Announcement

Collapse
No announcement yet.

TOPIC FOR PRATESYKE MODELLBÅTFØRERE !

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by kawakamasu View Post
    Ivrig når det gjelder RC-båt og fisking hehe
    Når våren kommer hakker jeg råker i isen og brøyter med jolla for at det skal tine fortere og gjeddene skal stige opp
    Lenge til isen går!!!!!!!!
    Nyt dette i mellomtia!!! Pump up the volume!!!!!!!!


    LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
    "I`M FAST"

    Comment


    • Originally posted by oddis67 View Post
      Lanterner trenges ikke, men ei LED lampe montert på dekk går veldig bra...noe jeg testet i Eggedal Aquadrome kl 01.00
      Regner med at du hadde vært noen turer innom den gigastore drinkmixeren din, før du gjorde dette stuntet midt på natta, Oddis Du får legge ut bilde av den igjen, så folket skjønner hva vi snakker om. Jeg var så uheldig at jeg ikke kom dit før på søndagen, og da var festen over, drinkmixeren full av festspy og ellers tom , men i år har jeg tenkt å være med med på galskapen og ta igjen noe av det tapte, jeg er ikke kjent for å være noen festbrems, og er som regel den siste som køyer, tross høy alder, tro dette kan bli gøy

      Jeg fikk LED hodelykt av barnebarna til jul, de mener vel at det er på tide at farfar, ser lyset
      Last edited by jokko; 16 January 2010, 03:59.
      Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

      Comment


      • Originally posted by BANANAZ RACING View Post
        Lenge til isen går!!!!!!!!
        Nyt dette i mellomtia!!! Pump up the volume!!!!!!!!

        YouTube- Desert Storm 2009 Shootout - Eliminator vs. R44
        YouTube- Lake Havasu Desert Storm 2009
        Filmer som varmer i vinterkulda dette, Leif Lyden i film nummer en, tror jeg kan sammenlignes med lyden vi får høre fra den nye katta til Kai denne sommeren, med nye Mathe Beta 35 motor, vi fikk se vidunderet på månedsmøtet vi hadde i ØMBK denne uken. Med en lengde på 130cm. bredde på 42cm. og effekt på 11 HK, må jo dette gå noe helt jævelig, rett fram, blir spennende å se om han kommer til å få svingt dette villdyret

        Ellers har båten/katta vist på denne filmen nøyaktig de samme fargene som på min Twister 2/XL kjøpt fra Ole Petter, det er et par brødre fra Norge som bor i USA og som bygger noen heftige båter der borte og som bruker disse fargene, jeg er ikke noe dreven i dette og vet ikke navnet deres, men jeg så de i et TV program for noen år siden, det var tydeligvis her Ole Petter hentet ut fargekodene

        Film nummer to er vel som hentet ut fra en varm sommerkveld, fra Pollen i Arendal, det er riktignok ca. 45 år siden at Sofus sist la til kai her, ombord som " dekksgutt " i sin onkel`s nydelige Furuholmen motorkrysser Amigo på 45 fot , loset inn av en av mine andre onkler`s far i en hvit sørlandssnekke, han bodde i Arendal, det var ikke så vanlig med båter på den størrelsen, den gangen, ikke rart at man er blitt båtgal
        Last edited by jokko; 16 January 2010, 04:05.
        Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

        Comment


        • [QUOTE=jokko;370761]Filmer som varmer i vinterkulda dette, Leif Lyden i film nummer en, tror jeg kan sammenlignes med lyden vi får høre fra den nye katta til Kai denne sommeren, med nye Mathe Beta 35 motor, vi fikk se vidunderet på månedsmøtet vi hadde i ØMBK denne uken. Med en lengde på 130cm. bredde på 42cm. og effekt på 11 HK, må jo dette gå noe helt jævelig, rett fram, blir spennende å se om han kommer til å få svingt dette villdyret QUOTE]

          Fant en liten"filmpje" med en PPB Warrior med sg 35 ccm,
          og det er jaggu god fart i den, og den ser ut til å takle svingene godt!!! (med flatt vann.)
          med samme båt og ny mathe motor regner jeg med at den ikke blir noen sinke!!!!!

          Ang Farger!!!!
          Var det ikke ett lite norskt firma som kalles for Nortech??????
          LEIF ELLINGSEN. ARENDAL www.smbk.org
          "I`M FAST"

          Comment


          • Originally posted by jokko View Post
            F

            det er et par brødre fra Norge som bor i USA og som bygger noen heftige båter der borte og som bruker disse fargene, jeg er ikke noe dreven i dette og vet ikke navnet deres, men jeg så de i et TV program for noen år siden


            Trond og Nils i Nor-Tech er kompiser fra henholdsvis Drøbak og Oslo, ikke brødre.

            Comment


            • [quote=BANANAZ RACING;370763]
              Originally posted by jokko View Post
              Filmer som varmer i vinterkulda dette, Leif Lyden i film nummer en, tror jeg kan sammenlignes med lyden vi får høre fra den nye katta til Kai denne sommeren, med nye Mathe Beta 35 motor, vi fikk se vidunderet på månedsmøtet vi hadde i ØMBK denne uken. Med en lengde på 130cm. bredde på 42cm. og effekt på 11 HK, må jo dette gå noe helt jævelig, rett fram, blir spennende å se om han kommer til å få svingt dette villdyret QUOTE]

              Fant en liten"filmpje" med en PPB Warrior med sg 35 ccm,http://vimeo.com/7886006
              og det er jaggu god fart i den, og den ser ut til å takle svingene godt!!! (med flatt vann.)
              med samme båt og ny mathe motor regner jeg med at den ikke blir noen sinke!!!!!

              Ang Farger!!!!
              Var det ikke ett lite norskt firma som kalles for Nortech??????
              Dette sparker unna Fargen og Hydrolift logoen trodde jeg bare var Kai`s, men der tok jeg feil
              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

              Comment


              • Originally posted by Øyvind! View Post
                Trond og Nils i Nor-Tech er kompiser fra henholdsvis Drøbak og Oslo, ikke brødre.
                Takker for den Øyvind, er utrolig mye viten som er samlet her på forumet, er jo rene leksikonet Jeg har vært inne på hjemmesiden til disse gutta og de lager noen heftige skuter
                Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                Comment


                • Originally posted by jokko View Post
                  Med en lengde på 130cm. bredde på 42cm. og effekt på 11 HK, må jo dette gå noe helt jævelig, rett fram, blir spennende å se om han kommer til å få svingt dette villdyret
                  Den båten kan bli kilen i svingene Kai. Den høres litt liten og smal ut til den store klassen, men kanskje du kan sette inn en liten motor og delta i Zenoah-klassen?

                  Den liker ikke bølger, ser det ut som:

                  Lykke til Kai!
                  I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                  sigpic
                  For n'te gang Sofus, trykk F5...

                  Comment


                  • Originally posted by harald1966 View Post
                    Den båten kan bli kilen i svingene Kai. Den høres litt liten og smal ut til den store klassen, men kanskje du kan sette inn en liten motor og delta i Zenoah-klassen?

                    Den liker ikke bølger, ser det ut som: http://vimeo.com/6919587

                    Lykke til Kai!
                    men jeg har jo 2 andre båter å kjøre med i bølger da. så da kjører vi katte når det er lite bølger. pleier ikke være så mye bølger på lørdags treningæ da))
                    cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                    kai bråthen. ø.m.b.k.

                    Comment


                    • Når du kjører sammen med 8-9 andre i samma heatet blir det bølger, se'...
                      I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                      sigpic
                      For n'te gang Sofus, trykk F5...

                      Comment


                      • Originally posted by harald1966 View Post
                        Når du kjører sammen med 8-9 andre i samma heatet blir det bølger, se'...
                        er vist lengesiden du har vært på trening på sæbyvannet skjønner jeg. kan ikke huske at det har vært så mange 35 båter der på en lørdag da. så da har jeg noe og kjøre fra deg med se
                        cosmic og tunderbolt og en ppb cat med zenoah + noen båtær til da
                        kai bråthen. ø.m.b.k.

                        Comment


                        • Originally posted by katta View Post
                          er vist lengesiden du har vært på trening på sæbyvannet skjønner jeg. kan ikke huske at det har vært så mange 35 båter der på en lørdag da. så da har jeg noe og kjøre fra deg med se
                          Dette er bra Kai, vi knuser`n til sommeren
                          Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                          Comment


                          • Last ned denne filmen, så ser dere hva de er vant til i USA. Ikke mange av disse som holder 8 minutter, nei.
                            I`m BACK!

                            Comment


                            • Originally posted by JohnnyStingray View Post
                              Last ned denne filmen, så ser dere hva de er vant til i USA. Ikke mange av disse som holder 8 minutter, nei.
                              http://www.modelgasboats.com/images/...09%20FLIPS.wmv
                              Det var jo moro å se dette Johnny, men jeg tror jeg ikke ville hatt jobben ombord i hentebåten under dette racet, da tror jeg hadde fått svettet litt Det eneste jeg kan slå meg til ro med etter dette showet, er at det gikk best med han som traff bøya og tok med seg denne, bare så synd at vi ikke har like små bøyer her hjemme, jeg er jo god på å treffe dem
                              Østfold Modellbåtklubb Lisens N-747 Båter: 3 x Delta Force MK 2 m/CMB 26 - Aeromarine Advenger 44 Pro Cat m/Zenoah 285 PUM trimmet fra TT&T - Delta Force MK 2 m/Zenoah 260 PUM Standard - AC Model Boats Edge Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra CC Racing - Whiplash GV Sport Hydro m/Zenoah 260 PUM trimmet fra TT&T - Expresscraft GTX m/CMB 35 RS - Nodd V-180 m/CMB 35 RS.

                              Comment


                              • Artig den snutten Johnny.
                                Det har lett for å bli demolition derby her borte. Jeg er lei av å lappe sammen båter. Fin lakk er ihvertfall bortkasta pæ'eng!
                                I-Iarald Ekkje$tøI - http://www.ombk.org
                                sigpic
                                For n'te gang Sofus, trykk F5...

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X