Italienske julenissen, for han kom vel hjem derfra for et par uker siden, med sekken full av godsaker til kundene sine
          her i furtebua mi venter vi bare på båten for den nye motoren står jo på hylla alt da
          cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
          kai bråthen. ø.m.b.k.

          Comment


          • God Jul!!!!

            Originally posted by jokko View Post
            Jeg regner med at det er den nye Mathe Lampo 35 med bakutblås, vet at det er flere som går å venter på den. Trond er vel den Italienske julenissen, for han kom vel hjem derfra for et par uker siden, med sekken full av godsaker til kundene sine
            Det er en Mathe Lampo Beta med bakutblås,legg merke til dette navnet.
            Motoren er testet i dynobenk ,og yter over 11hk originalt.
            Pipa med kulekobling var ferdig sveiset nå,fikk jeg akkurat melding om
            så min motor skal monteres i "Stuttnodden" i romjula.
            og Hr.Nilsen hadde fått med seg mye gotteri i sekken denne gangen!!!hoho
            LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
            "I`M FAST"

            Comment


            • Originally posted by katta View Post
              her i furtebua mi venter vi bare på båten for den nye motoren står jo på hylla alt da
              Hvilken type 035 båt er det du venter på nå

              Det satses tydeligvis stort i 035 for neste sesong
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • Originally posted by jokko View Post
                Hvilken type 035 båt er det du venter på nå

                Det satses tydeligvis stort i 035 for neste sesong
                satser ikke så mye da. men skal kjøre litt i sammen med dem store gutta da så det blir en faluga men 35 cmb og en zigma med mathe og så skal jeg bygge en pbb warrior med den ny mathe motor. gått å ha noe å velge i vet du
                cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                kai bråthen. ø.m.b.k.

                Comment


                • Originally posted by katta View Post
                  satser ikke så mye da. men skal kjøre litt i sammen med dem store gutta da så det blir en faluga men 35 cmb og en zigma med mathe og så skal jeg bygge en pbb warrior med den ny mathe motor. gått å ha noe å velge i vet du
                  Dette må da bli en skikkelig " vill katt " hvis du får denne til å fungere like bra som pbb Zenoah katta di, dette blir spennende Liker ikke at du får så mange 035 skuter å velge i, nå slår jeg deg jo bare med en, så langt.......
                  Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                  Comment


                  • Er det noen som vet hvem dette er?
                    Attached Files
                    I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                    sigpic
                    For n'te gang Sofus, trykk F5...

                    Comment


                    • Vatnebuvannet 2010

                      Dårlig med bølger, til dels glatt på brygga. -24,5 grader 9.jan kl 0030.

                      Comment


                      • Og da må jeg spørre; dro du til Vatnebu i håp om noe bedre...klokka halv ett på natta?
                        Og jeg som synes JEG er ivrig...
                        I`m BACK!

                        Comment


                        • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                          Og da må jeg spørre; dro du til Vatnebu i håp om noe bedre...klokka halv ett på natta?
                          Og jeg som synes JEG er ivrig...
                          Ivrig hørt om lanterner Johnny Trodde at formannen i ØMBK hadde fått leid inn en isbryter slik at de ivrigste medlemmeren hadde fått en mulighet til å få prøvekjørt noen av sine nye skuter på Sæbyvannet, denne helgen, - 25 til - 30 grader er da ingen hindring
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Originally posted by jokko View Post
                            Ivrig hørt om lanterner Johnny Trodde at formannen i ØMBK hadde fått leid inn en isbryter slik at de ivrigste medlemmeren hadde fått en mulighet til å få prøvekjørt noen av sine nye skuter på Sæbyvannet, denne helgen, - 25 til - 30 grader er da ingen hindring
                            Lanterner trenges ikke, men ei LED lampe montert på dekk går veldig bra...noe jeg testet i Eggedal Aquadrome kl 01.00
                            Odd-Erik Kanth-Lundem
                            www.oms-p.com

                            Comment


                            • Europris-skuta....igjen....

                              Europris-skuta; Bør jeg kjøpe denne?
                              Neida; bare spøkte litt. Men jeg tenkte jeg skulle spørre om noen var interesert i en slik (eller helst 999 stk...)?
                              Jeg har nemlig fått et knakende godt tilbud fra Kina på denne; hvis jeg kjøper 1000 stk, koster de meg $8 (ca 45 kr) pr stk ferdig levert her i Norge. Men jeg trenger ikke de 999 andre. Egentlig ikke den ene heller...
                              Meningen med dette innlegget er vel kanskje egentlig bare å vise hva de faktisk burde kostet...
                              Sorry, men jeg bare måtte...
                              Om noen vil ha tilbudet videresendt, så bare si ifra.
                              I`m BACK!

                              Comment


                              • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                                Og da må jeg spørre; dro du til Vatnebu i håp om noe bedre...klokka halv ett på natta?
                                Og jeg som synes JEG er ivrig...

                                Ivrig når det gjelder RC-båt og fisking hehe
                                Når våren kommer hakker jeg råker i isen og brøyter med jolla for at det skal tine fortere og gjeddene skal stige opp

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X